Roken en zwanger zijn.

Hoi Danique!

Bedankt voor je reactie!! Heel herkenbaar, van die mondspray en parfum . ik neem aan dat jij nu ook bent gestopt (net als ik al 2 dagen...hihi...). Tja, toen mijn vriend vroeg of ik had gerookt want hij rook het aan me, zei ik glashard 'nee hoor' . Nu ben ik zover dat ik ook niet meer wil, dit is niet leuk!! Maar over wat ik zei dat als je stopt in de eerste helft van je zwangerschap, bedoelde ik vooral voor wat betreft groei en geboortegewicht.  Meer dus dat het kindje dan een normaal gewicht heeft. Schrale troost, maar toch...
Succes allemaal!
Groetjes

haha ja erg he. Dan heb ik nog niet verteld over de tandenborstel en tandpasta in mijn handtas....

Ik ben nu 6,5 week gestopt inmiddels en het begint eindelijk wat makkelijker te worden. Ik wil proberen om nooit meer te roken, maar ik weet dat dat heel moeilijk gaat worden, want ik vind het gewoon nog steeds lekker (ook al zegt alan carr dat dat niet kan)Het hoort gewoon bij mij.

Maar wel hartstikke goed dat je er al twee dagen vanaf gebleven bent. Ik vond de eerste drie dagen echt een hel en daarna werd het al wel wat beter.

Sterkte de komende tijd!!

groetjes Danique
22w6d

Goed bezig Nico!!
En natuurlijk alle anderen die hun best doen te stoppen/ te minderen!
Ben zelf (al zeg ik het zelf) ook aardig op weg, die arme Carr doet het toch goed ... het enige wat jammer is, is dat ik echt alleen nog maar over roken kan denken/ dromen/ etc. Lekker werken lukt nu ook niet echt wat wel fijn zou zijn aangezien ik een eigen zaak heb die op dit moment niet echt stil staat. Ach ja: wat Nico ook al zei: niet roken en het welzijn van die kleine in je buik is op dit moment belangrijker.

Succes allemaal!!

hallo alle rokers

Ik was "gelukkig" gestopt voor ik zwanger was en tevens me huidige vriend leerde kennen.

Het is mij wonderbaarlijk gelukt om van het een op het andere moment te stoppen.
Toen kreeg ik vlak daarna een hele slechte periode waar ik veel stress in leed maar heb het wonderbaarlijk goed volgehouden.

Denk nu niet dat ik wil zeggen dat je zomaar kunt stoppen NEEEEE dat kan niet iedereen en heb ik ook begrip voor.

Ik ga ook niet zeggen wat stom dat jullie nog roken ook dat wil ik niet. Het enige wat ik misschien op deze manier wel wil proberen is degene die echt willen stoppen moed te geven.   en geloof me het is niet makkelijk maar op een gegeven moment( heb ik hoor)   vind je de lucht stinken die bij mensen thuis hangt of bij mensen hangt die net hebben gerookt.

het pakej sigaretten blijft daarintegen wel lekker ruiken(is ook mijn mening)

voor de mensen die echt willen stoppen   heel veel succes   en voor mensen die eigenlijk toch liever door roken   ook succes want ik geloof wel dat die personen juist willen minderen.

ik wens dus nogmaals iedereen met dit "probleem" sterkte

Terug
Bovenaan