ROKEN

Eeuhm, vanaf het moment dat we het weten mag ik (om af te bouwen..) van mezelf nog 1 sigaret op een dag, dus van een pakje per dag naar een sigaret per dag, maar soms worden het er ook wel eens twee, hoogstens drie, maar dat is dan ook de limit. Jij nog wel/ niet meer dan? Of probeer je te stoppen? Het is cker lastig!
Succes
 
wat een grappige anoniem, ja ik rook ook 1 sigaretje per dag en op verjaardag meestal 2 a 3 maar niet meer. stoppen is moeilijk maar ga het zeker proberen ben nu 4 weken zwanger
 
alsjeblieft, probeer geen medestanders te vinden als je gewoon door wilt roken, ik begrijp wel dat je het voor jezelf wilt goedpraten ( ja,ja die verslaving he) maar denk aan je ukkie...
 
Hoi, ben het eigenlijk wel eens met wat die laatste anoniem zei. Ik snap (uit eigen ervaring!!) dat je het moeilijk vindt om te stoppen, maar een betere reden dan deze krijg je toch nooit meer? Ik heb ruim 10 jaar gerookt en best veel ook, maar het is me gelukt om helemaal te stoppen. En dat is alweer 5 jaar geleden. Dus het kan..! Heel veel succes, ik hoop dat het lukt!!

 
Terug
Bovenaan