ROKEN

hoi.ik rook ook nog steeds. maar ik voel me bij elke sigaret die ik opsteek schuldig. Ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger.Ik rook nu wel minder dan voor ik zwanger ben maar stoppen is heel moeilijk als je in de horeca werkt.gr.anna
 
Hoi,
Ik rook ook nog steeds en voel me enorm schuldig. Je zou zeggen genoeg om er mee te stoppen, maar helaas....dat lukt me niet :-( Vind het knap van vrouwen die het wel kunnen.
 
ik rook ook nog steeds maar begin er steeds minder trek in te krijgen en elke keer als ik er eentje rook hoor ik n stemmetje in mijn hoofd dat ik me schuldig voel en maak ik m maar uit mijn vriend rookt echt veeeel en ik zei ook altijd dat wanneer ik zwanger zou zijn ik zou stoppen maar helaas helaas heb ik nog steeds t lef niet gehad om t te doen
 
we weten allemaal dat het niet goed is, maar er komt een maar mijn vk heeft gezegd als je het beperkt tot 2a3 sigaretten dan kan dit geen kwaad voor het kind wel zei zij dat het slechter voor mezelf is.
 
Hallo allemaal,vindt het wel leuk dat er eens een vraag komt of er nog iemand rookt.Blijken er toch nog meer mensen te zijn die roken,al dan wel niet met een schuld gevoel.Ook ik rook er nog twee op een avond en met een feestje soms 1 meer.Ben terug gegaan van een pakje naar 2 en mijn verloskundige praatte het niet goed maar vond het wel knap en ze zei,ik heb liever dat je er twee rookt dan dat je in de stress schiet want dat schijnt nog erger te zijn.Ik gebruik dit niet als excuus,maar ik voel mij hier gewoon beter bij en tot nu is er aan mijn kind niet te merken.Mocht dat wel het geval zijn dan zal ik onmiddelijk helemaal stoppen ,maar nu ga ik nog door.Maar je hebt nog niet vertelt of je zelf ook rookt,kun je daar misschien antwoordt op geven?Gr anita
 
Terug
Bovenaan