Rokende schoonfamilie

Hoi Ouders van nu,

Ik ben er net achter gekomen dat Famme mijn bovenstaande vraag hebben gepubliceerd alsof het een soort interview was. Heel gek en ik weet niet of zoiets wel mag maar wilde er toch op attenderen:


Het vrrhaal dat ik in januari postte hebben ze bijna letterlijk overgenomen alsof ze me persoonlijk hebben gesproken, onder de naam Benthe. Vervolgens hebben ze de discussie op Facebook geopend. Mag zoiets wel? Ik vind het heel nep en voel me er nogal onprettig bij.
 
Ja dat viel me ook op, dat andere media verhalen uit het forum overnemen alsof het een interview is. Kreeg er een onprettig gevoel bij moet ik zeggen.
 
Hoi Ouders van nu,

Ik ben er net achter gekomen dat Famme mijn bovenstaande vraag hebben gepubliceerd alsof het een soort interview was. Heel gek en ik weet niet of zoiets wel mag maar wilde er toch op attenderen:


Het vrrhaal dat ik in januari postte hebben ze bijna letterlijk overgenomen alsof ze me persoonlijk hebben gesproken, onder de naam Benthe. Vervolgens hebben ze de discussie op Facebook geopend. Mag zoiets wel? Ik vind het heel nep en voel me er nogal onprettig bij.

Je vraag is inmiddels neergelegd bij de redactie, het wordt uitgezocht.
 
Wat vervelend dat dit is gebeurd en goed dat het gemeld is. We hebben direct contact opgenomen met Famme, en de de content is offline gehaald. Stel ons vooral op de hoogte als jullie dit soort dingen zien gebeuren, dan ondernemen we meteen actie. Het forum is er voor jullie, niet voor andere media om verhalen uit te halen. :)
 
Terug
Bovenaan