romy

A

Anoniem

Guest
hoi romy

hoe is het nu met jou
ik hoop dat je goed nieuws krijgt deze maand ik duim nog steeds voor jou
ik wil je goede voornemens wensen voor dit jaar
en hou me op de hoogte
groetjes en een dikke knuffel

hai,
ook de aller beste wensen natuurlijk en een hele fijne zwangerschap toegewenst!!!!.
ik was even wat minder op de site,had er toch wel flink de balen in en tja ik was regelmatig maar ja hoe het deze maand zal gaan en wanneer mijn ei is ,ik weet het niet hoor,ook mijn man krijgt lichte twijfels of we nog wel voor een 4e moeten gaan,hij vind het zo al druk en de jongste is veel wakker snachts op het moment dus ja werkt ook niet echt mee.ik ga toch wel klussen hoor,en hoop dat hij toch meewerkt. dus ja al met al een rommeltje toch,de middelste die bijna 4 is zegt alsmaar tegen de jongste,mama baby in haar buik hoor en dan heb je een vriendje om mee te spelen(!) hoe ze er bij komt?,ik geef mezelf tot mei ofzo en als het dan niet gelukt is houden we het bij deze 3 prachtkinderen.maar hoe is het met jou,al veel last met kwaaltjes?en jullie zitten toch wel zeker op een roze wolk?ik vind het echt super hoor voor jullie ,moest wel een beetje slikken toen de een na de ander van onze topic zwanger bleek te zijn maar ja,het is hier dan ook een beetje stilgevallen nu jullie naar het ander forum zijn,althans voor mij want er zijn er niet veel die al 3 of meer kinderen hebben.de rest is vaak bezig voor nr 1 of 2 en dat praat toch anders maar niet getreurd,ik hoop dat ik ook snel nog naar een ander forum kan,al zal dat dan niet bij jullie zijn.we blijven maar moed houden haha.ik blijf je wel volgen hoor ,dat vind ik wel leuk.lief dat je nog aan mij dacht en een berichtje voor mij achterliet.groetjes romy

hoi lieve romy

ik vergeet je zeker niet we hebben toch een soort band op gebouwd
maar laat het ff los dan gaat het hopelijk sneller dan als je er constant er mee bezig bent
maar hoe het met mijn gaat tja wat zal ik zeggen
ik heb niet veel kwaaltjes want moe ben ik altijd haha alleen mijn borsten doen zeer
ik heb alleen maar bloedingen van begin af aan nu heb ik 2 dagen echt rood bloed ik heb de ha en de gyn ook gebeld maar ze kunnen niks doen want morgen ben ik 7 weken en met acht weken kunnen ze pas een echo maken dan zie je het hartje dus moet ik ff tot de 16 de wachten het is wel slopent maar er valt verder niks te doen nog en omdat ik ook terug geholpen ben heb je ook gauwer een buiten baarmoederlijke zwangerschap daar hou ik wel een beetje rekening mee
ik zit wel een beetje op het einde van mijn latei snap je
afwachten afwachten maar ik hou je op de hoogte

groetjes

hoi engel,
wat lees ik nu???
ik was even niet op de site want was gisteren jarig en mijn jongste dochtertje is ongelukkig gevallen,dus hebben we een paar uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht(wat laten ze je toch ook altijd lang wachten he) en jawel ze heeft haar armpje gebroken,ze vind het nu wel stoer hoor,ze heeft nl roze gips!maar goed terug naar jou,wat schrik ik daar van zeg,ik dacht dat je heerlijk onbezorgd zwanger zat te wezen! maar niet dus,jakkes zeg wat griezelig,je gaat dan ook niet meer onbezorgd naar de wc enzo!dus nu moet je wachten tot de 16e dan?ben je dan 8 weken?getsie zeg wat vind ik dat nou vervelend voor je ,heb je geen pijn want bij een bbz heb je toch ook veel pijn dacht ik?ik duim echt voor je en hoop dat het toch allemaal positief uitvalt en dat je het even niet meer ziet zitten snap ik wel!!hou me wel op de hoogte he,ik  voor je
romy

hoi hoi

nog gefeliciteert,en sterkte met je dochter,
de bloedingen heb ik nog steeds,en ik voel net boven mijn schaambeen dat het daar wat dikker gaat worden dus mijn baarmoeder komt al omhoog aan de ene kant een goed teken maar ik ben pas gerust als we de echo hebben gehad.
vanmorgen had ik mijn bak thee op en toen sloeg me lichaam ff op hol ik voelde me in een keer niet goed werd misselijk het zweet brak me uit heb ff 15 min op de wc gezeten en daarna ging het wel ik heb het wel binnen gehouden maar ik leek wel een spook ik had er nog nooit zo wit eruit gezien.maar nu gaat het wel weer ik ga zo weer ff werken en dan zit mijn dag er weer op
ik hoop wel dat de tijd wat sneller gaat dat het zo de 16de is dat is nu het gene waar we zo naar uit kijken dan kan je al het andere ff weer aan de kant zetten.

ik spreek je wel weer

hoi romy

ik krijg een vervroegde echo aanstaande donderdag in een andere ziekenhuis omdat   ik me heel erg zorgen maakt heb ik de gyn gebeld en die heeft een afspraak bij een ander ziekenhuis gemaakt en daar was al snel plek en volgende week hou ik mijn afspraak bij mijn gyn
omdat het bloeden nog steeds niet is op gehouden maak ik me heel erge zorgen maar ik laat het je gauw weten of alles goed is of niet

groetjes

hoi,
wat goed zeg,dat is een stuk fijner dat je eerder mag,ik zou mezelf ook gek maken,ik hoop echt dat alles gewoon goed is! maar het is wel raar he dat je zo lang blijft vloeien,al zijn er natuurlijk gelukkig genoeg verhalen van anderen die de hele zwangerschap vloeien en toch een gezond kindje op de wereld zeggen maar zorgwekkend blijft het he. hoe lang vloei je nu al ondertussen?ik duim voor je hoor morgen om hoe laat moet je? hier gaat alles zijn gangetje de klusweken zijn weer begonnen  en mijn mannetje doet wel gewoon mee dus hij weet het zelf niet zo goed denk ik,van het weekend nog over een andere auto gehad maar ja in die auto passen maar 3 kids.dus we wachten het gewoon af en zien wel .laat je het nog even weten hoe laat je morgen moet want dan gaan mijn!!!!!!! heel veel succes in ieder geval ik zal aan je denken liefs romy

hoi hoi

veel klus plezier en ik hoop dat het nu eens raak is
ruim 3 weken vloei ik al
en morgen om 15 uur moet ik er zijn
ik vind het wel heel eng en spannend want je weet niet wat je te zoen krijg stel je voor dat er niks zit nou dan ken je me op bergen
nu weet ik niet better dat ik morgen 7 weken en 5 dagen ben ik hoop dat je natuurlijk wel wat ziet want volgens mij moet je nu ook al het hartje zien kloppen als het goed is
maar mijn baarmoeder is wel al voel baar en dikker ik ga er wel van uit dat je wat ziet want ik voel me wel heel erg zwanger
ik laat het je wel heel snel weten

groetjes

Terug
Bovenaan