hai,
ook de aller beste wensen natuurlijk en een hele fijne zwangerschap toegewenst!!!!.
ik was even wat minder op de site,had er toch wel flink de balen in en tja ik was regelmatig maar ja hoe het deze maand zal gaan en wanneer mijn ei is ,ik weet het niet hoor,ook mijn man krijgt lichte twijfels of we nog wel voor een 4e moeten gaan,hij vind het zo al druk en de jongste is veel wakker snachts op het moment dus ja werkt ook niet echt mee.ik ga toch wel klussen hoor,en hoop dat hij toch meewerkt. dus ja al met al een rommeltje toch,de middelste die bijna 4 is zegt alsmaar tegen de jongste,mama baby in haar buik hoor en dan heb je een vriendje om mee te spelen(!) hoe ze er bij komt?,ik geef mezelf tot mei ofzo en als het dan niet gelukt is houden we het bij deze 3 prachtkinderen.maar hoe is het met jou,al veel last met kwaaltjes?en jullie zitten toch wel zeker op een roze wolk?ik vind het echt super hoor voor jullie ,moest wel een beetje slikken toen de een na de ander van onze topic zwanger bleek te zijn maar ja,het is hier dan ook een beetje stilgevallen nu jullie naar het ander forum zijn,althans voor mij want er zijn er niet veel die al 3 of meer kinderen hebben.de rest is vaak bezig voor nr 1 of 2 en dat praat toch anders maar niet getreurd,ik hoop dat ik ook snel nog naar een ander forum kan,al zal dat dan niet bij jullie zijn.we blijven maar moed houden haha.ik blijf je wel volgen hoor ,dat vind ik wel leuk.lief dat je nog aan mij dacht en een berichtje voor mij achterliet.groetjes romy