romy

hoi,
nou vind het toch knap dat je die behoefte had,ik geloof dat ik de boel op stil had gezet maar dat van jou is wellicht beter want misschien.... komt er dan toch wel iets pos uit,net raar dat je nu dat gisteren had zeg,wel fijn dat je toch naar de gyn moet morgen,krijg je misschien toch nog een extra echo om te kijken hoe en wat.laten we hopen dat dit dan van de vorige keer was en dat er nu toch nog een wondertje in je buik zit.ik zal weer voor je duimen morgen.succes.ik denk aan je hoor groetjes

hoi romy

net wat ik toch dag alles was weg uit mijn baarmoeder
heb toch zondag een mk gehad wat in mijn baarmoeder zat was het gene wat in mijn eistokken was blijven hangen en was toch naar mijn baarmoeder toe gegaan en daarna een mk gekregen ze hebben weer bloed geprikt en maandag krijg ik de uitslag of alles uit mijn bloed is laten we hopen kunnen we maar weer verder gaan ik kijk nu niet meer wanneer mijn eisprong is ik wacht het nu wel af
maar we blijven contact houden

groetjes

hoi,
wat vind ik dat nu erg voor jullie zeg,weten ze het nu echt zeker?heb je nog een echo gehad?
heb een hele dag aan je zitten denken,ik hoopte zo dat het toch allemaal positief was.
ik hoop dat je het allemaal een plaatsje kan geven en je mannetje natuurlijk ook,er is zoveel gesolt met je dan weer neg dan weer pos,je zou er onderdoor aan gaan!ik wens jullie heeel veel sterkte en we houden zeker contact,kan het ook wel begrijpen als je een tijdje niet op dit forum wilt zijn.laat het mij maar weten!sterkte en ik denk aan jullie!
liefs romy

hoi romy

zou je het leuk vinden op msn bij mij te komen kletsen ik hoor het wel dan geef ik de mijne wel aan jou dat klets ook wat makelijker als je het leuk vind

groetjes

hoi romy

ik voel me vandaag echt ff kl*te ik dacht dat ik wel sterk zou zijn maar nu ff niet
wat een leegte in mijn buik
hoe kan je dit ooit verwerken ik weet het ff niet

hoi,
soory dat ik niet eerder heb gereageerd maar was gisteren een hele dag en avond weg,
ben je de dag gisteren nog een beetje door gekomen?het is toch logisch dat je je k** voelt!je houd je al zo ontzettend sterk maar het is niet niks wat er is gebeurd!!daar mag je toch zeker heel verdrietig over zijn,zou wat wezen als je niets zou voelen zeg!dat zal echt niet zo 123 over zijn ,ook al word je weer zwanger je zal er toch altijd bij stil blijven staan!ik heb er zelf 2 mk gehad dus weet hoe het voelt en het rotte is dat het vaak door andere mensen af word gedaan door ach dan zal het wel niet in orde zijn geweest of de natuur heeft het zelf op gelost maar wat heb je daar aan goedbedoeld hoor maar het is niet hun lichaam waar   dat in gebeurd toch?nee hoor je moet echt de tijd nemen om het een plekje te geven.hoe zit dat dan met msn?(wat een nerd ben ik he)gaat dat net zo als chatten of blijven er ook berichtjes staan net als hier als de ander niet online is? misschien domme vragen hoor maar ik weet het echt niet,heb er wel vaker over gehoord maar dan van een vriendin die op jacht is naar een man dus ja dat heb ik niet nodig(gelukkig) dus heb niet verder gevraagd.
ik hoor het wel van je dikke

heb jij geen msn dan dan kan je kletsen met de gene met wie je alleen wilt ik heb msn daar klets ik met wat vrienden en met familie en daar kan niemand anders mee kijken wat je schijft alleen degene waar je mee chat op dat moment snap je het

maar ik heb een vraag ik heb nu al vanaf zondag weeachtig gevoel in mijn buik en rug het is best af en toe pijnlijk weet jij hoe lang dat aan kan houden ik word er een beetje gek van ik heb vandaag wel gewerkt maar merkt gewoon dat het nog niet zo gaat
ik hoor het wel

groetjes

hoi,
jeetje stormt het bij jullie ook zo?hier wel maar ja het is zeeland he.
nee dat weeachtigegevoel had ik niet want bij mij kreeg ik menstruatieachtigekrampen (1dag ongeveer) maar dan veel erger en toen liet de boel los en dat was menstruatie in het kwadraat,dat deed echt veel pijn,en het duurde bij mij langer als mijn menstruatie,ik denk zo ongeveer een week en mijn on gi duurd normaal zon 4 dagen.
even nog over de msn,ik heb een hotmailaccount en ik kan dan wel zien of mijn   fam of vrienden online zijn en die dan uitnodigen tot kletsen,bedoel je dat met msn(wat een doos ben ik he)
groetjes

Terug
Bovenaan