romy

hoi meisje,
hoe is het ,je hebt wel K** geslapen natuurlijk,ze hebben ondertussen gebeld en weet je al wat meer van hoe nu verder.ik heb het gisteren ook aan mijn ventje verteld en die vond het ook heel erg,dus namens hem ook sterkte! en hoe gaat het met jou mannetje,kan hij het een beetje allemaal aan?en dan niet te vergeten je hebt nog meer kids rondlopen,wisten zij al dat je zwanger was?ik vind het zo rot voor je,heb het zelf nog nooit gehad maar ja ons verlangen naar nog een spruitje is hetzelfde en ik kan me zo goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten,ik ga dan ook niet de welbekende dingen zeggen die anderen altijd zonodig moeten zeggen. want nu is nu en het is gewoon KL*****. je valt zo van je roze wolk af,terwijl je je zo zwanger voelt.
het is toch niet zo dat het nu nog verkeerd kan gaan in je eileiders of wel?want dat zou helemaal verschrikkelijk zijn!!!!!ik hoor wel weer van je als je daar aan toe bent,ik denk aan je dikke knuf romy

hoi meisje,
hoe is het ,je hebt wel K** geslapen natuurlijk,ze hebben ondertussen gebeld en weet je al wat meer van hoe nu verder.ik heb het gisteren ook aan mijn ventje verteld en die vond het ook heel erg,dus namens hem ook sterkte! en hoe gaat het met jou mannetje,kan hij het een beetje allemaal aan?en dan niet te vergeten je hebt nog meer kids rondlopen,wisten zij al dat je zwanger was?ik vind het zo rot voor je,heb het zelf nog nooit gehad maar ja ons verlangen naar nog een spruitje is hetzelfde en ik kan me zo goed voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten,ik ga dan ook niet de welbekende dingen zeggen die anderen altijd zonodig moeten zeggen. want nu is nu en het is gewoon KL*****. je valt zo van je roze wolk af,terwijl je je zo zwanger voelt.
het is toch niet zo dat het nu nog verkeerd kan gaan in je eileiders of wel?want dat zou helemaal verschrikkelijk zijn!!!!!ik hoor wel weer van je als je daar aan toe bent,ik denk aan je dikke knuf romy

hoi romy

gisteren zat ik in de auto naar mijn werk en ja hoor daar ging mijn mob
de gyn de bloedtest was weer hoger dan de dag ervoor en ik moest gelijk naar het ziekenhuis ik schok me rot maar was bijna op mijn wek ben naar mijn planner gegaan en heb het uitgelegd en hij begreep het volkomen hun hadden een mk gehad hij zei stuur maar dins dan moet ik weer werken een sms dan weet ik genoeg als het niet gaat
ik naar huis mijn vriend gebeld hij kwam er ook gelijk aan en we zijn samen naar het ziekenhuis gegaan
we waren heel snel aan de beurt en weer een echo gemaakt en weer bloed geprikt en hij wou me op nemen
wij wachten op de uitslag op de opname afdeling was om 11 uur maar s morgens was de stroom in de hele wijk uitgevallen en daar hadden de machines last van dus de uitslag was fout hadden ze opnieuw de testen moeten doen en ik moest nuchter blijven voor eventueel een ok mijn eigen gyn had gelukkig dienst en was heel boos geworden omdat het ondertussen al 3 uur was en ik last van mijn hooft kreeg want ik was nog nuchter en kreeg een infuus voor vocht wij maar weer wachten ondertussen was het 19.00 toen kwam mijn gyn met eindelijk de uitslag de hcg was weer hoger en hij had naar mijn echo gekeken en hij wou nog niet gaan opereren omdat ik geen pijn heb en er zat iets in mijn baarmoeder en hij wist niet zeker wat het precies was dus ik mocht bljiven in het ziekenhuis maar het hoefde niet dus we zijn naar huis gegaan en als ik pijn zou hebben dan moet ik gelijk komen maar ik moet wel morgen zondag om 9 uur terug komen voor een nieuwe echo en dan kijken we wel weer verder
wat een gedoe he nu weten we nog niet hoe of wat dus maar weer ff afwachten met een heel klein beetje hoop waarop weten we nog niet we zien het wel
ik en mijn vriend hebben het er goed over gehad hij was er ook kapot van maar ik voelde me gisteren zo sterk dat burde hem ook heel erg op hij zei ook je bent zon sterke vrouw
maar ja wat moet je dan als je al 2 dagen zit te huilen op een gegeven moment voel je je zo sterk in een keer en daar haal je je kracht uit en hij had weer moed door mijn sterke kant

maar ik vind het nog wel heel erg maar wat moet ik dan
mijn oudste 2 kinderen weten hier van alleen de jongste niet

zo dit was het weet ff
ik hou je op de hoogte

hoi,
jeetje moest het even 2 keer lezen maar begrijp ik het nou goed,je waarden gaan omhoog,wat goed is toch want dat gebeurt altijd bij een zwangerschap alleen gebeurt dat dan ook bij een bbz??en er zit iets in je baarmoeder??misschien dan toch een klein moppie of ben ik nu te positief? hebben ze dat dan bij de vorige echo over het hoofd gezien? jeetje zeg wat moeilijk allemaal ,ik hoop toch echt dat ze het de vorige keer niet goed gezien hebben en dat je misschien toch zwanger ben.!!!!!!! wel fijn dat je toch ondanks alles positief blijft en dat je daar dan ook je mannetje in mee neemt.al met al valt het toch niet mee.spannend weer dan morgen,dus je mag morgenochtend om 9 uur,nou ik zal weer voor je duimen hoor.ik ben echt benieuwd,laat je het me weer weten?
groetjes romy

hoi romy

ben vanmorgen bij de gyn geweest het was wel vroeg we lagen gisteren om 3uu pas op bed en dan half 9 weer op we hadden een verjaardag
maar we hebben weer een echo gehad en er zat vrijdag een verdiking in mijn baarmoeder en nu zat er een ringetje in en de gyn zei dat het toch een begin is van een nieuwe zwangerschap nu snap ik er niks meer van eerst ben ik mijn kindje kwijt en nu begint er weer een nieuw kindje te groeien maar ik vind het nog wel eng want ik blijf nog steeds vloeien en we moeten over 2 weken terug komen want hij kon niet zien hoe ver ik bent maar ik durf nog niet al te blij te zijn want volgens mij is het niet goed maar moeten maar weer afwachten volgens de gyn is het in de afgelopen 4 weken het andere al afgebroken maar ik blijf het raar vinden heb geen pijn daarom maar ik hou je op de hoogte

groetjes

hoi,
ze blijven het spannend maken he,maar het is wel heel voorzichtig positief toch?
maar wel allemaal onduidelijk,dus je hebt een mk gehad en nu ben je dan toch wellicht zwanger en dat bloed kan nog van de mk zijn dan?gekke vraag misschien maar hebben jullie dan gewoon doorgeklust  of   is dat dan nog van de maand december.
ik denk dat je het zelf ook niet meer snapt he?wel vervelend dat je nog eens 2 weken moet wachten,dat zullen wel lange dagen worden.echt rot.zou fijn zijn als ze gewoon zouden zeggen,je bent zwanger en je hoeft je niet druk te maken over dat vloeien.heeft de gyn dit al eerder meegemaakt of is het voor hem ook allemaal een raadsel? nou hier is het nog steeds hetzelfde ,ga ik uit van mijn normale cyclus dan moet ik de 26e ongi worden maar ja mijn lijf deed zo gek de laatste keer dat ik ook niet zo goed weet wanneer ik mijn ei heb,ik heb al wel een paar dagen geleden buikpijn gehad maar ja dat had ik de vorige keer ook een langere periode(vertrouw niet echt meer op signalen) en ben gaan temp en die blijft tot nu toe mooi hoog zo rond 37( normaal heb ik lager) maar ja snap dat temp ook niet helemaal dus weet het eigenlijk niet zogoed ,de laatste 2 dagen niet geklust was zo moe allebei(stom he) maar ja als ik een normale cyclus heb dan moet mijn ei al zijn geweest(of geef die hogere temp aan dat hij nog moet komen)tja moet toch maar proberen om de dag door te klussen.moet wel zeggen dat ik er soms moedeloos van word en denk ook wel eens zal ik het er niet gewoon bij 3 laten?
we spreken elkaar weer!! groetjes romy

hoi hoi

af en toe ondanks het vloeien had ik toch wel ff behoefte aan  we zijn allemaal mensen met gevoel toch
maar ik ben er nu totaal niet mee bezig met de eisprong moet gewoon toeval zijn als het zo zou zijn

maar ik heb gisteravond ong krampen gehad en was naar de wc geweest en het vloeien is veel erger geworden en er kwam een klompje of een klein zakje bloed uit ik mijn mannetje geroepen en heeft een zakje gepakt ik om mijn hand gedaan een het op gepakt   het was echt een zakje maar was zo rood dat je er niks in zag en we hadden het alleen maar bekeken ik net de gyn gebeld omdat ik al voor morgen een afspraak heb staan moeten we toch maar morgen langs komen gaan ze kijken of het oude nog was of dat het nieuwe nu ook weg is ik moet het morgen maar weer ff afwachten kwart over 4 moet ik er zijn ik laat het je wel weer horen hoe het morgen in elkaar zit

moeten we maar ff afwachten hoe het bij jou nu zit
als het bij mij weg zou zijn dan ga ik me er niet meer mee bezig houden wanneer mijn eisprong is laat het maar spontaan komen

groetjes

Terug
Bovenaan