Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

ik zit in ronde 2! En jij ? Dus wij moeten aankomend weekeind ons best doen he hihi!

quote: suuzje1985 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-09-2007 12:44:05'));

Hoi meiden,
Zelf ben ik 22, net getrouwd en zit nu in de zesde ronde voor een kleine. Het lijkt me erg leuk om te kletsen met meiden van ongeveer de zelfde leeftijd. Wat ik zelf namelijk wel eens lastig vind is dat mijn vriendinnen nog helemaal niet bezig zijn met het krijgen van kinderen. Ze hebben net een vaste baan en sommige zitten zelfs nog in een studie. Dus als ik een keer lekker wil kletsen over baby's of ff mn ei kwijt wil omdat het (nog)  niet is gelukt, snappen ze er toch niks van.
Hoop op leuke reacties en een een gezellig kletsclubje!

x suuz

heey suuz
ik snap je helemaal dat probleem heb ik ook ben 21 jaar en zit in ronde 5 (vandaag ongesteld geworden erg irr.) ik voel niet wanneer mijn ei is dus gok maar wat. zit er over te denken voor ovuluatietesten.
wat denk jij ?

gr jokey

hoi allemaal
dong123 ik zit ook in de tweede ronde
ik heb er een dochter van bijna 2,5  
ja dit weekend moeten we flink knuffelen
want dan is waarschijndelijk onze kans verstreken deze maand
ik hoop dat we allebei geluk hebben hoor
dan word het afwachten op 21 oktober

haha ja we krijgen een druk weekeind! WIj doen het voor de zekerheid gewoon maar elke dag vanaf gister,tot en met dinsdag haha.
Dan weet ik zeker dat we er in elk geval alles aan gedaan hebben. (en gelukkig vinden we het allebei ook nog leuk!)
En dan idd wachten, het duurt me allemaal veel te lang hihi
groetjes

Wat is het stil hier.. allemaal druk bezig haha
Voel me chaggie en buikpijn dus denk dat ongie er vandaag of morgen aankomt
Al blijf ik hopen van niet.. maar goed anders op naar ronde 3

hoi
inderdaad het is heel stil hier
moet nog twee weken wachten en dan
weet ik of het deze maand is gelukt wel nog
lang wachten hoor

Hai meiden!
Het is idd. wat rustig hier, de topic komt niet echt van de grond haha

He kim, jij loopt gelijk met mij he? Mag ik vragen hoe (wanneer bedoel ik eigelijk hihi)  jullie het doen?
Jij heb dus ook vandaag of morgen je ei. Wanneer "klussen" jullie zegmaar? Elke dag of om de dag? (hihi lekkere rare vraag he)

Nou meiden wachten duurt lang ja!! dus laten we elkaar er even doorheen loodsen!
Groetjes dong

hoi allemaal
het word nog steeds niet drukker he
dong 123 ik had mijn vruchtbare dagen als het goed is 3 t/m 7 okt
want mijn eisprong zou rond 7 okt zijn dus die dagen om de dag
geknuffeld   maar ik weet ook niet precies wanneer mijn eisprong is
omdat ik eind augustus met de pil ben gestopt en daarna na 28 dagen toch
ongesteld ben geworden dus die hou ik nu ook aan maar zeker weten is het
natuurlijk niet maar wel leuk dat we gelijke lopen hopelijk allebei niet ongesteld
op 21 oktober op 20 oktober word ik 26 dus zou wel een leuk verjaardagskadootje zijn

Terug
Bovenaan