Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

iedereen ligt waarschijnlijk al lekker te slapen....

@sweety vreemd dat je niet ongi word. Waarschijnlijk heeft dit nog te maken met het ontpillen mijn eerste cyclus duurde ook bijna zeven weken. Nu is het gelukkig regelmatig. Ben nu bijna een half jaar verder. Nog effies geduld................moelijk!!!

x suuz

Hoi meiden

Mijn test van net was positief!!!! En dus ben ik zwanger!!!!!!!!!!!!!! Kan t nog niet geloven!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Arina

quote: gordijntje1406 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2007 06:44:59'));

Hoi meiden

Mijn test van net was positief!!!! En dus ben ik zwanger!!!!!!!!!!!!!! Kan t nog niet geloven!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Arina

Proficiat !!!!!!

Wat goed.. geniet er maar lekker van van het goede nieuws

Zo gordijnte wat gaaf van harte gefeliciteerd zeg, wat een verassing als je het zelf echt niet verwacht had. Geniet er lekker van en hopelijk volgt de rest snel.

groetjes linda

hey allemaal

hebben jullie dat ook wel eens dat sommige mensen zeggen
ach kinderen waarom nu al je bent nog jong.
gek wordt ik er van want ze weten toch zelf ook wel hoe dat gevoel is als je kinderen wilt
of zie ik dat nou verkeerd??

zo dat wou ik even kwijt en wou weten of jullie dat ook wel eens krijgen te horen.
groetjes denkertje

hallo allemaal
ik ben 21 jaar en heb een zoontje van bijna 10 maanden.
en na lang nadenken gaan we voor ons 2e kindjes.
nog 4 dagen en dan gaat het klussen beginnen hahaha.   groetjes monique

Hoi meiden!
Wat goed joh, Arina zanger!! Van harte gefeliciteerd!!Gelukkig lekker snel gegaan voor je meid!! Ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen! Zou het leuk vinden als je ook nog hier blijft kletsen, en ons op de hoogte houd van al je zwangerschapperikelen hihi!

Denkertje: Ik erger me echt kapot aan mensen die dat zeggen haha. Ik hoor het idd. ook wel eens, en het zijn vaak de "wat oudere" die dat zeggen.
Ach het lijkt mij heerlijk om jong moeder te zijn! Jong of oud, het heeft alletwee voor en nadelen. Maar als ik zo naar dit forum kijk, dan denk ik: jeetje het zijn er toch nog een hoop!Gelukkig!!

En er komen steeds meer meiden bij! Echt heel leuk!
Groetjes!

Heeey Ja idd das in de buurt :D Nou als het bij jou zo was dat je eerste cyclus zolang duurde dan heb ik nog ff :( een half jaar wachte nouja het is niet anders ik hoop dat het bij ons redelijk snel gaat mja je hebt het niet in de hand he...

Liefs Manon

Terug
Bovenaan