Rond de 20 en dolgraag moeder willen worden!!!

hoi meiden,

Ik ben natascha 24 jaar en ga voor een tweede kindje ik heb een dochter van 2,5 jaar en heb in augustus een miskraam gehad, nu zit ik in mijn eerste echte ronde na de mk en mijn nod is 11 okt.
Ik vind het leuk dat er een forum is voor jonge moeders want ik loop me al vanaf het moment dat ik zwanger was ik was toen 21 me te verdedigen tegenover de hele werelt, nou ja voor mijn gevoel dan, maar ik kreeg echt opmerkingen van vreemden op straat of het een ongelukje was! Dat vond ik zo vreselijk want wij hadden er bewust voor gekozen om jong ouders te worden. En nu met mijn miskraam zegt iedereen ach joh je bent nog jong! Nou dat was mijn verhaal ik hoop dat ik lekker met jullie mee mag kletsen.

groetjes natascha

Hoi Meiden,

Ik ben roos, 23 jaar en in augustus getrouwd. Ben sinds augustus ook gestopt met de pil, toen eerste week van september ongesteld geweest en nu maar afwachten tot m'n cyclus weer opgang komt. Weet dus niet wanneer mijn NOD is. Leuk dat jullie met elkaar een forum hebben hier. Wij willen allebei heel graag jong ouders worden, maar hebben ook wel het gevoel je te moeten verantwoorden tegenover anderen, wat natuurlijk onzin is. Maar zo voelt dat soms wel. Leuk om hier in elk geval begrepen te worden!

Nou, er is er al 1 zwanger las ik, hopelijk volgen we allemaal snel!

Groetjes Roos

Hoi Arina,

Gefeliciteerd!

Ik heb eigenlijk alles wat jij eerder omschreef,
Veel zuur en boertjes,
Hele zere borsten (zeerder dan normaal),
Vorige week de hele week een hele zware onderbuik,
en heb extreem last van mijn rug.

Het voor ons pas de eerste ronde, dus wil niet te enthousiast zijn,
maar stiekem hoop je het toch!

Kan vrijdag testen dus... laat ik het even weten!
Hoe lang hebben jullie erover gedaan?

Kus Mon Réve

ARINA GEFELICITEERD!!!!!!!

wat leuk zeg! Al in de tweede ronde! Geniet er van meid!

Vervelend he dat veel mensen het niet snappen als je al jong kinderen wil. Waar bemoeien de mensen zich mee he! Maarja ieder zijn keus zeg ik maar...
Ik was vandaag met mn vriendin winkelen zij heeft dan als enige al een kind van vier ( ze is ook vijf jaar ouder als ik) ze is nu na 2,5 jaar proberen eindelijk zwanger van een tweede. Echt super! Maar waar ik me dan echt aan kan ergeren is dat ze dan de hele tijd loopt te zeiken dat ze al zo dik is geworden!!! Ze is pas 10 weken en ze is nog steeds slank. Je ziet er echt nog niks van! Dus toen ze vanmiddag weer liep te mopperen zei ik gelijk....zullen we ruilen?? Hopen dat de boodschap over is gekomen....
Daarna hebben we alvast heerlijk tussen tussen de babykleertjes gesnuffeld!

Heb net nog even een ovulatie testje gedaan..negatief.. gelukkig mn ei moet nog even wachten..mn manntje werkt in buitenland en is altijd vr, zat,zo thuis. whaha

xsuuz

hoi

ik ben kim ben nu 25 en ga nu voor een tweede kindje
de tweede ronde ben in augustus gestopt met de pil
mijn nod is denk ik rond 21 oktober
ik heb al een dochter van 2,5 jaar
jong moeder worden is geweldig
ik denk dat je ook een andere band krijgt met je kinderen
als dat je ouder moeder wordt als ik kijk naar mijn eigen moeder
die op 43 jaar al oma en ze vindt het geweldig
ik hoop dat er deze maand veel zwangerschappen uit komen
een is er al uitgekomen gefeliciteerd
groetjes kim

hoi meiden!
Ik denk ik haal ons stukje even naar boven!
Hebben jullie het allemaal druk?
He kim, spannend joh, ik heb ook 21 okt. mijn nod!!
Ik was eigelijk wel benieuwd, wat voor werk doen jullie, en voor hoeveel uur?
GRoetjes!

hoi
wie gaat er nog meer voor een tweede kindje
ik werk nu twee dagen per week en soms nacht/weekenddienst
als apothekersassistent
dong123 jij hebt ook nod 21 oktober spannend he
welke ronde zit jij
groetjes kim

Terug
Bovenaan