Ronde 10, wie nog meer

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ik open toch even een nieuw topic. Hopelijk is dat ok. Ik wil graag ervaringen uitwisselen met andere meiden die al wat rondes verder zijn. Ik ben namelijk weer ongesteld geworden :( En dat betekent dat we nu ronde 10 in gaan. (Voor sommige meiden misschien nog helemaal niet lang, maar toch)</p><p>We hebben al een zoontje van 1,5 jaar.  Door deze lieverd hebben we natuurlijk vertrouwen dat we samen zwanger kunnen worden. Maar de wens voor een 2e is zo groot. En je hoopt gewoon dat het je allemaal gegund is. </p><p>In welke ronde zitten jullie? </p><p>X</p>
 
Hoi hoi!
Ik dacht dat het deze ronde wel gelukt zou zijn. 4 dagen voor nod bruin verlies gehad. Dit hield een paar dagen aan..toen was het weer weg..en toen weer 1 dagje. Nu is het echt weg... ik tel dat niet mee als menstruatie aangezien ik al maanden regelmatig ben na het stoppen van de pil..dus zou nu 8 dagen overtijd zijn...maar de testen zijn negatief. Dus ik denk dat ik ook gewoon naar ronde 10 ga.
 
 
Hier ook bruin verlies. Gisteren een heel klein beetje. Vandaag ietsje meer. Ik zit nu 5 dagen voor m'n verwachte NOD. Het zou theoretisch gezien Innestelingsbloed kunnen zijn. Maar het voelt toch als een menstruatie die door begint te zetten. Dus daar ga ik dan maar van uit ? Wat wordt ons geduld toch op de proef gesteld he
Hou je me op de hoogte?
 
Ik had wel wat dingentjes dat ik dacht..zou het??? Tot nu toe nog steeds geen menstruatie te zien.. wel witte afscheiding..heel klein beetje..vind het maar raar..maarja..je lichaam kan je goed voor de gek houden.. maar het lijkt me wel sterk dat ik na 9 maanden ineens weer in de ontpillings fase zit.. ik had een app waar ik op kon zien wanneer ik ongesteld moest worden. En ik was ook altijd op die dag ongesteld. Nu ineens 4 dagen te vroeg.. gekkigheid..ik moet 2 mei naar de dokter voor wat anders..ga het hem gelijk vragen of hij weet hoe dat zit.
Hou je mij ook op de hoogte??
 
Oh wat spannend! Ja je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik probeer al die 'signalen' te negeren, om teleurstelling te voorkomen haha. Maar gisteren was ik zo moe! Toen dacht ik ook: zou het?
Ik ben ook aan de vroege kant nu. Maar dat is een paar maanden geleden ook een keer gebeurd. Dus het kan heel goed dat m'n menstruatie nu gewoon begint. Hier waren mijn laatste cyclussen:
(Zit nu op dag 28), maart 30, februari 28, 32, 27, 33, 31 
succes bij de dokter! Ben benieuwd wat hij er over gaat zeggen
 
Nou had ik ook gisteren! Heb gewoon een tukkie gedaan op de bank haha..en vorige week ben ik 4 dagen erg moe geweest. Mijn cyclus is ook 28 dagen.. 17 maart nog normaal ongesteld geworden.. en optijd... nu 4 dagen te vroeg..wat niet echt een menstruatie was...ik probeer het nu wel los te laten.. als het goed is is mijn volgende nod 12 mei..even afwachten dus ;)
 
Oh wat een onzeker he. Maar afwachten en de natuur z'n werk laten doen, is alles wat we kunnen doen.
Gaan jullie voor jullie eerste kindje? Of heb je er al rondlopen? ☺️
 
Nee dit word onze eerste..juli vorig jaar gestopt met de pil..zo van we zien het wel.. en aangezien het de eerste moet worden zie ik al snel spoken.. ik weer niet hoe het voeld..dus dan ga je googlelen..en eigenlijk word je dan helmaal gek hahaha
 
Terug
Bovenaan