Ronde 10, wie nog meer

Haha Kelj, gefeliciteerd. Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor. Heb ik toen bij ons eerste kindje ook gedaan: eerst een goedkope test van de Etos en daarna zo'n mooie digitale van ClearBlue ;)
@Marielletje: ik geef je groot gelijk van die wijntjes hoor. Ik drink ook gewoon af en toe weer wat. En de maand mei is altijd helemaal feest met veel verjaardagen, onze trouwdag, lekker weer etc. + komend weekend een weekendje weg met vriendinnen. 
Spannend komende vrijdag Marielletje. Hou je ons op de hoogte. Ik snap je wel van die IUI (al is dat natuurlijk niet leuk), je wilt gewoon dat er iets gedaan wordt ipv 'maar weer proberen'
De kans is wel echt heel klein bij ons hoor deze maand. Dinsdagavond geklust, donderdag vertrok m'n man naar citytrip, vrijdagochtend een positieve ovu-test en gisteravond (zondag) konden we pas weer klussen. Too much info, I know haha ;) En dan ook nog eens lekker drinken komend weekend met m'n vriendinnen haha. Achja, het komt volgende maand wel weer.
 
Hoi meiden,
Hoe is het met jullie? Nog veranderingen? 
Gisteren was onze intake in het ziekenhuis. Veel info gehad en verteld. Blijkt dat het sperma van mijn vriend niet zo slecht is als gedacht, een cijfer 7 zou het krijgen. Toen maakte ze bij mij een inwendige echo en ook daar (op een kleine cyste na) niks geks op te zien. 
Omdat de cyclus nog wel wat onregelmatig is gaan ze nu bloed prikken een week na de ovulatie om te kijken of de eisprong wel goed gaat. En een baarmoederonderzoek + foto om te kijken of de eileiders wel goed open zijn. Dat zal niet zo’n pretje zijn maar dan hebben daarna wel alle duidelijkheid. Ze brengen dan ook een olie in op de baarmoedermond zodat het wellicht allemaal makkelijker hecht.
Onze kans om zwanger te worden binnen een half jaar is nu 32% zei de dokter en pas onder de 30% krijg je medicatie/behandeling. 
Nog maar even door blijven klussen dus en afwachten wat er allemaal uitkomt. ;)
Jullie al eerder van zo’n onderzoek en een olie gehoord? 
 
Jeetje Mariëlle, dat lijkt me inderdaad niet prettig. Gebeurt het onder een roesje? Ik heb zelf nog nooit van die behandeling net olie gehoord ?
 
Hoi Dames, 
Ik heb alweer even niet gereageerd maar heb wel met jullie mee gelezen. 
@marielletje Ik heb dat onderzoek 3 maanden geleden ook gehad. Op internet kan je er vanalles over lezen (incl nare dingen), maar laat je niet van de wijs brengen. Het duurt echt 1 minuut en valt reuze mee. Het enigste wat je voelt is wanneer ze een klemmetje op je baarmoederwand zetten, maar dat is echt 1 seconde. Ik vond het zelf reuze meevallen! :) Ik heb overigens geen olie gehad wat jij noemt, maar doordat ze constrastvloeistof inbrengen is wel alles goed 'doorgespoeld' zeg maar waardoor je kans om zwanger te worden iets vergroot. 
Zelf zat ik inmiddels in ronde 13. De gynecoloog waar ik bij zit had aangegeven dat als het nu nog niet zou lukken we naar het ziekenhuis moesten voor nauwere follow-up. Iets wat ons koud op ons dak viel. We hadden afgesproken dat als het nu niet zou lukken we even zouden stoppen met medicatie. Is mentaal toch best wel pittig soms.. Deze ronde laatste keer clomid mogen gebruiken + 2e keer pregnyl. Gister was mijn NOD en niet ongesteld geworden.. Nu las ik allerlei verhalen online dat bij sommige de periode na de eisprong langer wordt na pregnyl dus ik durfde nergens op te hopen. Vanmorgen heel lang getwijfeld of ik een testje zou doen, uiteindelijk toch maar gedaan... En je raad het misschien al.. Overduidelijk dikke streep en dus Zwanger?!??!!? Ik kan het echt nog niet geloven en durf het eigenlijk ook nog niet te geloven. Na zo lang proberen is je hoop toch ver te zoeken. Ik had ook weinig symptomen behalve een aanta dagen voor NOD ijzersmaak in m'n mond en moe, maar omdat ik elke maand vanalles voelde en deze maand verder vrij weinig dacht ik dat het soweiso weer niks zou worden... Pfffff zo spannend! 
Hoe gaat het met de rest? Succes allemaal! Hou moed! 
 
 
 
 
Hoi meiden,
Nee niet onder een roesje @Kelj. Er is wel een soort ballonkatherer die ze gebruiken en oppompen eenmaal in de baarmoeder. Ik denk zodat de foto goed gemaakt kan worden.
Fijn om te horen dat t bij jou niet zo pijnlijke was @AliceG. Ik ben benieuwd wat het zal doen. En gefeliciteerd!! Wat fijn ook dat je nu niet verder het onderzoek in hoeft en lekker kunt genieten. Bijzonder dat op ‘t moment waarop je ‘t niet meer verwacht dan zover is! 
 
 
 
ook ik zit in ronde tien.
Elke maand opnieuw voel ik me zwanger en denk ik dat het raak is. Elke maand opnieuw heb ik last van andere en/of nieuwe symptomen.
Ik word er redelijk gek van. En het uit mijn hoofd zetten lukt echt moeilijk.
Ik heb 7 Juli een afspraak bij de gynaecoloog. Wie weet wat die gaat zeggen.. vermoedelijk niet veel.. ben wel benieuwd naar de onderzoeken die ze doen.
 
Ik mag gelukkig niet klagen want heb al een prachtig zoontje van 2 jaar... maar toch. Als je hebt beslist dat je het wil, wil je niet nog een jaar moeten wachten :( 
 
Terug
Bovenaan