Ronde 10, wie nog meer

Hoi,
Zo herkenbaar allemaal. Wij gaan nu ronde 12 in. 1 juni is het een jaar geleden dat ik met de pil ben gestopt. Nooit verwacht dat ik nu nog niet zwanger zou zijn. Je leest veel verhalen en let op de symptomen maar praat jezelf bijna zwanger..De teleurstelling was vanochtend ook groot na een ochtend misselijkheid, hogere temperatuur, moeheid en buikkrampen. Zal wel een buikvirus zijn geweest. Allebei 26 dus je verwacht niet dat t dan zo lang duurt, bleu erin waarna je helaas zoveel wijzer wordt over zwanger worden. 
Misschien toch maar het sperma laten controleren?
Succes allemaal..
 
Hoi marielletje!
Ja balen is het he?! Als wij op een jaar of 1.5 jaar zitten gaan we ook even langs de dokter om alles na te laten kijken.. gewoon voor de zekerheid..het kan wel een jaar duren voordat je zwanger kan worden na het stoppen met de pil.. vandaar dat ik het nog even de tijd ga geven voordat ik naar de dokter ga. Maar dan laat ik mezelf ook na kijken..wie weet licht het niet aan hem..maar heb ik geen goeie eitjes ofzo..dat kan natuurlijk ook.
Succes!
 
Ah wat balen Marielletje! Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Ik zat er zelf aan te denken om misschien de komende ronde alvast naar de huisarts te bellen en aan te geven dat we nog niet zwanger zijn. We zitten immers bijna op een jaar en dan kan ik in ieder geval even kijken wat hij zegt. Maar volgens mij is de 'richtlijn' dat je vanaf een jaar proberen naar de huisarts kunt gaan.
Ik zit zelf nu maar te wachten tot dat die ongesteldheid door zet ? Had dus gisteren een heel klein beetje bruinverlies en vandaag een beetje lichtroze op het toiletpapiertje. Maar ik heb echt zoiets van: kom nou maar door, dan weten we waar we aan toe zijn en dan ga ik lekker wijntjes drinken vandaag ? Haha
 
Hoi hoi allemaal!
Wij zijn 28 en nu in ronde 12… hebben niet elke maand precies op de dagen gelet dachten het komt zoals het komt. Maar het is er dus nog steeds niet begin wel onrustig te worden heb niet vaak getest iniedergeval nooit 2 strepen gezien.. op mn ovu testen, test ik wel duidelijk oplopende tot knal streep.
Mijn menstruatie start of op dag 24 al of in iedergeval voor dag 28 nooit later. Mijn NOD is nu as woensdag test vanmorgen was negatief.
Mijn vriend wil nog wel even wachten met naar de huisarts te gaan en denkt dat het wel komt. ben er zelf pas geweest zei ze dat echt wel jaar of langer bij de meeste duurt.. dat gevoel heb ik niet om me heen… ben echt heel bang dat er wat is.
nu was vd week vriendin bij me om te vertellen dat ze zwanger is dat viel eventjes niet mee. niks laten merken want gun het haar echt heel erg. was even slikken. 
Zo dit was het wel Haha
 
Hoi Dyronne, Lief Draakje en AvB,
Ja het is allemaal wat. Het moet ook geen negatieve situatie worden vind ik. Dat maakt de keuze ook wel weer lastig wanneer wel of niet naar de huisarts ja. Mijn ovulatie testen laten ook niets zien inderdaad.
Het schijnt wel normaal te zijn ja maar het lijkt alsof je wel de enige bent die het zo ervaart, het lange proces.
 
;) 
 
Zo herkenbaar. Om mij heen zijn ook weer zoveel zwangeren nu. En het lijkt inderdaad als iedereen binnen een paar maanden zwanger is. Pffff
Ik heb net zelf toch maar alvast de huisarts gebeld. Ze belt morgen terug voor een telefonisch consult. Kan nooit kwaad denk ik dan maar. Ben zelfs al blij als ze me een beetje gerust kan stellen. 
Ik word zelf komende maand 31 en mijn man is 35. Dus wat dat betreft zitten we nog goed qua leeftijd. Maar je gaat je op een gegeven moment toch zorgen maken.
Hebben jullie jullie leefstijl aangepast? Als in: geen/minder alcohol, extra vitamines ofzoiets?
 
Hee nee niet echt aangepast drink bijna nooit x op feestje en ik rook niet.
eet wel alles om al jaar zo te leven of ik zwanger ben draai ik helemaal door Haha ik slik al vanaf mei 2017 foliumzuur.
Ja daarom ik was pas bij de huisarts voor wat anders en vertelde dat ik al bijna jaar bezig ben toen heeft ze me wel echt gerust gesteld dus dat consult is nooit weg juist fijn.
ik heb deze maand voor het eerst geen symptomen soms beetje steken in Mn zij maar verder niet 
vind weer erg spannend woensdag NOD hoop zo dat het dit x echt NOD word :) wanneer jullie? Lief draakje heeft het al doorgezet??
 
Ik hoop het voor je Avb89. Hou ons op de hoogte! Hier heeft het doorgezet. Balen. Maar ook wel weer fijn om te weten waar ik aan toe ben. 
Ik hou wel van een wijntje af en toe. Maar drink nu nog maar een enkel wijntje per week. Probeer er wel op te letten. 
Verder leef ik gewoon gezond zoals altijd :) Ben wel extra vitaminen gaan slikken. Zoals omega 3, vitamine d en B (in een multivitamine) en natuurlijk foliumzuur 
 
Terug
Bovenaan