Ronde 10, wie nog meer

Hoiii ik slik ook foliumzuur..voor de rest nog niets aangepast..drinken doe ik niet..soms wel een wijntje op gelegenheden..maar dat laat ik wel nu staan..
Bij mij gebeurd er nog niks..vandaag naar werk gefietst..en moet zeggen..de hobbels in de weg geeft me een vervelend gevoel in mijn onder buik..niet echt pijn..maar lekker is het ook niet.. 
Geen idee wat dat nou weer is..hahahaha
 
Hey meiden, wij zitten momenteel in ronde 9, NOD 28-4. afgelopen vrijdag en zaterdag een heel klein beetje bruine afscheideing gehad, misschine innesteling? nog nooit eerder gehad afgelopen maanden.
over naar de huisarts gaan, ze zeggen inderdaad dat het gebruikelijk is eerst een jaar te proberen. Nu ben ik maar een klein beetje een control freak en zijn wij in Januari al bij de Gynacoloog geweest, mede omdat ik in het verleden een keer Chlamydia gehad heb. De enigste test die ik nog moet ondergaan is een HSG onderzoek, hierbij checken ze met contrast vloeistof of je eileiders niet verstopt zitten. Ze hebben dit onderzoek in Februari al geprobeert te doen maar toen mislukte het tot 4x toe en hebben ze het onderzoek gestaakt. 
Mede hierdoor en nog wat andere onproffesionele omstandigheden hebben wij besloten over te stappen naar een ander ziekenhuis en hier hebben we aanstaande donderdag ons eerste gesprek dus ben heel benieuwd hoe dat nu verder gaat lopen. 
 
maja fingers crossed dat we na zaterdag niet meer terug hoeven naar het ziekenhuis en gewoon een afspraak bij een verloskundige kunnen maken :)
heb ergers wel een beetje hoop na de bruine afscheiding, raar gevoel in mn onderbuik, hoofdpijn en vreselijke moeite met uit bed komen smorgens.
Ik duim voor ons allemaal dat het heel snel raak mag zijn! 
 
Zoooooo spannend kimbly! Duim voor je Wnnr ga je testen zaterdag?
lief draakje shit echt balen! Zacht uitgedrukt weet hoe je je voelt!
begin zelf behoorlijk te zenuwen altijd laatste dagen..  hoop het net als jullie zo gigantisch denk ook dat op een gegeven moment teleurstelling begint op te breken.. Merk ook dat ik het lastig begin te vinden in andere forum gesprekken dat (begrijp me niet verkeerd gun iedereen snel een baby echt waar) maar begin dat wel lastiger te vinden vertrouwen in mn lichaam als andere binnen 1x zwanger zijn.
vriendin ook in 1x vd week
dyronne Wnnr is jou NOD?
 
Hoi avb..
Mijn nod was 14april.. 4dagen daarvoor bruine afscheiding gehad voor een aantal dagen... was heel weinig maar 2 dagen een inlegkruisje gebruikt van de 5 dagen..de rest was alleen met afvegen.. ze zeggen het niet mee te tellen als menstruatie aangezien er geen bloed bij zit..dus eigenlijk ben ik 9 dagen overtijd.. maar ik denk dat ik het wel als menstruatie zie zodat ik het los kan laten.
Wel al 9 maanden gestopt met de pil en al 5 maanden gewoon een regelmatige en normale cyclus gehad..
 
hey Dyronne, 
jeejtje dat is gekmakend zeg! Zot je toch te wachten op het echte bloed verlies denk ik. Je heb wel getest? Miss even bellen wat je huisarts ervan zegt? Aangezien je normaal regelmatig bent. 
 
 
Hoi Dames, 
Ik klets graag gezellig met jullie mee. Wij zitten inmiddes in ronde 13 en snap jullie frustratie. Elke maand is weer een emotionele rollercoaster.. Bij mij werd na 6 maanden PCO ontdekt waardoor ik nu steeds clomid moet slikken om een eisprong op te wekken. Dit werkt gelukkig goed en ik heb al 4x een mooie eisprong gehad. Helaas heeft het nog nergens toe geleid.. Vandaag HSG onderzoek gehad (stelt trouwens weinig voor). Gelukkig ook alles goed! Dus we blijven gewoon rustig proberen. Bij manlief is ook alles goed dus niks lijkt ons nu meer in de weg te staan.. 
Wij hebben vrienden en familie niet verteld over het feit dat we zwanger proberen te worden, wat meestal fijn is maar soms ook lastig. Om me heen wordt echt iedereen makkelijk zwanger wat soms toch best lastig is emotioneel. Vooral als er dan steeds gevraagd wordt of wij geen kinderen willen.. Gelukkig kan ik er met mijn man en 1 vriendin die het wel weet goed over praten. Meer kunnen we niet doen.. Ondertussen probeer ik me er maar zo min mogelijk mee bezig te houden, maar op sommige dagen lukt dat gewoon niet en spookt het constant door je hoofd. 
Rond 2 mei verwachten we de volgende eisprong dus we gaan het maar weer gezellig maken rond die dagen :) 
Succes iedereen! Ik ga met jullie meelezen
 
Terug
Bovenaan