Ronde 10, wie nog meer

En Kelj? Al stiekem een test gedaan? ☺️?
Ik had vanochtend een positieve ovulatietest. Precies nu m'n man gisteren is vertrokken voor z'n weekendje weg ? Haha. Maar we zien elkaar zondag weer. Hopelijk drijft het eitje dan nog ergens rond ?
 
Hahaha ik hoop het voor je!
Ik heb nog geen test gedaan ☺️ Ik laat me niet gek maken (door mezelf). Pas als ik zondag niet ongesteld word, ga ik testen. 
Op dit moment nog veel witte afscheiding, gister was het iets minder, maar vandaag juist weer meer.
 
Hey meiden,
Mijn NOD is vandaag! Spannend spannend spannend! 
Dus ik ging om 7.00uur meteen maar testen, ik kan niet meer slapen als ik nodig moet plassen.
De foto is het resultaat, ik zie (of wil zien) een heel licht streepje??
Klik hier
ik hoop dat het lukt met de foto ☺️
 
Hoi meiden, ik heb de gesprekjes even gemist de laatste dagen. Qua vitamines denk ik zeker dat het too much kan zijn. Ik ben zelf weer gewoon af en toe een wijntje gaan pakken. Na een jaar lang oppassen en geen resultaat gaat je dat echt tegen staan. Naast foliumzuur en multi vit. pak ik niks anders geks dan gewoon het normale gezonde dieet. 
Wellicht lukt het juist nu @Liefdraakje, nu je er minder rekening mee KAN houden. Wie weet! ?
Gefeliciteerd @Kelj! ? Dat lijkt me heel duidelijk een positieve test! Houd ons even op de hoogte. ;)
Ik hoop dat er concrete vervolgstappen uitkomen vrijdag..zelf denk ik aan IUI maar dat is wsl nog veel te voorbarig. De gedachte dat je te horen krijgt dat je maar gewoon moet blijven proberen nog een x aantal maanden laat ik nog maar even niet toe. ;) Verwacht eigenlijk ook niet dat dat gezegd wordt.
Groetjes 
 
Dank je wel Mariëlle, ik zal jullie zeker op de hoogte houden!
wel heel erg spannend vrijdag, Fingers crossed dat ze met een aantal opties komen, ipv ‘blijven proberen’.
 
 
Terug
Bovenaan