Ronde 10, wie nog meer

Hoi meiden,
We houden gewoon vol idd! Die poker-face is een lastige vind ik.. die wachtrij is ook een herkenbaar voorbeeld Kelj!
Van het weekend gehoord dat mijn nicht nu zelfs zwanger is. Met een brok in de keel dan maar op blij zijn en hopen dat men niet zelf gaat vissen.
Over 1,5 week het eerste Z-H bezoek, ik ben er echt aan toe. Deze maand natuurlijk weer ongesteld, wel weer twee dagen eerder, 32 dagen nu. Wie weet wordt dat ooit weer 28 dagen. Mijn vriend is gestopt met lactose (ivm darmklachten) en slikt van alles om zijn kwaliteit maar te kunnen verhogen. Internet maakt je gek. 
Bij jullie nog veranderingen? 
 
spannnend hoor, die bezoeken aan het ziekenhuis Marielletje. Wat zijn de eerste stappen die dan worden gezet? Ben namelijk benieuwd. 
Bij mij nog geen veranderingen. Ik zit bijna tegen mijn NOD aan, 2/3 juni. Dus automatisch heb ik weer allerlei symptomen ???. Wat wel opvallend is, is dat ik veel witte afscheiding heb. Dit heb ik al maanden niet gehad. Iemand ervaring mee? Positief of negatief?
 
Qua veranderingen: Omdat we al een tijdje bezig zijn met zwanger worden, had ik mij ingelezen over de vitamines die je nodig hebt om goed vruchtbaar te zijn. (Over het internet gesproken ?....). Een natuurgeneeskundige adviseerde mij toen per mail deze supplementen:
- Solgar V2000
- Vitamine E druppels
- Omega D3
Alles bij elkaar behoorlijk wat. Afgelopen maand besloot ik dat ik het eigenlijk maar overdreven vond allemaal. We eten gewoon gezond. Dus alleen een aanvulling met simpele Zwanger Worden vitamines (en omega 3) moet echt wel genoeg zijn. Ik ben nu dus gestopt met die andere vitamines. 
Op een gegeven moment ga je gewoon van alles proberen. Misschien herkennen jullie dat ?
(PS ik ben verder trouwens niet perse van de natuurgeneeskunde ofzo hoor haha. Wilde gewoon kijken of je op een natuurlijke manier je vruchtbaarheid alvast een boost kunt geven ofzo)
 
Dank je wel liefdraakje, altijd weer spannend!!
Heb sinds vanavond ook af en toe lichtje kraampjes in mijn linkerlies. Dan ga je ook meteen van alles denken. Het zouden natuurlijk makkelijk voortekenen voor een komende menstruatie kunnen zijn.
 
Ik verwacht ergens rond 15 juni Kelj. Maar deze maand hebben we weinig kans denk ik. Want zowel ik als mijn man zijn een lang weekend weg. Waarschijnlijk precies in mijn vruchtbare periode.
But we'll see ;)
 
Terug
Bovenaan