Ronde 50 IUI nummertje 5

Heey @bosbesje!
Nou toevallig wilde ik vandaag al de update gaan typen dus bij deze ;-)Ik heb vandaag de derde fm meting gehad...goed nieuws!!!Er is 1 eitje van 13 mm!Als alles goed verloopt is deze aanstaande vrijdag rond de 17 mm...:-DHet was vandaag cyclusdag 14, dus eindelijk begint er wat schot in te komen sinds de vorige IUI...Eigenlijk kan ik nu niet meer zeuren alles verloopt vlekkeloos en ik mag hopen dat nu eens een eitje blijft plakken en zich ontwikkeld tot een wondertje :)
Dus al met al gaat het supergoed! Ik zit lekker in mijn velletje en ja ik ben gewoon relaxed...en vooral positief!
Hoe gaat het met jou en je buikkie??Al heerlijk aan het genieten van het zwanger zijn??Ik hoop van wel :-D
Groetjes
xxxx
Annemarie

Heeey,

Dat is inderdaad toevallig!
Wow! Wat fijn om te horen, het mag je ook wel een keertje. Ik gun het je echt heel erg. Jij komt er wel, dat weet ik zeker. Wat fijn ook dat je je kan ontspannen.. heerlijk. Dat scheelt veel stress.

Hier alles goed! Ik heb echt bijna alle kwaaltjes die je je maar kan bedenken. Maar ben zo blij, het hoort er gewoon bij. Ik ben nu 8+1 week, met 9 weken krijgen we de eerste echo, spannenddd.

Nou meis, ik duim voor je! Ik lees gewoon nog even regelmatig mee. Ben nog steeds benieuwd naar jullie :)

Heel veel liefs!

Hoi Annemarie, wat goed nieuws. Ik hoop en duim zo dat het dit keer raak is!En Bosbesje: heb jij al een vroege echo gehad? Hoe gaat t verder?
Hier gaat t voorspoedig. 13 weken nu, de echte gevarenzone is voorbij en het bloedverlies ook. Nu geniet ik er echt van. gr.Wenser

Hallo @bosbesje en @wenser!

Thanks dat jullie nog zo meeleven dat is erg fijn :)
Ik hoop ook dat het deze ronde raak is... Moet wel eerlijk zeggen dat ik echt zoiets heb nu van het komt goed... Gek genoeg is dit feitelijk voor mij pas de tweede fatsoenlijke iui...
Ik zal het even snel op een rijtje zetten voor jullie!

Iui 1:
Zwanger voordat ik de iui kreeg... Helaas geëindigd in een miskraam 11 december 2013

Iui 2:
Pas een ei op Cyclusdag 28 en inseminatie op dag 33 ik werd 6 dagen later na de inseminatie ongesteld hiervoor kreeg ik de utrogestan bolletjes voor poging 3...

Iui 3:
Geen ei te bekennen en dit werd dus een concert...

Iui 4:
Eitje op Cyclusdag 15 inseminatie op dag 20. Ik werd met gebruik van utrogestan 17 dagen later ongesteld.

En nu iui 5:
Eitje op Cyclusdag 14 en als het meezit inseminatie op dag 18 of 19 :)

Zo zie je even in een makkelijk overzicht dat mijn lijf gewoon tijd nodig had om op te knappen na die miskraam... En nu werkt het weer als een trein!
Dus in mijn beleving moet het nu toch een keertje gaan lukken toch??

Normaal is een vrouw die iui doet gemiddeld na de 3e of 4e poging zwanger, en ik reken dit pas als poging 2 :)

Bedankt voor jullie duimpje iig!!
Ik vind het spannend bosbesje je eerste echo jeeee!!
En wenser echt tof dat je nu de ergste gevaren zone voorbij bent!

Ik blijf ook zeker jullie volgen, alleen kan ik niet altijd op jullie discussies reageren aangezien die gaan over uitgerekende datum hihi

Fijne avond nog!
Dikke zoen xxxxx

Jeetje Annemarie31,
je hebt genoeg meegemaakt zo..
heel heel heel veel succes!! Mijn duimen draaien :D

@wenser nee heb nog geen vroege echo gehad. Ben geduldig aan het wachten tot 17 juni.. haha. Wat fijn dat je trouwens al over de 12 weken bent!

Nou damesNet als de vorige poging heb ik een eigenwijs ei...woensdag 13 mm en vanochtend 13,6 mmMijn god ik had toch eigenlijk wel gehoopt op 17 mm...Maandag weer terug en dan maar hopen dat er een groeispurt in heeft gezeten! Vorige ronde was er op een zondag een eitje 10,3 mm en de dinsdag erna 10,6 mm...toen die vrijdag erna ineens een spurtje en het ei was 15 mm!Laten we hopen dat dit eitje weer hetzelfde doet :)Positief blijven...het is zo moeilijk toen vanochtend de echo dit uitwees :-(
Ik spreek jullie maandag weer dames!Fijn weekend!
xxxx

Dank je wel schat!
Op zich doet de dosering wat ie moet doen, maar de arts zegt liever twee eitjes te willen... En dan denk ik kom op verhoog die boel want dat komt niet vanzelf helaas...

Dus we wachten af tot maandag maar ik schakelde net in op Nederland 1 toen Nederland nog 1-0 achter stond en die winnen met 5-1... Toeval bestaat niet toch?? ;-)

Dit gaat gewoon goed komen!

Xxx

Terug
Bovenaan