Ronde 50 IUI nummertje 5

Ha Annemarie,Goed om te lezen, alle seinen op groen en beter kan niet.... dat helpt. Wij zaten steeds maar op de 3 a 4 mln levende zaadjes na opwerking. Dat scheelt dan nogal.
Lang wachten weer, die dagen. Nu al weer 4 dagen voorbij gelukkig. Ik ga t niet lezen, wat ik ben op vakantie dan. Maar mijn duimen blijven draaien en ik hoop op een goed bericht na mijn vakantie! Leuk idd als je nog een stukje met je zusje zwanger zou zijn. Maar focus je vooral op jezelf ;-). Heb je geen last meer van die buuf?
Supertje, jij al een datum inmiddels? Zal ook wel tijdens mijn vakantie worden, denk ik, dus ik wens je heeeeeeeeel veel succes en sterkte. Het is voor een goed doel, maar dat maakt t niet makkelijker. Ik duim ook voor jou.
Nog een kleine week, dan zijn wij weg voor 2 wk. Ik had toen we het boekten al beelden van ik met een dikke buik op vakantie, en nu is het gewoon waar. Nou ja, buikje dan ;-)Ja het gaat nogsteeds heel goed gelukkig.
xx

Hallo lieve wenser!

Late reactie maar ik wilde even uitgebreid de tijd hebben jou te beantwoorden :)
Inmiddels is het de eerste week na de inseminatie voorbij gevlogen!
Donderdag precies 7 dagen na inseminatie... Ik voel me kiplekker ook met die bolletjes... Nu gebruik ik die bolletjes 2 x per dag ipv 3x en daar voel ik me stukken beter bij B-)

Wat heerlijk dat je op vakantie gaat ik ben jaloers wil ook graag weg... We hebben nu net een lekker spaarcentjes dus we kiezen ervoor nog een jaartje niet te gaan...
Heerlijk dat je met een 'buikje' op vakantie kunt!! Stiekem hoop ik ook gewoon op een overduidelijke positieve test op 5 juli en dat als jij dan weer terug bent het leuke nieuws kunt lezen, ik doe mijn best meid!

Deze ronde is voor mij super relaxed... Alles verloopt momenteel los van dit gewoon perfect.. Ik heb net een positief gesprek gehad met mijn manager die is vol lof over mij en dat doet een mens echt goed!!
Mijn school daar loop ik zo enorm voor dat ik als ik wil 6 maanden eerder af kan studeren, maar ik hou voor mezelf even de rust erin het loopt zo lekker zo dat ik dat zo wil houden... Ik denk dat dit ook het beste gevoel is die je kunt hebben om zwanger te worden... Daarom ben ik onwijs relaxed en gaat die tweede wachtweek gewoon ook voorbij knallen zonder dat ik er teveel aan het gedacht :)

Fijne vakantie en geniet ervan!

Xxxxxx

Ow wat betreft de buuf die hadden vorige week een partij ruzie om half drie s nachts dat ik ze allebei een uitbrander hè gegeven!!
Sindsdien hoor ik haar lekker niet meer hihi blijkbaar gaan ze ook verhuizen nou prima!!

:-D

Dat klinkt goed Annemarie. Wat voor opleiding doe je eigenlijk?Ik hoop natuurlijk ook op dat goede bericht van jou als ik thuis kom ;-)Rare buren heb jij zeg ;-) Misschien wel rustiger als ze verhuizen :)

Ik doe verzorgende IG opleiding :)
Ja mijn buren zijn apart... Ik heb gezegd tegen hem dat ik gewoon niet snap dat hun nog bij elkaar zijn en dat ze aan kinderen gaan beginnen terwijl ze steeds dikke ruzie hebben... Tuurlijk ben ik niet degene die erover mag oordelen maar ik heb ze gelijk niet meer gehoord Hahahahaha!

Lekker rustig iig ze ontlopen me :p

Xxxxxx

Nog 4 dagen dames... Ik heb echt de zenuwen...
Ben nu vrij morgen, woensdag een avonddienst en dan donderdag vrij en vrijdag een ochtenddienst... Hopelijk genoeg afleiding :)

Hoe is het met jou bosbes!?
En wenser!?
Lekker zwanger aan het zijn? :-D

Groetjes Xxx

Oooh vind het zooo spannend voor je meis!!!
mijn duimen draaien op volle toeren :D

hier gaat alles heel erg goed! Vanochtend weer een echo gehad, ben nu 11+1
Echt super bijzonder. Kan het soms nog steeds niet bevatten eigenlijk....

Hoe is het met jou @Wenser ?

Terug
Bovenaan