Ronde 50 IUI nummertje 5

Lieve dames!

Maandag was mij eitje niet ernstig veel gegroeid, maar pas 15.5 mm!
Hopelijk zien we morgen een ei van om en nabij 19 mm en dan verwacht ik donderdag de inseminatie...
Ondertussen moest ik wel starten met twee keer per dag ovulatietesten... Deze zag er vanochtend al redelijk belovend uit... Wie weet is dit onwijs trage ei het ei waar ik al die tijd op gewacht heb...

We zullen zien, het is weer spannend!
Morgen meer nieuws!

Xxxx

Yesss eitje is 22 mm!!
Morgen inseminatie :)
Ik ben blij... En dan het vreselijke wachten...
Thanks voor het duimen nog ff verder duimen lieverds :-D

Xxxxxx liefs

Dank je wel!!!
Ja dit is wel een soort van spannend eigenlijk... Ronde 50...is toch een soort van magisch...
We zullen wel zien, al met al zijn we op de goede weg en nu zal het toch wel eens zo zijn dat er een eitje blijft plakken hoop ik... O:)

Bedankt voor je duimen!!!

Liefsss xxxxxx

Wow wat een spurt, er is geen peil op te trekken bij jou ;-)Goed nieuws meid, ik ga duimen, duimen, duimen. Succes morgen.
Wenser

@wenserHey hallo :-D Jaaa gisteren met de inseminatie zart het eitje er nog nu was deze inmiddels 24 m hahahah ik had63 miljoen zaadjes van manlief, dus de arts maakte een opmerking van gow mw. als deze ronde raak is dan wordt het vast een binkie met het superzaad van jou man :pMoest erg lachen erom, want dit is nog niks jow ik ben ook al ee keer geïnsemineerd met 240 miljoen zaadjes, alleen halen wij bija nooit de twee dagen onthouding en daarom is de hoeveelheid minder, ik kan er ook niks aan doen dat ik mijn man woest aantrekkelijk vind en ontzettend graag met hem vrij hihi!Na bijna 5 jaar relatie is het nog net zo erg als in het begin wat dat betreft mag ik niet klagen! Bas klaagt wel soms omdat hij een man is die niet zonodig steeds hoeft maar ja ik maak er gewoon iets leuks van en dan haal je ze wel over hoor hahahahah :p Owke genoeg hierover :pHoe gaat het met jou? 14 weken inmiddels las ik ergens anders, supergoed jow ik ben erg blij voor je!Mijn zusje is alweer 21 weken, ik hoop echt dat ik nog met haar samen zwanger ben dat zou ik leuk vinden...gisteren heb ik heel de middag de baby van mijn beste vriendin geknuffeld, de heeft een meisje gekregen 24 mei Djennah heet ze..Ik wist bij Jill wel dat k een meid kreeg omdat mijn ex het perse wlde weten maar ik zou bij een tweede het liefst niet willen weten wat het word alleen denkt mijn man daar anders over...dus dat wordt nog een strijd hahahahaha!Nou nog 15 dagen te gaan dan weet ik of ik een wondertje mag gaan ontvangen bij ons gezinnetje :)spreek je gauw! xxx

Terug
Bovenaan