Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik ben Saskia en vanaf april gestopt met de pil. Helaas helaas is het tot nu toe nog steeds niet gelukt. Ik zoek 'lotgenoten' om even gezellig mee te kletsen op het forum. Want hoewel manlief ook erg naar een kindje verlangt en erg zijn best doet om me te begrijpen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het voor hem toch heel anders is dan voor mij!
Wie heeft er zin??

groetjes sas

Hey Sas

Wij zitten nu ook in ronde 8
22 okt is mijn nod  
Hopelijk heb ik dan meer geluk
Afgelopen weekend ben ik ontzettend depri geweest maar ben er nu weer bovenop aan het komen en krijg weer nieuwe energie om  ervoor te gaan
Heb jij dit ook al gehad of  ligt het aan mij  
Nou in ieder geval we gaan er weer voor en wachten nog even af tot volgende week

Hoi Wilma,

ben afgelopen weekend ongesteld geworden, dus heb net zo'n leuk weekend gehad als jij! Ligt niet aan jou, dat je er af en toe helemaal depri van wordt, heb ik ook! Gek word je ervan! Ben er elke dag mee bezig, hoewel ik mezelf een halt probeer toe te roepen, maar dat gaat niet zo makkelijk! Maar zoals je zei, het gaat idd met vlagen, dus ook hier proberen we de moed er weer in te houden! Zou het bij jullie ook het eerste kindje worden??

groetjes!

Veel succes
Hier wordt ook hard gewerkt aan ronde 6

Juulke

Hoi!

Ik ben Evelien en wij zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje. Ik ben vorig jaar november gestopt met de pil en vanaf april zijn we echt begonnen zeg maar. Ik ben nu begonnen met temperaturen en ik zit nu in mijn vruchtbare dagen dus we zijn nu flink aan het klussen. Gister kwamen mijn zwager en schoonzus om te vertellen dat ze in mei een kinje verwachten. Hartstikke leuk voor hun natuurlijk maar toch had ik een beetje dubbele gevoelens..Ik hoop dat we snel zwanger zullen zijn..

Groetjes Evelien

hej evelien, weet precies hoe dat voelt. Mijn schoonzus en zwager hebben twee weken geleden ook verteld dat ze een kindje verwachtten. Hebben al een kindje van 1 jr en bij deze hadden ze zoiets van we zien wel wanneer het komt, als het nog even duurt is het ook prima, en wat denk je, bij hun meteen in 1 keer raak.. slik.Dat voel je wel even ja..  Voor hen ben ik idd erg blij, maar ik heb er (thuis) wel een paar tranen om gelaten.... xx

Ik moest er ook wel even om huilen maar mijn man snapte dat echt niet...Ik voelde me gewoon zo rot en vond het zo vervelend dat het bij ons niet lukt. Ik ging me ook gewoon afvragen of het ooit nog wel zou lukken...ken je dat?

Terug
Bovenaan