Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Esk: balen zeg, al die kosten voor je auto! De vrijheid van een auto is heerlijk, maar die kosten! Hier ook net een nieuwe accu en m'n vriend een APK en 4 nieuwe banden!
Geen valentijn dus bij jullie, jammer zeg, als je het wel gepland had!
m'n vriend reageerde  nauwelijks op de rozenblaadjes die ik romantisch op tafel had gestrooid! Misschien dat het ook kwam omdat hij eerder de ovu-test zag met 1 dun extra streepje en niet wist wat voor test het was

Gister trouwens helemaal geen extra streepje meer. Hebben er meer meiden ervaring met neg testen na een licht positieve? Kan er daarna nog een dikke streep komen?? of is m'n cyclus echt van slag. LH hoort toch niet zo verschrikkelijk te slingeren!

Sas:We lopen weer aardig gelijk op, ook ik waarschijnlijk  na het weekend  m'n ei. (Hoewel ik daar met die testen aan twijfel). Hopelijk deze maand  minder onnodige stress  voor ons beiden, he.

Ik liep vandaag al te fantaseren hoe het zou zijn als vanaf nu er alleen maar positieve testen hier op het forum zouden komen en allemaal bolle buikjes. het lijkt me zo leuk om met z'n alle zwanger te zijn hier! Al hoewel ik voorlopig al blij ben met alle zwangeren hier! Laat toch zien dat het absoluut niet onmogelijk is!
Hoe is het Natalie??

Evelien lees jij nog mee? Hoe ist bij jou?

Groetjes Haily

Hallo allemaal,

Volgens mij mag ik nu meepraten op dit topic, want ik ben vrijdag ongesteld geworden na de 7e ronde en ga nu dus ook de 8ste in! Ik ben inmiddels zo'n 5 rondes fanatiek bezig met ovutesten en temperaturen. Mijn cyclus is erg regelmatig en we doen iedere keer vreselijk ons best (met ook veel plezier ), maar het heeft totnutoe niet geholpen. Omdat ik 37,5 ben inmiddels en de tijd dus een beetje dringt hebben mijn man en ik besloten binnenkort een afspraak te maken met de huisarts om eens te vragen wat hij voor ons zou kunnen doen. Misschien onderzoeken of de fabriek bij mij en hem goed werkt? Heeft iemand ervaring met zo'n eerste afspraak?

2 februari Natalie 25 jaar,ZWANGER!! uitgerekend???

12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerste kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
27 februari Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
28 februari
29 februari
1 maart
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

Hartelijke groetjes, Wietske

Corina en Wietske, welkom
Corina, klets gewoon lekker mee hoor, kinderwens is kinderwens. En juist handig dat jij en Esther de ervaring hebben van zwanger zijn, kunnen jullie je ervaringen daarover delen. Het lijkt me wel lastig dat je nu al weet dat het waarschijnlijk lang gaat duren, ik had in het begin gewoon de hoop dat het binnen de kortste keren raak zou zijn.

Wietske, wat ben jij vroeg begonnen met temperaturen enzo. Aan de andere kant, gezien je leeftijd niet verwonderlijk. Als je boven de 35 ben mag je na 6 maanden al naar de huisarts, dus gewoon doen.

Hè, het eerste gedeelte van mijn cyclus maak ik me nog nergens druk over, ga ik er gewoon vanuit dat ik ergens deze lente of zomer wel zwanger zal worden. Maar dan zit het weer rond m ´n eisprong en dan begin ik toch te hopen dat het deze keer al raak zal zijn, ga ik nadenken wanneer ik dan uitgerekend ben, enz....allemaal dingen waardoor ik weet dat ik over twee weken waarschijnlijk weer flink teleurgesteld ben, maar ik kan mezelf niet tegenhouden.
Dus Bo, ik herken het niet, want ik kan me na m ´n eisprong altijd wijs maken dat ik wel zwanger moet zijn...ook al weet ik dan wel dat er geen echte, objectieve aanleiding voor is. Maar houd moed, Nathalie had ook nergens last van en bleek toch zwanger te zijn, dus wie weet is het bij jou ook zo.

Groetjes, staartjager

Hallo allemaal!

Wat was er weel veel gereageerd! Gezellig. Zag trouwens dat dit onderwerp bijna "vol" zit, is toch bij 700 posts? We zitten nu op 619 (inclusief deze) en met de komende spannende dagen zal het wel snel vol komen .

Corina en Wietske: van harte welkom hoor. Het is altijd gezellig om met velen te kletsen. En dan maakt het niet uit met hoeveel kinderen je bent. En Wietske, ik zou gewoon een afspraak maken hoor. Heb er zelf overigens geen ervaring mee.

Esther, fijn dat je binnenkort je eigen autootje hebt. Ik zou er niet aan moeten denken alles per fiets te moeten doen in dat Nederlandse weer...

Bo, we hebben op dezelfde dag onze NOD (er staat wel 27 februari bij mij, maar ik had me vergist in de telling). Bij mij begint de spanning wel op te lopen, bij jou ook? Ook al denk je dat het niets is deze maand: tot je NOD weet je eigenlijk niets en kan je gewoon zwanger zijn hoor!

Ciz, ik hoop dat je pc het snel weer doet. Elders op dit forum zitten kan geen rustig gevoel geven als je weet dat anderen dit misschien kunnen zien, terwijl dat niet de bedoeling is...

Haily, ik heb geen ervaring met lichte strepen en dan geen strepen meer. Het zou kunnen dat je ei geweest is. Niet iedereen heeft een even donkere streep en het kan ook zijn dat je streep "tussen"   twee testen in heeft gezeten. Vorige maand had ik ook een ander verloop van strepen dan deze maand, dus blijkbaar doet je lijf niet precies hetzelfde iedere maand...

Staartjager, wat jij zegt van hoop tijdens een cyclus herken ik helemaal. Ik hou goede hoop tot zo'n beejt een week voor NOD (zeg vandaag...) en rond m'n ei weet ik zeker dat het deze keer gelukt is... naarmate NOD dichter bij komt verlies ik steeds meer hoop. Ik probeer het deze maand helemaal te negeren (lukt aardig, maar NOD is nog bijna 10 dagen weg...) en ik voel helemaal niets (yeah, right!)...

Nog 9 nachtjes slapen....

Groetjes, Esk

Hoi Meiden

Ik kom weer even buurten
Ik lees bijna dagelijks mee hoor, en ik zit soms echt voor jullie in spanning als de nod er weer aan komt, maar ik vind het ook vervelend voor jullie om te veel te posten, vandaar dat ik dat gewoon maar doe als ik echt de tijd heb en jullie vragen hoe het gaat.

Bo, Zoals de andere al zeiden, ik voelde eigenlijk ook niets dat er op wees dat ik zwanger zou kunnen zijn. Alleen begonnen de "ongie" krampen wat vroeger dan normaal maar dat was alles. Nu na ruim 6 weken begin ik langzaam een heeeeel klein beetje te merken. Sterkte met wachten op je NOD. Ik zit te duimen hoor!!

Esk, wat balen zeg van je auto, valt mooi je valentijn in het water.
ik las dat je weer op het wachtbankje zat, spannend hoor, maar wel genoeg geklust begreep ik. Sterkte de komende dagen met wachten. En mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal.

Sassie, Lekker hoor dat je straks een wat regelmatiger leven gaat krijgen, hopelijk helpt het! je hebt volgend weekeind je ei toch?? Nou, moet goed komen deze maand hopelijk!!, ik zit nog steeds te wachten op ons "feestje"

Haily, Ik heb zelf eigenlijk bijna altijd dat ik ovutesten gebruikte een licht streepje gehad. Alleen op de dag van de piek was hij overduidelijk. Het is wel eens gebeurd dat hij tussendoor nog lichter werd, dus misschien is dat bij jou ook het geval. Heb je al eens geprobeerd om vaker te testen? Misschien zit jou ei net tussen 2 testen in.
In ieder geval succes ermee.

Esther, Lekker zeg een eigen autotje. Zeker met het weer van de afgelopen tijd.
ook wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je man/vriend, dat doet altijd wel goed en dan weet je ook allebij hoe jullie ervoor staan.

Wietske en Corina, welkom hier.

Staartjager, vervelend he, die constante hoop en teleurstelling. Waarschijnlijk als je het het minst verwacht heb je ineens die positieve test in handen.

Hopelijk ben ik zo niemand vergeten.
Dan nog even mijn update, de kwaaltjes beginnen heeeeel langzaam te komen nu na 6 weken, mijn borsten worden gevoeliger en groter (joepie, had al cup E, waar vind ik nu een goede bh) Verder heb ik veel last van mijn PDS (prikkelbaar darm syndroom). Dat is eigenlijk alles. Maakt het soms ook nog erg onwerkelijk hoor. Zal blij zijn als ik mijn echo gehad heb en zeker weet dat er echt wat zit.
Ik ga jullie af en toe op de hoogte houden als ik weer nieuws heb, verder lees ik aandachtig met jullie mee en zoals ik net al schreef, mijn duimen draaien overuren.

Heel veel groetjes en een knuffel voor allemaal
Natalie

heeej allemaal

ja esk, je hebt gelijk, we zijn bijna volgekletst hier! zullen we even een prijsvraag uitschrijven voor een nieuwe naam? ronde acht kan namelijk niet meer, daar zitten de meesten helaas alweer ver boven...

Hopelijk kun je een beetje rustig blijven esk... dat zou heerlijk zijn! lekker dat je nod alweer in zicht is!

Nathalie: fijn dat je je zo goed voelt op je darmen na dan... blijf maar lekker meekletsen hoor, al kan ik me voorstellen dat je hier nu niet veel herkenning meer hebt en dat het leuker is om met andere as mama's te kletsen.. we hopen je gauw te komen vergezellen daar op het zwangerenforum! Ik heb een dezer dagen mn ei, niet volgend weekend. Heb niet getest, we zijn lekker aan het klussen als we er zin in hebben en anders niet. We zien het allemaal wel.. onze tijd komt!! k hoop dat ik zo lekker nuchter blijf tot het einde van de cyclus!

Haily: over je testen: het kan idd zo zijn dat je piek net voor of na die dikkere streep zat. Het kan ook zo zijn dat ie nog moet komen en dat je een laat ei hebt. Ik zou nog even doortesten als je inmiddels nog niet gestopt was. Ik had m ook een stuk later dan verwacht. Zeker omdat je nu ook zo lang ongesteld was..
We zullen wel weer gelijk onze nod hebben denk ik, het eerste weekend van maart toch ook jij? he wat zouden jullie trouwens doen.. nu mn nod berekenen aan de hand van mn laatste langere cyclus of gewoon weer van het  'normale'uitgaan?

Staartjager, wat kun je soms dan van jezelf balen he, met al die hoop terwijl je weet datje eigenlijk weer teleurgesteld zult gaan worden.. Je hebt het gewoon niet helemaal in de hand... We gaan voor een positieve test hoor!!!!!!!

Bo: laat de moed niet zakken he!! je positieve test komt als je m het minste verwacht..
al weet ik wel precies wat je bedoelt en voelt. Ik herhen het wel. maar heb jij dan niet naarmate je nod dichterbij komt dat de hoop dan toch weer oplaait?

Welkom aan de nieuwe mensen! Wietske, er zijn hier al verschillende mensen naar de ha gegaan of die gaan binnenkort, dus die kunnen je wel verder helpen. Ik zit in ronde 11 maar ben er nog even niet aan toe.   Jij succes he! je hebt groot gelijk dat je gaat, gezien je leeftijd is het zonde om eerst een dik jaar aan te tobben! Succes met alles!!

groetjes

He???Ik snap er niks van. Ik heb  tot 3 x toe de 1e 3 pagina's doorgelopen en jullie waren niet meer te vinden....nu dus wel weer.

SORRY! had al een deel 2 geopend want ik dacht dat de oude afgesloten was ofzo. oeps...dus gewoon verkeerd gekeken. Iets te voorbarig dus.

Groetjes Haily

ha dames,
Heb het initiatief van Haily maar overgenomen en ben naar het nieuwe onderwerp verhuisd. Hopelijk zie ik jullie ook snel daar!!

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan