A
Anoniem
Guest
Esk: balen zeg, al die kosten voor je auto! De vrijheid van een auto is heerlijk, maar die kosten! Hier ook net een nieuwe accu en m'n vriend een APK en 4 nieuwe banden!
Geen valentijn dus bij jullie, jammer zeg, als je het wel gepland had!
m'n vriend reageerde nauwelijks op de rozenblaadjes die ik romantisch op tafel had gestrooid! Misschien dat het ook kwam omdat hij eerder de ovu-test zag met 1 dun extra streepje en niet wist wat voor test het was
Gister trouwens helemaal geen extra streepje meer. Hebben er meer meiden ervaring met neg testen na een licht positieve? Kan er daarna nog een dikke streep komen?? of is m'n cyclus echt van slag. LH hoort toch niet zo verschrikkelijk te slingeren!
Sas:We lopen weer aardig gelijk op, ook ik waarschijnlijk na het weekend m'n ei. (Hoewel ik daar met die testen aan twijfel). Hopelijk deze maand minder onnodige stress voor ons beiden, he.
Ik liep vandaag al te fantaseren hoe het zou zijn als vanaf nu er alleen maar positieve testen hier op het forum zouden komen en allemaal bolle buikjes. het lijkt me zo leuk om met z'n alle zwanger te zijn hier! Al hoewel ik voorlopig al blij ben met alle zwangeren hier! Laat toch zien dat het absoluut niet onmogelijk is!
Hoe is het Natalie??
Evelien lees jij nog mee? Hoe ist bij jou?
Groetjes Haily