Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Ja ik vind het ook heel erg dat ik er zo mee bezig ben, had ook nooit verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn, maarja wat doe je er aan hè?!

Ik heb het aan 1 vriendin en 1 collega en me zus verteld, vind dat wel even genoeg. Heb ook tegen ze gezegt dat ze er niet steeds naar moeten vragen (doen ze ook niet meer). Is echt niet leuk om steeds te moeten zeggen dat het niet gelukt is.
Maar wel lekker om er met hun over te kunnen praten af en toe.

O ja ik doe administratief werk. (hou het nog een beetje vaag, andes moet ik straks nog meer mensen gaan vertellen dat het nog niet gelukt is....)

xx bo

Hoi meiden,

Ik doe in het dagelijks leven ook adminitratief werk. Ik heb het trouwens nog aan niemand verteld maar volgens mij heeft mijn zus wel een idee, zijn jullie nu aan het werk? Ik namelijk wel..Zijn jullie trouwens getrouwd?

Groetjes Evelien

Ben nu niet aan het werk, kan wel internetten op me werk, maar ben veelste bang dat ze zien op welke pagina ik zit, iedereen loopt namenlijk in en uit bij ons. Dus ik denk niet dat ik vanaf me werk op het forum zal zijn.

Ja ik ben nu bijna 2 jaar getrouwd, gaat zo snel, maar wel heel leuk!

Xx

jij bent zeker 25, Bo? Waar wonen jullie trouwens ergens in Nederland? Ik woon in Zuid- Holland

Hoi meiden,
Ik was vandaag vrij, kan niet internetten op mn werk, geen tijd! en bovendien maar 1 computer op afdeling en geen prvacy, dus daar doen we maar niet aan..
Ik ben ook getrouwd.
De mensen tegen wie ik het verteld hebben vragen er ook niet naar, dus ik vind het prima zo. als ik behoefte heb aan een praatje of een schouder dan kan dat, wil ik dit niet heeft niemand het erover. Mooi geregeld zo.
Ik woon trouwens ook in zuid holland. haha wonen we dadelijk heel dicht bij elkaar....

Hoi Sas,

Ik ben trouwens ook getrouwd. Ik woon in Leerdam en jij?

Terug
Bovenaan