Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

hej Evelien,

Ik ben 23, 11 december word ik 24. Ik probeer mezelf nog niet zo gek te maken dat het helemaal niet meer lukt. Er zijn er nog veel meer die zo lang, of nog langer moeten klussen, maar toch houd het me wel bezig ja, stiekem spookt het toch telkens door je hoofd. Maar zoals ik al zei, daar probeer ik nog maar even niet aan de denken... ben nu ongesteld, maar over een paar dagen gaan we heel stug weer beginnen... jij succes deze dagen, hopelijk staat de wind goed

HOI SASSIE EN EVIE
Ik ben vandaag ongesteld geworden . Heb 2 weken geleden mijn eisprong   gehad met de ovulatietest en had nu ook goeie hoop dat het eindelijk eens raak moest zijn . Nou dus niet . Ik ben vanaf januari bezig en heb ook een erg onregelmatige cyclus . Dit was poging 7 . Ik voel me dus ook behoorlijk klote !
Nou meiden op naar de volgende keer . groetjes kim    

Hoi meiden,

Ik ben bo en zit ondertussen ook in ronde 7.Bij mijn  schoonzus en zwager  was het ook meteen in de eerste ronde raak(wel toevallig). Zij is nu alweer 26 weken en ze is gelijk met mij begonnen, Dan hoop ik maar dat ik iig zwanger ben voor hun kleine geboren wordt, want dat lijkt me wel heel moeilijk. Maarja je hebt het helaas niet voor het zeggen.
Ik hoop dat het bij ons allemaal maar snel raak mag zijn!!!!

Ben wel heel blij voor me'n zwager en schoonzus, maar je wil het zelf ook zo graag.

X bo

hoi Bo en Kim,
bedankt voor jullie reacties! Vind het wel even fijn om ieders verhaal te horen, degene die in dezelfde situatie zitten begrijpen je toch het beste. we zitten allemaal wel in de zeer snel zwangere schoonzussen zeg!  
vraagje: denken jullie ook al bijna   niet meer in maanden maar in cyclussen?
dat als je ongesteld word dat je dan denkt onee, moet ik weer twee weken wachten tot ik weer een beetje actie kan ondernemen, en dan nog weer eens twee weken tot ik weer in die grote onzekerheid zit of je nu wel of niet ongesteld wordt... pffffff

Balen dat je ongesteld bent geworden, zeker als je een beetje goede hoop erop had.. heb jij dat nou ook dat je een beetje het vertrouwen in je lichaam kwijtraakt?

Hoi Sas,

Ja, ik vind het ook altijd enorm lang duren voordat je weer in in je vruchtbare periode zit en voordat je dan weer kan testen. Ik hoop zo dat het deze ronde raak is..Maar aan de andere kant denk ik soms weleens dat het een bepaalde reden heeft dat je nog niet zwanger wordt. Dat je er nog niet klaar voor bent ofzo. Zijn jullie trouwens al eens bij de huisarts geweest? Ik nog niet maar dat wil ik wel gaan doen als het een jaar duurt maar daar ga ik voorlopig nog maar niet vanuit.

Bo en Kim, leuk dat jullie ook een ractie hebben geplaatst, hopelijk wordt het hier een gezellig vast groepje.

Groetjes Evelien

Hoi meiden,

Volgens mij vroeg sassie of wij ook in cyclussen denken... nou ik ook wel een beetje hoor. Eerst word ik ongi en baal ik dan wacht ik op me ovulatie en neem ik me voor om er niet zo mee bezig te zijn (dat lukt me het best in die periode, als het al lukt)  dan na me ovulatie is het afwachten en ongeveer een week voor me'n ongi heb ik al het gevoel dat het niet gelukt is, maar hoop nog steeds heel erg.
Zo zien mijn maanden er ongeveer uit, erg hè?!
Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar dat lukt de ene maand beter als de andere maand.

Evie jij vroeg of we al naar de huisarts waren geweest... Mijn man heeft zijn zaad wel al laten testen, hij heeft vroeger een bijbal ontsteking gehad en dan heb je een grotere kans dat niet alles meer goed werkt.
De uitslag was dan ook niet heel goed maar ook niet heel slecht gelukkig.
Dus wij blijven ook nog even proberen. We weten nu iig dat we een beetje zuinig op ze'n zaad moeten zijn hihi!!

Leuk (naja leuk, jullie snappen het wel) dat we allemaal in ongeveer de zelfde situatie zitten, dan snap je het toch wat beter als vriendinnen enzo...!

Hebben  jullie trouwens aan mensen verteld dat jullie bezig zijn??

Liefs bo

hoi evelien,
Nee ben nog niet naar de dokter geweest, vind ik nu nog niet nodig. Ga ik wel doen als ik na een jaar nog niet zwanger ben. Maar dat duurt nog even, dus dat hoop ik niet mee te hoeven maken  

dat van er nog niet klaar voor zijn kan ik me niet zo in vinden.. ben er klaar voor hoor hahaha. Nee maar hoe zit dat dan met tienermoeders en ongewenste zwangerschappen, die zijn er al helemaal niet klaar voor als ik er al niet klaar voor zou zijn.
Als ik echt niet zwanger zou kunnen raken geloof ik wel dat er voor mij dan een ander doel/plan is, maar daar denk ik voorlopig even nog niet aan!!! Nu is er in principe nog steeds niets aan de hand.... van je hela hola houd er de moed maar in...

Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven? ik ben verpleegkundige (lekker goed voor je cyclus, onregelmatige diensten, en heeel handig met temperaturen... not)

hej Bo
haha herken je verhaaltje helemaal hoor! Eigenlijk vind ik het heel erg van mezelf, maar ik kan er echt niets aan doen! Ik ben eigenlijk een heel nuchter iemand, maar op de een of andere manier gaat nuchterheid en een zwangerschapswens niet helemaal samen haha. Van het weekend ongesteld geworden, nu weer bijna afgelopen, dus nu weer even de moed erin. tijdens de klusperiode heb je tenminste nog een beetje het idee dat je er wat aan kunt doen.. altijd dat ellendige afwachten...
Vooral de laatste dagen voor je ongesteld zou moeten worden (je nod zoals ze dat hier noemen) zijn vreselijk. je voelt eigenlijk al dat het niet goedkomt, of zouden het toch tekenen van zwangerschap zijn?? en maar hopen en maar hopen, maar nee hoor, weer mis....
Over het vertellen aan anderen: ik vind t best lastig. aan de ene kant zou ik er dolgraag over willen praten, maar aan hoe meer je het verteld, hoe meer mensen je op de hoogte moet houden en hoe mer zeer het doet als je weer moet vertellen dat het niet is gelukt.
Nu weten een paar collega's op het werk het, mn schoonzus en twee vriendinnen. Voorlopig even genoeg.... en jij?

Terug
Bovenaan