Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Spannend Silina! ben beniewd!! Voel je nog gekke dingen??
Wanneer is die van jou suus?? ben het even kwijt, sorry.. Hopelijk houd je voorgevoel je voor de gek en wordt je lekker de eerste negen maanden niet meer ongesteld!
Bo vandaag als het goed is positieve test he!! je weet wat je moet doen he...
Evie, ben heel benieuwd hoe het met je is!!! Heb je de verloskundige nog gebeld??
groetjes

bo, zie dat ik net niet goed gelezen heb, je had vandag een negatieve test.. nou morgen dan maar...! had je wel al een licht streepje of nog helemaal niets te bekennen

Ja had wel een licht streepje, dus ik denk ook wel dat ie morgen positief zal zijn....

best leuk he ovulatietesten!
allebei het weekend vrij? altijd wel handig in het klusweekend..

Me man moet overdag wel werken het weekend, maar s'avonds is hij vrij, dus dat komt wel goed hihi!!

Zie nu al op tegen die verschrikkelijke wachtweken, hoop dat die een beetje snel voorbij zullen gaan..

ja erg he die wachtweken, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! Maar geniet nu eerst maar lekker van de klusperiode!

Hallo allemaal, forum doet het niet goed alweer... Bleh! Maar dat zullen jullie ook al gemerkt hebben. Eerst je verhaaltje cpoieren naar Word, als het mis gaat kan je je stukje zo weer copieren en nog een (paar keer) een poging doen zondar dat je alles 10x moet typen..document.write(friendlyDateTimeFromStr('.
Silina, super spannend!! Als ik het goed begrepen heb had je gisteren je NOD, dat je nog kan wachten tot maandag!!! Ook ik zal voor je duimen!!!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met Evie, ik hoop zo dat alles goed is! Je moet toch bij de gyn terecht kunnen als je in zo'n onzekere toestand zit!!!
Bo, veel klusplezier dit weekend!!
Suus, ook hier een rot voorgevoel, alleen heb ik ook een beetje bewijs dat de RodeDuivels er weer aan zitten te komen. Gisteren wat lichte buikpijn, vandaag wat oud bloedverlies. Het zou natuurlijk innestelingsbloed kunnen zijn (heb een ietsje pietsje hoop...) maar ik denk het eerlijkgezegd niet. Nu nog even afwachten of de RD zullen doorzetten... Kan ik toch de ovulatietesten gebruiken ;) (Kan er nu nog om lachen...)
Soms vraag ik me af of er iets mis is met mij of mijn man dat we niet zwanger worden van de tweede. Ik zou het graag willen weten, maar ja ben nog 'maar' in ronde 8 nu... Hier in B is het de gewoonte om ieder jaar op controle te gaan bij de gyn, uitstrijkje enzo. Als ik nu ongesteld word ga ik maar eens bellen voor een afspraak,wie weet dat zij iets kunnen zien... Ik word een beetje onzeker van mezelf...
Groetjes, Esther.'));

Dat was niet het enige dat ik getypt had!!!! Potdorie....
Silina, super spannend!! Als ik het goed begrepen heb had je gisteren je NOD, dat je nog kan wachten tot maandag!!! Ook ik zal voor je duimen!!!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met Evie, ik hoop zo dat alles goed is! Je moet toch bij de gyn terecht kunnen als je in zo'n onzekere toestand zit!!!
Bo, veel klusplezier dit weekend!!
Suus, ook hier een rot voorgevoel, alleen heb ik ook een beetje bewijs dat de RodeDuivels er weer aan zitten te komen. Gisteren wat lichte buikpijn, vandaag wat oud bloedverlies. Het zou natuurlijk innestelingsbloed kunnen zijn (heb een ietsje pietsje hoop...) maar ik denk het eerlijkgezegd niet. Nu nog even afwachten of de RD zullen doorzetten... Kan ik toch de ovulatietesten gebruiken ;) (Kan er nu nog om lachen...)
Soms vraag ik me af of er iets mis is met mij of mijn man dat we niet zwanger worden van de tweede. Ik zou het graag willen weten, maar ja ben nog 'maar' in ronde 8 nu... Hier in B is het de gewoonte om ieder jaar op controle te gaan bij de gyn, uitstrijkje enzo. Als ik nu ongesteld word ga ik maar eens bellen voor een afspraak,wie weet dat zij iets kunnen zien... Ik word een beetje onzeker van mezelf...
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan