Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Heej suus,
Spannende dagen voor jou! Heb je normaal een regelmatige cyclus? Zo ja is donderdag gewoon je   NOD. Ik kwam er vorige maand ook achter dat ik een laat ei heb door de ovulatietesten en gewoon keurig op tijd ongesteld geworden.
Ik gebruik ze van sensitest, kun je op internet bestellen, daar zijn ze, afhankelijk van het pakket dat je besteld ongeveer 1 euro per stuk, das beter te doen he!

groetjes!

Ha Sas
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik meestal een cycles van 24-25 dagen. Alleen vorige maand sloeg ik ineens een keer over en werd ik na precies 48 dagen ongesteld.
(de dokter zei dat dat nou eenmaal weleens gebeurd, ik was niet zwanger)
Deze maand is het dus even afwachten hoe mijn cycles zich weer oppakt. Aangezien ik nog helemaal niks merk, denk ik dat ik deze keer toch ook een langere heb.
Ik wacht het maar rustig af, ben in ieder geval van plan niet te snel te testen!!

hmmm dat wordt weer afwachten dan... doen we nog niet genoeg gelukkig haha.
Balen van vorige maand! dan haal je je ook vanalles in je hoofd als je normaal zo'n korte cyclus hebt en je word maar niet ongesteld!
Hopen maar dat je nu helemaal niet ongesteld wordt, das nog beter!

Hoi hoi allemaal,

Zo in 1 dag wordt er weer vanalles gekletst, gezellig. Leuk om allemaal te lezen.
Ik vind het ook zeker een leuk cluppie meiden die met elkaar meeleven.

Bo: ook al weer begonnen met het klussen, mogen weer aan de bak hè.
Mijn temp is nog niet omhoog gegaan, dus eerst ff oefenen
Mijn vriend is donderdag en vrijdag vrij, kunnen we ook 's morgens eens goed aan de bak, hahaha. Dan schijnen de zaadjes actiever te zijn.
Weet je al iets meer van die leucocyten???
Boom en suus: Voor jullie ben ik weer volop aan het duimen!

Evie: wat leuk dat je ouders het geweldig vonden, ik droom daar regelmatig van: het moment om het iedereen te vertellen! Lijkt me zo leuk.
Maar ja schoonouders zijn toch allemaal hetzelfde, hahaha

En Sassie fijn dat het weer een beetje beter met je gaat! Heb je weer een beetje hoop op de volgende ronde?

Eshter hoe is de stand bij jou???

Tot snel, doei doei
Ciz xxx

bo en cis: lekker de klusdagen voor de deur, het beste moment van de hele cyclus! en dan niet zo zeer om het geklus, maar meer het gevoel dat je er echt wat aan kunt doen!
 heb pas over anderhalve week mn ei ongeveer, dus ik wacht nog even af
Heb wel weer moed voor de volgende ronde, maar niet echt hoop. heb zo'n idee dat het wel eens wat langer zou kunnen gaan duren. Maar ja we wachten af en blijven ons best doen!

De meiden die snel hun nod hebben: al nieuws?

gelukkig is het weer droog buiten, werd zoo sago van die sombere grijze dagen met al  die regen...

Vanmorgen weer bloedverlies en ik werd er toch wel heel erg onzeker van. Ik heb toen maar even de huisarts gebeld en de assistente zei dat het waarschijnlijk van de innesteling was maar dat ik wel rekening moest houden met een miskraam. Ik heb me er wel bij neergelegd. Ik kan me nu wel druk maken maar dat veranderd de situatie niet. Misschien is er helemaal niks aan de hand en heb ik over een maand gewoon een echo waarop duidelijk een vruchtje te zien is. Ik wacht af en dan zie ik het wel.

Heel veel succes met klussen, Cis en Bo, ik hoop dat het raak is voor jullie deze ronde. En Sas, nog even geduld en dan kan je er ook weer iets aan doen.

Groetjes Evelien

Wel vervelend Suus die onregelmatige cyclus, daar had ik ook last van en dan weet je niet wanneer je ei is en dat kan echt lastig zijn. Misschien is het verstandig om een keer ovulatietests te gaan gebruiken of te gaan temperaturen.

Hoi Evie,
He, gatssie, dat is toch ook heftig zeg. Kan je niet eerder bij de verloskundige terecht,nou je weer wat bloedverlies hebt?
Ja, ze zeggen dat je dan inderdaad rekening moet houden met een miskraam, maar vaak gaat dat ook gepaard met heftige krampen...
Ik zou toch even bellen met de verloskundige hoor! (Daar zijn ze ook voor!)

liefs van mij

Terug
Bovenaan