Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Ha meiden
Ik had me voorgenomen om komende cycles te beginnen met temperaturen, maar ik twijfel nog. Kijk, het plassen over zo'n staafje, daar kan ik de 'humor' nog wel van zien. Maar temperaturen, dat lijkt me zo 'medisch'.
Elke ochtend, zelfde tijd (ieeek, ik ben helemaal geen ochtendmens, ik hoef er ook maar 3x per week 'vroeg' uit!)
en eigenlijk moet je dan ook nog precies bijhouden wat je de vorige avond hebt gedaan (later naar bed, seks, alcohol).
Lijkt me helemaal niet fijn. Wat is jullie ervaring?

Vanaf morgen zou ik in principe ongesteld kunnen worden, maar ja, dat kan dus ook pas over een week. De kunst is dan om niet elke dag om 't uur naar de wc te lopen om te checken of 't al zo ver is!!!

Sas, ik vind dat je 't super doet! Zoals 't hoort; eerst een paar daagjes flink balen (dat moet je jezelf ook zeker toestaan) en dan langzaam aan weer wat moed verzamelen voor de volgende rond, SUPER HOOR!!

xje

Hey meiden,

Evie balen van dat bloedverlies, maar het is wat suus al zei; bij een miskraam heb je vaak ook erge krampen.

Suus ik temp ook, elke dag vroeg de wekker temp ik en als ik vrij ben ga ik weer slapen, vind het helemaal niet erg om te doen. maar dat is mijn ervaring!
Spannende dagen voor jou, is idd een kunst om niet elk uur dan naar de wc te gaan haha! nou ik zal voor je duimen hoor!

Sas weer een beetje uit je dip gelukkig!!

Cis wij mogen idd weer aan de klus, aloewel mijn ei is denk van het weekend.. Over die leucocyten is nog steeds vaag, naja kijken het nog maar even aan.

Boom voel je al wat?? zal voor je duimen!

xxx bo

suus: bedankt voor je lieve woorden! Inmiddels zie ik het weer zitten, dip is weer over, op naar de klusdagen. Bedankt voor jullie steun!

Evie: wat vreselijk naar allemaal, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Ik zou ook even de verloskundige bellen, zoals al werd gezegd kunnen die je daarmee ook helpen en die hebben er meer verstand van als een doktersassistente!! Ik denk aan je en duim heeeeel hard dat het gewoon je innesteling is en dat je over een poosje het hartje hoort kloppen op de echo!!!

Over temperaturen: ik heb het een maand gedaan, daarna was ik het zat. Ik werk onregelmatig, vroege diensten, late diensten, nachten en is geen regelmaat te bekennen.. dus bij mij schoot het niet echt op. Bovendien werd ik er alleen maar onzeker van (bleef hoog na mn menstruatie, haalde weer vanalles in mn hoofd natuurlijk) Ook moet je het een maand of drie doen voor dat je er wat uit op kunt maken schijnt.
en ik vond het ook gewoon vervelend, als je wakker werd meteen met zon thermometer in je... hahah. Maar goed dat is mijn ervaring. Ik gebruik liever de ovulatietesten!

Nou ik ga zo weer werken,

groetjes!

Ha Meiden
Hoe is 't met iedereen? Druk  aan 't klussen en/of wachten?!  
Met mij alles goed. Ik heb vanalles te doen, dat leidt me gelukkig van het
wachten op de 'rode duivels'.
Vandaag nog geen nieuws... (geen nieuws is goed nieuws zeggen ze weleens..)
Maar ik merk dat ik er eigenlijk al geen rekening meer mee houdt dat ik deze keer weleens zwanger zou kunnen zijn.(dan zou ik toch wel iets  moeten voelen)
Zit niet op de zoveelste teleurstelling te wachten denk ik! Ben al volop aan het bedekenden wat we komende ronde anders zouden moeten doen, terwijl deze officieel nog niet eens is afgelopen!
't is toch wat he, dat zwanger worden...
groetjes   Suus

ps Evie laat je snel weten hoe het met je gaat?

Hoi meiden,

Evie hoe is het bij jou???

Suus spannend voor jou, je nod was toch gister? Zolang de ongi er niet is is er hoop!!! Zal voor je duimen!

Boom jij had toch ook gister je nod? en...

Hier alles rustig, nog geen positive ovulatie test, denk/hoop morgen!!

xbo

Spannend boom... Ik zal voor je duimen!!
Wanneer wil je gaan testen?

hoi Bo dank je wel voor het duimen

Ik denk dat ik maandag gaan testen.

grts boom

Terug
Bovenaan