Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

hallo allemaal   ik hoop dat ik ook met jullie mee mag praten, ben nu zelf 3maanden bezig om weer zwanger te worden,zoals jullie dus lezen heb ik al een kindje maar daar ben ik ook niet van de 1 op de andere dag zwanger van geworden  heb voor hem ook nog een miskraam gehad  .
maar wij kiezen er bewust voor om nual weer voor een tweede te gaan(mijn zoontje is namelijk 8maanden)omdat het bij mijn eerste ook al zo lang duurde.natuurlijk heeft dit niets te betekenen maar ik denk dat het ook nu wel weer even zal duren voordat het weer raak is.
waarschijnlijk zal jullie reactie wel zijn van;wees blij je jhebt al een kindje maar onze wens voor een tweede is net zo groot als voor de eerste.

voor diegene waar bij het nog niet gelukt is hoop ik met heel mijn hart dat het bij iedereen snel raak zal zijn!

Heerlijk weertje was het de afgelopen dagen he, ook ik heb genoten. Ik MOET dan altijd naar buiten, prutsen in de tuin en plannen maken voor nieuwe planten etc. En lekker wandelen en buiten spelen, ... Poetsen moet morgen maar eens...   Helaas is het nu weer afgelopen met het goede weer, wat is het koud!!! Dikke trui aan en handschoenen als ik morgen naar het werk ga!!! Oh leuk nieuws voor mij: Ik krijg volgende maand een 2dehands autootje, een Ford Ka! Bijna gedaan dus om in shit-weer naar het werk te moeten fietsen!!! Joepie!! Maar goed...
Hoi Corina, welkom bij de club. Spannend, een tweede! Hopelijk duurt het niet zo lang als voor je eerste!! Het hoefd niks te zeggen over wel/niet snel zwanger worden nu. Ik ben ook bezig voor een tweede, helaas al in ronde 12, maar hier word echt niets gezegd als "Wees blij dat je er al 1 hebt". (Misschien wel gedacht, maar ja zolang ik er zelf niet teveel over "zeur" neem ik aan dat deze lieve meiden mij niks kwalijk nemen.) Daarnaast ben ik redelijk nuchter en ben ik ook echt wel heel gelukkig met mijn dochter, moest het zo zijn dat het daarbij blijft dan kan ik daar wel mee leven.
Marjan, balen dat je ongi bent geworden!!! Gelukkig lijk je alweer vol goede moed voor de volgende ronde. Veel succes!!!
Na het goede gesprek met mijn man laatst voel ik me beter dan ooit, ook met de wetenschap dat hij ook echt wel graag nog een kindje wil en dat ik er niet "alleen" voor zal komen te staan met mijn wens. Mijn kinderwens is nu groter en zekerder dan het de afgelopen mnd geweest is! Jammer dat wij slechte praters zijn als het om gevoelige zaken gaat, maar toch ook zeker een goede les om te proberen zulke gesprekken niet uit de weg te gaan!
Nu eens uitrekenen wanneer de volgende NOD is en de lijst eens aanvullen!
Heel veel groeten, ik blijf duimen voor jullie allemaal!!!!
Esther.

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));2 februari Natalie 25 jaar,ZWANGER!! uitgerekend???

12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerste kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
27 februari Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
28 februari
29 februari
1 maart
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart

Doen jullie nog iets speciaals voor Valentijn? Ik niet echt, heb alleen een lief kaartje gekocht en morgen gaan we lekker eten (woeha je moest eens weten wat?!) en een romantisch filmpje kijken.
Leuke dag morgen!!

He Esther, een autootje heerlijk! geen regen/kou  meer, alleen nog door de regen/kou naar je autootje rennen, haha!
Heel fijn dat je er eindelijk goed over hebt kunnen praten. Ook wij zijn niet zo'n praters en mijn vriend is er minder mee bezig dan ik. Er echt over praten lukt niet echt. Hij zegt steeds: we gingen het er niet meer over hebben, dan duurt het alleen maar langer als je er zo meer bezig bent. Maar als ik dan aangeef dat ik denk dat de eisprong eraan komt, dan heeft hij plots zin in een romantische avond. Dus uiteindelijk denken we er en volgens mij wel hetzelfde over. Maar ook ik zou dus graag zo'n goed gesprek een keer willen!

Valentijn daar doen we eigenlijk mooit zoveel aan, maar ik ben vandaga vrij en heb besloten om wel wat te doen.
Ik heb een 'valentijnsdiner' gezocht op internet en de tafel met rozenblaadjes versierd.
en eh wat gingen jullie eten?

Ook ik ben toch maar eens met LH-testen begonnen. en ik moet zeggen...hartstikke leuk om eindelijk eens een test in handen te hebben waar een 2e streepje verschijnt, haha! Nog nauwelijks zichtbaar dus we hebben nog even, denk ik. Heerlijk idee om niet om de dag te 'moeten', want met temperaturen ben je anders te laat.  

Liefs Haily

Hallo allemaal,

Het wordt gelukkig alweer wat drukker hier .

Haily, fijn hè, dat je dat zo kan inschatten met de testen en inderdaad, het geeft een goed gevoel om 2 strepen te zien. (voor mij het gevoel van: het werkt! Ik heb de goede hormonen in ieder geval!!)
De zwangerschapstesten van sensitest zien er bijna hetzelfde uit als de ovutesten, dus hopelijk komt er volgende maand dáár ook een dubbele streep!

Ik lees allemaal dat jullie mannen er minder mee bezig zijn dan jezelf, maar mijn man vraagt er bijna iedere (!) dag naar: ben je al zwanger (met een big smile)! en dat is soms ook wel vermoeiend. We willen het allebei graag, maar als je net 4 dagen na je NOD zit en nog ruim voor je volgende ei  is het een wat overbodige vraag... maar goed, liever dat, dan er over zwijgen.

Ander onderwerp: Ik zou vanavond voor Valentijnsdag ook iets bijzonders doen als verrassing  (doen we anders nooit), maar nu is onverwacht de reparatie van de auto wat  tegengevallen en kan mijn vrije middag dus niet doorgaan (want ik heb geen auto om van m'n werk naar huis te kunnen). Behalve dus dat mijn romantische geplande dineetje in het water valt is het ook nog  's een héél prijzige reparatie en nog niet zo lang geleden hadden we ook al een dure reparatie aan dezelfde auto. Van die twee bedragen samen hadden wij  toch wel leuk op vakantie  gekund of het huis kunnen laten schilderen.  En ik baal echt  van m'n vrije middag die niet doorgaat... had veel liever thuis geweest dan hier op m'n werk...

O ja, ik zit inmiddels weer op het wachtbankje. Ik dacht dat ik eergister al geen positievere test had kunnen krijgen, maar gister was ie nóg positiever als eergister. Ik verwacht dat m'n ei nu dus inmiddels geweest is en  nu is het dus afwachten. Ik heb deze maand voor het eerst het gevoel dat ik maximaal gebruik heb gemaakt van  de tijd, dus hopelijk  gaat het deze maand goed. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar vind het erg moeilijk.  

Groetjes,  Esk  

heeeeeeej meiden!

Er wordt gelukkig weer heel wat afgekletst hier! Ik weet niet eens waar ik mee moet beginnen met reageren haha!

Esk: Je ei weer achter de rug... Fijn dat je zon knalpositieve test had. Wel vreemd dat ie nu opeens een paar dagen eerder was, maar ja hij was er in ieder geval!   Moet wel een reuzegoed ei zijn geweest dat je zulke dikke stepen had!! en op tijd actie ondernomen zie ik... haha! Nou dat is wel een fijn gevoel dan denk ik! Op naar het wachtbankje!

Fijn dat je man zo betrokken is... begrijp wel dat de vraag net na je nod een beetje in het verkeerde keelgat kan schieten.. ach ja het blijven mannen he! Wees maar blij met zn enthousiasme!!  
Wat balen van je etentje en je auto.... BAH.. heb je ook eens een leuk idee.... zit je op je werk te balen en word je beloond met een romantische rekening van de garage...

Ciz:   leuk dat je er weer bent!   Fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad! even lekker helemaal weggeweest en verstand op nul.. heerlijk! Wel een beetje balen dat je niet/ geen gebruik hebt kunnen maken van je vruchtbare dagen...
Binnenkort naar de huisarts.. spannend!!!

Haily: Ook aan het testen geslagen! Fijn dat het zo goed bevalt. Ei in aantocht! altjd een leuke tijd! Hoe was je valentijnverrassing uitgevallen??   Hopelijk heeft het ook het goede gesprek opgeleverd waar je zo naar verlangt!
We zijn wel lekker bezig zo samen... allebei lekker ontspoorde cyclus..
Jij nu opeens acht dagen wat ik normaal heb, en ik opeens twee dagen en dan spotting wat jij normaal hebt..
Ik ben uiteindelijk tot maandag 'ongesteld' geweest wat neerkwam op ietsjepietsje bruinig bloedverlies aan het einde van de morgen. Het is nu weer over. Na het weekend als het goed is mn ei. Ik ga niet testen. Ik zie wel hoe het loopt deze keer. Vind het allemaal wel prima. We klussen wel wanneer het ons uitkomt en we zien wel waar het schip strand. Ik heb er allemaal toch geen invloed op!

Hoi Corina, hoe lang ben je voor je eerste kindje bezig geweest? Enne nee niemand die het hier iemand kwalijk neemt als je voor een tweede kindje gaat!! Dat is echt onzin hoor, dat denkt   niemand hier. (geldt ook voor jou he eshter hahah!)Ik ben ervan overtuigt dat je verlangen naar een tweede kind net zo groot is als naar een eerste!

Eshter: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! een eigen autootje! Super.. ik voelde me wekenlang de koning te rijk toen ik voor het eerst een eigen auto had Ook al was het een aftands lelijke fiat panda hahah!  
Fijn dat je je zo goed voelt nu na het gesprek met je man. Super!!
Hopelijk heeft het ook een positief effect op je vruchtbaarheid!!

Wij hebben elkaar niet wakker gezien op valentijn... Lang leve de late diensten! Romantiek ten top hier hahah! Maar gisteren heb ik mn laatste late dienst gedraaid... nog twee dagdiensten en nog drie nachten, dan zit het onregelmatige leven erop!

nou heel verhaal!!

doei allemaal!

groetjes sas

Hee meiden,

Er is hier weer gezellig wat afgekletst, maare we stonden wel weer op de 2e pagina...
Achja ik ben hier zelf ook niet elke dag.

Esk je zit weer in de spannende wachtweken... Mooi dat je een goede positive ovulatie test had!

Sas heb jij alweer bijna je ei of niet?

Marjan balen dat je ongi bent geworden, vervelend altijd die valse hoop.

Cis weer terug van vakantie, gelukkig heb je het lekker gahad!! Jij zit ook weer op het wachtbankje? Of heb je helemaal geen gebruik kunnen maken van je vruchtbaren dagen?

Haily heb je al een positive ovu test?

Esther fijn dat je zo'n goed gesprek met je man heb gehad!

Natalie hoe is het met jou?? heb je veel last van kwaaltjes?

Corina welkom en nee het maakt echt niet uit dat je al een kindje hebt (bij jou natuurlijk ook niet esther). Hoe lang heb je er eigenlijk overgadaan bij de eerste?

Nou meiden ik  heb volgende week me nod, maar ik heb nu al het gevoel dat het toch niet raak is, hebben jullie dat ook al een week van te vooren? Ik denk dat het niet raak is omdat ik me precies zo als altijd voel wel een beetje last van buik en borsten, maar niet meer of minder als anders. Baal er wel van hoor.
Maarja heb wel nog steeds hoop hoor, maar eigenlijk vind ik ook weer vervelend, hoop tegen beter weten in... Kunnen jullie me nog een beetje volgen hahaha!!! Zo ik ben het weer even kwijt!

xxxx bo

Terug
Bovenaan