Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

alleen even een berichtje om ons van pagina twee af te halen... komop meiden we kunnen het... hahah! het is ook veel te lekker weer om achter die computer te zitten...

Zijn jullie ook aan de voorjaarsschoonmaak begonnen?? Doe er nooit aan hoor, maar met dit lekkere weer heb ik echt zin om alles lekker aan te pakken... daar maken we dan maar even gebruik van op mn vrije dag! misschien vanmiddag lekker skeeleren ofzo.. hmmmm

geniet van het lekkere weer!!!

liefs

Zo, even niet geweest, ik was van de zon aan het genieten. Gisteren even voor m ´n dienst naar het strand geweest, héérlijk! Goed voor m ´n winterdip en wie weet ook goed voor de vruchtbaarheid.

Ik heb deze week drie slaapdiensten, dat is dan weer minder. En net nu m ´n vruchtbare periode toch in zicht begint te komen, ik verwacht dit weekend ergens m ´n eisprong. Ik hoop dat we genoeg tijd kunnen vinden om er wat van te maken...

Van de zon krijg ik juist huishoudontwijkend gedrag, Sas, ik wil wel meer schoonmaken maar het komt er niet van (lees: geen zin). Ik poets niet zo graag....dat zal wel moeten veranderen als er ooit een kleintje in ons huis komt wonen maar tot die tijd hoeft het van mij niet zo vreselijk opgeruimd en blinkend schoon te zijn.

Ik ben ook aan het nadenken over ovulatietesten, maar met m ´n onregelmatige werktijden gaat het me echt niet lukken om elke dag op dezelfde tijd te testen, en dan moet het ook nog als je minimaal 4 uur niet geplast hebt, en met mijn cyclus heb ik denk ik twee pakjes per maand nodig....ik zie er nog even niet overheen. Bovendien, tot nu toe weten we het verplicht klussen buiten de deur te houden, over het algemeen zorgen mij hormonen er wel voor dat het in m ´n vruchtbare periode om de dag gebeurt

Groetjes voor iedereen, en geniet van de zon, Staartjager

Hallo lieve meiden,

Hier ben ik weer. Ook ik heb helaas niet zo blij nieuws. Ik ben dus ongesteld geworden, op dag 27... Errruggg balen weer. Ik probeer er nu niet zoveel mee bezig te zijn, want afgelopen maand leek ik wel obsessed! Ik had toen ook een paar keer dat ik misselijk was, wat ik nooit eerder heb gehad, dus had vrij veel hoop. Ben nu weer wat positiever, ik heb deze week mijn ei als t goed is. Ik ga het maar met een ovulatietestje doen en dan zien we wel weer.

En Sassie, ik krijg van dat lekkere weer ook inderdaad de schoonmaakkriebels. haha achteraf denk ik, had ik nou niet wat leukers kunnen gaan doen. Al voelt het wel heel lekker als alles lekker schoon is hihi.

Liefs,
Marjan

ha die marjan..
wat balen dat je ook ongesteld geworden bent. Gelukkig zijn de dipdagen weer achter de rug.
Wat hebben jullie allemaal snel je ei weer! ik moet nog even wachten op die van mij, maar voor de zekerheid toch voorzichtig aan weer begonnen met oefenen.. Ik heb pas dag 18-19 mn ei.. even geduld. toch maar geen ovutesten denk ik.. deze maand ben ik er geloof ik niet zo mee bezig, weet nog geeneens wanneer mn nieuwe nod is.. meestal is dat het eerste wat ik doe nadat ik ongesteld ben geworden.. ikzie het allemaal wel deze maand.

Staartjager, ik werk ook onregelmatig, maar kon toch wel testen. Ik keek naar mn rooster en keek dan naar welk tijdstip ik die week thuis zou zijn. dan kun je toch nog vrij redelijk consequent testen. maar ja je hebt gelijk, het is wel weer een stap verder.
Ik ben trouwens ook niet zon vreselijke poetser hoor, doe liever leuke dingen.. vandaar dat ik momenten als deze altijd flink uitbuit! Vandaag bijna de hele dag gesopt.. nu lekker alles schoon, heerlijk. en toch nog even tijd gehad om te fietsen en in het zonnetje te zitten..

Haily, hoe is het met jou???

doeiiiii!

Hallo dames,
Even een kleine update van mijn kant: ik heb gisteravond een positieve ovutest gehad. Wel 3 dagen eerder als ik verwacht had, maar ik denk dat m'n NOD gewoon blijft waar hij nu staat. Ik vond het heel onverwacht, schrok er een beetje van, hij was echt knalpositief, zo heb ik 'm vorige maand niet gezien. Op basis van vorige ronde met ovutesten zou ik pas donderdagavond een positieve test hebben (en dan vrijdag m'n ei). Nu zou ik m'n ei dus vandaag hebben. Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje kramp had vanochtend, dus het zou kunnen. Nou ja, we hebben er in ieder geval maximaal gebruik van gemaakt ;-). Ik ben heel benieuwd wat m'n test vanavond dan aangeeft. Vorige maand had ik 2  x een positieve ovutest.

Sassie: goed hoor, dat je er minder mee bezig bent. En ovutesten hebben op een gegeven moment toch ook niet zo'n zin meer als je heel regelmatig bent, lijkt me. Dan weet je wel wanneer HET moment zich weer aandient, toch (vanuit berekening dus)? Ik heb me voorgenomen om de ovutesten alleen te gebruiken tot ik inzicht heb in m'n cyclus en hoe lang het duurt van m'n ei tot NOD. Als dat iedere maand hetzelfde is, dan stop ik met de ovutesten en doe het weer gewoon "gewoon".

Marjan: balen hoor!

Staartjager: volgens mij kan je ook gewoon onregelmatig testen. Dan heb je er wel meer nodig, maar ik ken ook wel meiden die soms 2 x per dag ovutesten hebben gebruikt, dan heb je ook een aardig beeld. Maar goed, je moet er natuurlijk zelf wel zin in hebben, dat ben ik met je eens. En als je lijf ervoor zorgt dat je MOET klussen op de vruchtbare dagen, dan is dat natuurlijk helemaal mooi ;-) , heb je die testen niet eens nodig :). Ik gebruik ze ook alleen maar om vast te stellen wanneer ik precies m'n vruchtbare dagen heb, zie ook hierboven.

Hoe gaat het bij jou, Haily?

Nou dames, tot gauw. Groetjes, Esk

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer na een HEERLIJKE vakantie!!!
Oooh wat was het fijn en mooi, erg fijn om er even tussenuit te zijn, gedachte waren mooi in de sneeuw.

Maar wat een verhalen hier, het was net of ik een spannend boek zat te lezen.
Ik  zit ff vlug bij mijn ouders achter de computer, thuis een flink virus erop, moet 'm vanmiddag even wegbrengen.
De geschiedenis maar goed wissen, stel ze komen erachter!

Haily en Sassie, bij jullie liep de spanning wel heel hoog op. Maar wat een vervelend eind!!! Ik had zo gehoopt mooiere dingen te lezen. Ik leef erg met jullie mee.
Heel begrijpelijk dat jullie flink in de rats zaten, het waren zo'n duidelijk lich. klachten!
Wat een teleurstelling. Dan heb je het vertrouwen in je lijf echt niet meer, nee!
Hou je taai meiden!

Maar Natalie wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd, eindelijk bij iemand raak.
Hoe voel je je?
Ben erg blij voor je.

Ik heb nu helaas geen tijd om op iedereen te reageren.....sorry!
Maar mijn gedachten zijn bij jullie allemaal.

Op de vakantie had ik ws. mijn ei, maar omdat we in de huiskamer sliepen met nog 2 andere stellen aan de andere kant van de houten wand, was het erg moeilijk om te sexen.
Woensdag 27 feb, mag ik met mijn benen wijd voor de HA!   hahahaha
Ben erg benieuwd.

Tot snel meiden,
hopelijk vanaf mijn eigen computer!

Ciz xxx

Hallo meiden. Iedereen aan  het poetsen  lees ik, ik ben gewoon lekker naar buiten geweest en ben aan het ontspannen....voel me wel lui als ik dat lees, haha!
Volop ovu-testen lees ik ook, dus er komen weer een aantal eitjes aan!

Ciz blij te horen dat je even lekker hebt ontspannen, deze ronde dus even geen 'eistress', is ook wel eens lekker! en sneeuw, heerlijk! ik hoop dat je weer een beetje bijgetankt hebt!

Sas, is jouw gekke menstruatie inmiddels over?

Marjan wat balen zeg!!bah!

Mijn lichaam is echt van slag: ben 8 dg ongi geweest, ipv 4-6 normaal! m'n temperatuur schommelt van 36.1 tot 36.9 dus ik hoop dat dat deze cyclus nog goed komt. loop al  2 dg continu naar de wc te rennen, wat ik normaal alleen heb rond m'n ei(maar dat is nl dag 17-19 en niet dag 12 ofzo, ben de tel een beetje kwijt...). Ik probeer het allemaal een beetje te negeren, wat redelijk lukt.
het zal wel van de vorige cylcus zijn dat alles een beetje van slag is. het was toch zoveel makkelijker om aan de pil te zijn, haha!

Succes meiden!
Komen er weer NOD's aan??

Terug
Bovenaan