@ Roos en @ Miran

Hallo Roos en Miran,

Ik heb pas jullie berichten gevolgd nav de nekplooimeting. Hoe gaat het nu met jullie?
Is het nog een beetje te doen met de spanning of draaien jullie hersenen overuren door de spanning. Het onderwerp is totaal de andere kant opgegaan, maar ik wil wel graag horen hoe het jullie vergaat.

Sterkte Karin

Hoi Karin,

Wat lief dat je aan ons denkt!!!!!! dank je!!!!

Ik kan helaas niet voor Roos spreken, maar moet zeggen dat het bij mij tot nu toe nog wel meevalt met de spanning.... Ben wel wat angstig voor de punctie zelf, maar totaal niet voor de uitslag!!! Ik weet gewoon zeker dat het allemaal wel goed uitpakt!

Over 5.5 maand hebben we gewoon een gezond klein knulletje!!! ( leuk he, dat ze dat al konden zien!!)

Ik heb 20 april de punctie en krijg dat uiterst donderdag de uitslag daarvan.....
Dus nog 2 weekjes een beetje spannend....

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar Roos, heb nog geen idee of ze nu de punctie laat doen en wanneer deze zal zijn......
Hopenlijk horen we nog wat van haar.... Dus Roos, bij deze.....

En Karin,
Heb jij ook een comb test laten doen????

Vind het echt heel lief dat je een berichtje speciaal voor ons erop hebt gezet....
Nogmaals dank je wel.....

Groetjes Miranda

Hoi Meiden,

ook wij hadden een uitslag van 1 op 170... En gaan ook de punctie doen!

Grappig dat ik bij jou (Miranda) lees dat jij ook zo'n goed gevoel heb, want ik heb precies hetzelfde. Het voelt goed en mijn instinct zegt ook dat het goed is... Maar vind het soms moeilijk om daarop te vertrouwen!

Wij hebben 28 april de punctie... ook best spannend, maar ik heb besloten niet naar de naald te  kijken, alleen naar het echo scherm! Dan zien we het kleine frummeltje en das veel leuker...

Sterkte ook jullie!

Lfs Corry

Hoi meiden,
Goed om te horen dat jullie zo positief kunnen blijven. Ik  heb de definitieve uitslag nog niet, maar de nekplooimeting was erg positief (1,3 mm). De dagen hiervoor heb ik wel spanning gevoeld waardoor ik veel aan jullie verhaal heb moeten denken.

Ik zal in ieder geval voor jullie duimen. En aan de andere kant, als je logisch nadenkt is zelfs een kans van 1 op 170 nog maar een hele kleine kans....

Kom op meiden! En als je de spanning van je af wilt schrijven, dan lees ik het wel.

x Karin

Hoi meiden,

hier ben ik weer.....

Kaatje, ik hoop dat je niet wordt gebeld, en dat je geen verhoogde kans hebt, dat scheelt je een hele hoop spanningen...
Wanneer heb je de comb test gehad?????
Kan me voorstellen dat het toch wel spannend is.....

Cotty, ook bij jou gaat dat helemaal goed komen........ Krijg je ook een sneltest, of moet je echt 3 weken wachten op de uitslag???
Ik ga mee voor je duimen hoor!!!!!
Gelukkig hoef je dan ook niet meer zo heel lang te wachten op de punctie....

En idd, niet naar de naald kijken, maar naar dat kleine smurfje wat dan lekker aan et ronddobberen is....

Ik hoop echt op een positieve uitslag voor iedereen!!!

En ze zeggen toch dat je naar de instinct moet luisteren, dus dan zal het allemaal wel goedkomen!

Kop op!!!!!

x Miranda

@Miranda:
Volgens mij krijgen we na een week een uitslag en dan na 3 weken de volledige uitslag...!

Tuurlijk wordt dat weer even spannend, maar idd het is belangrijk om jezelf niet gek te maken en positief te blijven!

Hier lukt dat aardig gelukkig...!

@Kaatje:
Echt lief jouw berichtje. Dank je wel....Ik vertrouw op een hele mooie uitslag bij jou!

Geniet van het mooie weer en het lange weekend!

Lfs Corry

Hoi Karin, Miran en anderen,
Sorry voor late reactie, maar ben even niet op 't forum geweest.
Werd niet echt veel vrolijker van sommige reacties...

Hier gaat her wel prima met de spanning, heb het laten rusten...
Overdag hobbelen  hier nog 3 meisjes, dus wel afleiding genoeg.
Ik heb (toevallig) ook a.s maandag 20 april de puncie, Miran, waar heb jij hem...zou toch wel grappig zijn als we elkaar tegen komen in de wachtkamer hi hi!
Enfin, manlief heeft een week vrij genomen om voor de kids te zorgen.

Als ik van mijn gevoel uitga denk ik dat het wel goed zit, en geen Down is, maar ben nog echt niet genoeg gerust gemaakt straks met een goed uitslag van de test...
Ik wacht liever tot de 20 weken echo, heb ik 19 mei, mocht er evt. een hartafwijking zijn dan horen we dat dan...

Ik ben overigens helaas wel iemand die 3 weken moet wachten op de uitslag, krijg geen 'sneltest' zoals dat heet, dit om de  uitslag nog preciezer en zekerder te maken...zei arts in 't UMC.
Baal wel  want 't duurt  voor mijn gevoel nog zoooo lang.

Dussssssss, nog 1 week en inderdaad...niet naar de naald kijken, maar naar 't kindje.
(Stiekem hoop ik dat er al een beetje te zien is wat het geslacht is, kan  niet wachten!!!!Heb nu 3 dochters, droom van nog een meisje, maar meer omdat ik een super leuke naam heb voor een meisje, maar mijn gevoel zegt voor 100 % dat het dit keer een jongetje is.Ook helemaal prima natuurlijk, is dan de 4e, maar toch weer helemaal nieuw voor ons...Zou het niet durven vragen aan de mensen in 't ziekenhuis als de punctie gaat  beginnen...als ze nou eens zelf beginnen...)

Succes voor iedereen die een punctie krijgt!!!!!Duimen!!!!
Groetjes Roos.  

Hoi meiden,

Het is hier even rustig geweest....

Kaatje, wanneer krijg je de uitslag van de comb test???? spannend hoor!!!

Roos, ik wilde je even heel veel succes wensen voor morgen!!!
Hoe voel je je nu??? Moet zeggen dat ik toch wel een beetje bang ben voor de punctie zelf... Heb jij dan ook???

Ik denk niet dat we elkaar gaan tegenkomen in de wachtkamer. Ik heb de punctie namelijk hier in Den Bosch....
De duimen gaan vanaf morgen iig super hard draaien!!!!!!!

Cotty, helaas moet jij nog een weekje wachten.... pff, wat duurt dat dan lang he....
Ik hoop dat je nog steeds zo positief bent!!!

Succes dames!!!!! ik ga aan jullie denken!!!!!

X Miranda

Terug
Bovenaan