Hoi Karin, Miran en anderen,
Sorry voor late reactie, maar ben even niet op 't forum geweest.
Werd niet echt veel vrolijker van sommige reacties...
Hier gaat her wel prima met de spanning, heb het laten rusten...
Overdag hobbelen hier nog 3 meisjes, dus wel afleiding genoeg.
Ik heb (toevallig) ook a.s maandag 20 april de puncie, Miran, waar heb jij hem...zou toch wel grappig zijn als we elkaar tegen komen in de wachtkamer hi hi!
Enfin, manlief heeft een week vrij genomen om voor de kids te zorgen.
Als ik van mijn gevoel uitga denk ik dat het wel goed zit, en geen Down is, maar ben nog echt niet genoeg gerust gemaakt straks met een goed uitslag van de test...
Ik wacht liever tot de 20 weken echo, heb ik 19 mei, mocht er evt. een hartafwijking zijn dan horen we dat dan...
Ik ben overigens helaas wel iemand die 3 weken moet wachten op de uitslag, krijg geen 'sneltest' zoals dat heet, dit om de uitslag nog preciezer en zekerder te maken...zei arts in 't UMC.
Baal wel want 't duurt voor mijn gevoel nog zoooo lang.
Dussssssss, nog 1 week en inderdaad...niet naar de naald kijken, maar naar 't kindje.
(Stiekem hoop ik dat er al een beetje te zien is wat het geslacht is, kan niet wachten!!!!Heb nu 3 dochters, droom van nog een meisje, maar meer omdat ik een super leuke naam heb voor een meisje, maar mijn gevoel zegt voor 100 % dat het dit keer een jongetje is.Ook helemaal prima natuurlijk, is dan de 4e, maar toch weer helemaal nieuw voor ons...Zou het niet durven vragen aan de mensen in 't ziekenhuis als de punctie gaat beginnen...als ze nou eens zelf beginnen...)
Succes voor iedereen die een punctie krijgt!!!!!Duimen!!!!
Groetjes Roos.