@ Roos en @ Miran

Hoi Roos,

Hoe is het nu met je?
Nog last van kwaaltjes?

Ik hoop voor je dat ze iets eerder bellen dan die 15 dagen, en dat je dan ook een klein feestje kunt gaan geven?

Hoe is het met de spanning? Nog te houden?

Ik hoop snel op goed nieuws.

X miran

Het gaat prima met de spanning hier!Heb 3 dochters om me heen lopen, vooral nu, de oudste 2 hebben vakantie de komende 2 weken, dus vermaak me wel.Goede afleiding.
Eerst vond ik het best jammer dat ik geen sneltest kreeg maar 15 dagen moest wachten, maar deze lange test (een kweek van 2 weken)zou de meest zekere vorm van uitslag kunnen geven.Dus ik heb het er voor over!Nog enkele daagjes en dan komt vast 't goede nieuws...hoop ik!
Moet wel zeggen...ik ben pas helemaal zeker als ik de 20 weken echo heb gehad, over 2 weken, want mocht het geen Down zijn (wat ik ook denk) dan zou het ook een hartafwijking kunnen zijn, waardoor mijn bloed zo slecht reageerde tijdens de combinatietest...dus eigenlijk ga ik voor maandag 18 mei...heb dan de 20 weken echo en daarna laat ik alles varen en gaan we shoppen met pinpas en credit card van manlief dacht ik zo ha ha!!!!Alle kinder- en babyboetiekjes ren ik dan af!!!!!
Groetjes Roos.

Hallo allemaal,

ik heb gisteren dan eindelijk de punctie gehad... Het viel mij 100% mee... S middags nog last van mn buikspieren met opstaan en het "verliggen".... Nu voel ik me al stukken beter...

Nu nog 2 tot 3 weken wachten op de uitslag!!!!!!!!!

Pffff..... Maar ja, ik geloof nog steeds dat het goed is...

Lifs Corry

Hoi Corry!
Wat fijn dat het bij jou meeviel, ik vond het erg pijnlijk en heb er nog een beste week last van gehad.
Nu inderdaad hopen dat de komende weken snel voorbij gaan...
Succes, ik duim voor je!!!!
Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Wil toch nog even reageren op bovenstaande mail van jou..

Hebben ze voor de punctie niet een uitgebreide echo gemaakt dan?

Bij mij hebben ze namelijk daarvoor al een 'hartecho' gemaakt.
Alle 4 de kamertjes nagekeken enzo. Daardoor konden ze mij al vertellen dat de kleine geen hartafwijking had, en daardoor de kans op down nog kleiner werd.
Meestal gaat dat namelijk hand in hand.

Jij hebt 18 mei je 20 weken echo toch?

Ik heb deze 19 mei. Wel weer leuk om onze kleine vent dan weer te zien.

En corry: Heb jij ook al een afspaak staan voor de 20 weken echo?

Nou meiden, nog even spannend voor jullie....

Ik denk aan jullie, en weet zeker dat voor iedereen de uitslag zeer positief gaat uitpakken!!!

X Miranda

Hihi ik vergeet iemand.....( schandalig)  

Lieve Karin, Hoe is het met je meis...

Je hebt voor ons dit topic geopend, maar helaas hebben we niets meer van je gehoord over de uitslag van je combinatietest...

Ik hoop dat deze goed nieuws heeft gebracht!!

Laat nog eens wat van je horen!!!!

en nogmaals bedankt voor je medeleven!!!!

X Miranda

Hey...!

Ik heb 18 mei de 20 weken echo, dus waarschijnlijk nog eerder dan de uitslag van de punctie...

Maar ik denk ook nog steeds dat het goed is!!

kus en fijne dag...!

Hoi meiden,
Lief dat je er nog aan denkt Miranda. Mijn uitslag was harstikke goed 1:2078. Ik durfde het eigenlijk nog niet bij dit onderwerp te schrijven omdat jullie nog in spanning zitten.

Ik lees jullie berichtjes nog elke dag en duim nog steeds voor jullie mee op een gezonde uitslag.

Liefs Karin

Terug
Bovenaan