@ Roos en @ Miran

En toch vliegt de tijd voorbij!! Voor jullie is het bijna zover... Weer een stapje dichterbij ZEKERHEID...

Roos en Miran, heel veel succes morgen! Probeer gewoon te ontspannen,  naar de plek  toe ademen  en niet teveel over na te denken... Is lastig, maar ik ga het zo wel proberen....

Ik inderdaad nog een weekje wachten, maar ook deze week zal voorbij vliegen, hoop ik...

Hier zijn we nog steeds positief...!!

Ik zal voor jullie duimen, heeeeeeeeeel hard!!

lfs Corry

Ook ik wil jullie heel veel succes wensen! Het komt goed! Ik snap de spanning van jullie enorm goed en leef erg mee!

Ben ook zo zenuwachtig geweest voor de uitslag van de combinatietest zeker omdat ik al 38 ben en je leeftijd toch best zwaar weegt. Alleen al voor die nekplooimeting was ik weer stiknerveus! Uiteindelijk was de kans 1:1300 en daar laten wij het bij.

Ik leef zo met jullie mee en duim voor een hele goede afloop. Rationeel gezien zeg ik ook wat is nou die kans van 1 op 170 ik zou de loterij er niet opzetten maar dat wachten blijft zo spannend!

Sterkte meiden!

Liefs
Lies

Hoi meiden,
Heb een topic over de puncite gemaakt, maar hier nog effies mijn reactie.
Vond het echt heftig, leek praktisch een operatie, glee buik van de jodium, groene doeken over mijn buik heen, bah, werd kotsmisselijk.

Enfin, de naald was 1 minuut in mijn buik, vond 't wel   pijnlijk, maar 't was snel voorbij.
Nog even naar 't geslacht gekeken, en daar kon niemand om heen...een jongejte!
Als het allemaal goed gaat na 3 dochters krijgen wij rond 2 oktober een zoon!Wat een goeie grap!!!!

Nu nog even 2 weken in spanning, rond 5 mei de uitslag per brief.
Miranda, hoe ging het met jou punctie vandaag?
En de rest ook succes met de punctie, ik duim!!!
Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Roos.

Hey Roos,

Wat fijn weer wat van je te horen!!!! Heb gisteren nog de hele dag aan je gedacht!!

Hoe voel je je nu??? heb je geen last van krampen...

Ik moet zeggen dat ik de punctie ook niet echt als prettig heb ervaren.. bah bah, ik vond het echt verschrikkelijk zelfs!!!. idd met die doeken over je heen.... pff, ben blij dat ik het weer achter de rug heb.
Gelukkig krijgen we uiterst donderdag de uitslag hiervan....

Ook wij zijn nu zeker van een jongen!!!! wat leuk he!!!!!!

Moet zeggen dat ik me verder super voel nu... Heb gisteren tot een uurtje na de punctie een vervelende druk in mijn buik gehad, maar dat zakte gelukkig snel weg, want het maakte me toch wel onzeker hoor....

Had eigenlijk niet echt verwacht dat die punctie zo zou lopen, had het dus enigzins onderschat.
Het nadeel was bij mij ook dat het vrij lang duurde, daar die kleine elke keer naar de naald toezwom. Ze kon dus niet ineens doorprikken....

Haahahha, hij ligt nu al dwars!!! haahahahhaha, dat moet wat worden als hij straks geboren is.....

Hou me nog even op de hoogte... ben echt heel benieuwd hoe het verder me je gaat.

Voor de meiden die nog de punctie gaan krijgen: ik hoop niet dat ik jullie heb bang gemaakt met mijn verhaal, dat was niet de bedoeling!!! en veel succes!!!
Zal zeker ook aan jullie denken!!!!

X Miranda

Hoi meiden,

Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de gyn heeft vandaag al gebeld met de uitslag!!!!

WE KRIJGEN EEN KERNGEZOND MANNEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Roos, bij jou komt er ook zeker een goede uitslag!!!! jouw kans was zelfs nog kleiner dan die van mij.....!!! Ik heb er goede hoop in.......

Gaat echt helemaal goedkomen meis...........!!!!!!!!!!

Dikke X Miranda

Oh Miran, wat heerlijk! En zo snel de uitslag...!! Super zeg.... Gefeliciteerd hoor!! Nu lekker genieten...

Ik moet nog 1 weekje wachten op de punctie... En als ik lees dat het maar een minuutje duurt (de prik zelf dan), dan moet ik dat toch ook aan kunnen?? hihi...

Ach ik heb natuurlijk ook een punctie gehad toen ze mn eitjes weghaalden voor de ICSI behandeling en dat was ook niet lekker... Maar ik ga mn best doen om ontspannen te blijven...!

Roos, fijn dat het bij jou ook achter de rug is! Nu nog even in spanning, maar blijf positief hoor...!! Ik denk met je mee....

Wat treffen we het weer he...!? Poe Poe...

Lfs Corry

GEFELICITEERD MIRANDA! Wat een goed nieuws en wat een last zal er van je schouders zijn gevallen! Nou lekker genieten.

Roos en Cotty ik duim voor jullie moet echt vaak aan jullie denken maar we gaan ervanuit dat ook jullie met goed nieuws komen!

Liefs
Lies

Hoi meiden!!
Wat een geweldig nieuws Miranda!!!!O, ben zooo blij voor je!!!1
volgens mij had jij dan de ´sneltest ´, ik had eigenlijk geen keuze.De arts in ´t UMC vertelden me dat de uitslag van een gewone test, waarbij het vruchtwater 15 dagen op kweek word gezet nog meer zekerheid zal geven over de uitslag....Tja, geen idee, vind het wel jammer dat ik ontzettend lang moet wachten....Maar ja, wat is nou 2 weken op een mensenleven he....
Bij manneke zwom ook naar de naald toe....typisch he, dat ze dat doen...Het ziet er op de monitor zo eng uit....

Ben nu 2 dagen na de punctie, mijn buik voelt nog niet helemaal als voor de punctie, maar wel al veel beter, geen trekkerig gevoel meer, alleen een zwaar gevoel, en weinig eetlust daardoor.Maar verders gaat ´t prima.Mijn man is vandaag nog lekker thuis, dus hoef hier niks te doen, hij neemt alles over.
Zo de oudste 2 van school halen,e n dan lekker een middagje in de tuin, als het weer het toelaat!!!
Meiden, duim nog even voor een goed punctie voor Cory (ik hoop dat ik je naam goed zeg)Echt, deze verhalen zullen je niet echt stimuleren, maar het positiefste is toch dat het echt zo achter de rug is...
Succes allemaal, enne Miran, lekker genieten he!!!

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan