@ Roos en @ Miran

Hoi Miranda,
Ik heb uiteraard een echo gehad net voor de punctie, maar daar werd meer gekeken naar de ligging van het kindje en de placenta, om te bepalen waar er geprikt kon worden.

De echo waarbij ze het kindje goed onderzochtten had ik 1 april al, (dit was met ons ziekenhuisbezoek in 't UMC voor de intake van de punctie) was  toen 13 weken maar konden ze nog niet voor 100 %  zeggen of de hartkamertjes helemaal oke waren, niet omdat het er niet goed uit zag, maar omdat ze dat met 13 weken nog niet kunnen zien.De 20 weken echo is niet voor niets met 20 weken.
Heb mijn 20 weken echo dan ook in het ziekenhuis, en dan is het kindje en dus alle hartkamertjes het beste te zien, en daarom kunnen ze pas met 100  % zekerheid ons vertellen of alles goed gegroeid is.Dus nog even geduld voor ons, nog 2 weekjes wachten!!!

Groetjes Roos.

Hoi meiden,

Karin, wat fijn om te horen!!!! Natuurlijk moet je gewoon vertellen dat de uislag goed is!!
We hebben ook graag positief bericht!! Super meis, lekker genieten   nu!!

Roos, wel raar vind ik hoor, dat ze dat verder nog niet hebben nageken...

Bij mij hebben ze recht voor de punctie, dus met 16 weken wel het hartje nagekeken, en het was dan ook goed te zien, dat het allemaal klopte...
Maar dan zul je idd nog 2 weekjes moeten afwachten....

Als het goed is krijg je deze week je uitslag van de punctie toch??

Ik wacht met spanning af op je uitslag!!

X Miranda

Hoi Miranda,
Misschien ben ik zelf niet echt duidelijk geweest in mijn vorige reacties maar wij hebben wel een uitgebreide echo gehad hoor, met 10 weken, 13 weken en voor de ounctie is er nog geod naar het kindje gekeken.Nee, vind dat er goed naar ons kindje om word gekeken..
Maar het uitlsluiten van een hartafwijking kunnen ze het beste pas zeggen met de echo van 20 weken, omdat de hersentjes dan groot genoeg zijn om  evt. afwijkingen vast te kunnen stellen...
Dus vandaar, ben blij met  een goed uitslag deze week, maar ben allermeest gerust als we een goede echo hebben over 2 weekjes met de 20 wekene echo...

Groetjes Roos.  

Nog steeds geen brief...moest rekening houden met 2,5 tot 3 weken....
Morgen (vrijdag) zit ik op 2,5 week na de punctie...
Ik hoop dat er dan eindelijk een brief op mijin deurmat ploft, want dit houd ik niet lang meer vol...
Groet Roos.

Joepie!!!!!!!!!!!1
Afgelopen zaterdag de uitslagbrief binnen gekregen.
Ons kindje heeft GEEN DOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heeft dat lang geduurt zeg!!!: 3 Weken wachten op de uitslag...
Slopend gewoon.
Maar nu het goede nieuws!
Gister hebben we het onze oudste 2 meiden vertelt, ze waren onwijs enthousiast.
Volgende week maandagavond de 20 weken echo, als  wij dan  zien dat het hartje goed is aangelegd  zijn wij  helemaal opgelucht.Nu dus nog even een weekje wachten en dan kunnen wij echt beginnen met genieten.

Groetjes Roos

JEEEEEEEEE Roos, wat een goed nieuws!!!!!! alvast van harte gefeliciteerd!!!!

Ik ben echt super blij voor je!!!!!!!

Lekker gaan genieten nu met je meiden samen.... heerlijk zeg.....

En idd maandag dan lekker de echo, maar ik zou ervan uitgaan dat dat ook allemaal prima in orde is hoor!!!!!!

ik heb dinsdag de 20 w echo.....

OOOOhhh ik ben echt blij voor jullie!!!!!!

X Miranda

Terug
Bovenaan