A
Anoniem
Guest
Mijn schoonzusje zei het al toen Joran een paar weken was: meid die roze wolk heb ik nog niet gezien hoor! (haar zoontje was toen 1,5.) Natuurlijk ben je blij en geniet je van je kind(eren). maar er zijn zeker als je kindje veel huilt echt momenten dat je je alleen maar zorgen maakt. Als de borstvoeding niet meer lukt, of als je (zoals ik met kerst...) een borstontsteking krijgt. Er zijn heerlijke momenten, maar er zijn ook momenten dat je erg moe bent en even tijd voor jezelf zou willen. Wij hebben Joran nog nooit een nachtje laten logeren maar het is naar mijn idee geen schande als je zo nu en dan even 'op moet laden' en even tijd voor elkaar wilt hebben. Er zijn vast moeders die dit niet zo voelen, maar ik wel hoor! Het hangt er volgens mij ook vanaf hoe je alles geregeld hebt. ik zou best graag thuis willen blijven om voor Joran te zorgen, de dagen dat ik moet werken zijn erg zwaar, maar dit is financieel niet mogelijk. Dus je gaat maar door en je geniet van alle fijne momenten met je kindje en elkaar. Maar die roze wolk....?ik heb alleen nog maar kleine roze schapewolkjes voorbij zien komen, ik zat er niet middenin !