roze wolk met grijze spikkels

Ookal gaat deze topic er eigenlijk niet over... Er is iets gezegd waar ik niet zo goed tegen kan. Goede zorg garandeert geen rustig kindje dat weinig huilt. Wij zijn met joran de medische molen ingegaan omdat hij 15 uur per dag huilde, gelukkig gaat het nu (veel) beter. Wij waren erg rustig met hem, doceerden bezoek, gingen goed in op de signalen die hij uitzende, maar iets zat niet goed bij hem. Die roze wolk werd toen wel grijs kan ik je verzekeren. Heel veel zorgen hebben we gehad. De osteopaat en inbakeren hebben hem heel goed geholpen. Joran lacht veel en huilt bijna niet meer!  Sindsdien komen er veel roze wolkjes voorbij gelukkig.

Beste Heaven,
Het gaat er helemaal niet om dat een andere mening niet wordt gerespecteerd.
Hardstikke fijn dat jij het zo ervaart en zeker zo blijven genieten zoals je nu doet.
Maar ook jij bent vast wel eens sjachrijnig of even uit je humeur?!!?
Zo niet, dan moet jij mij dat wondermiddel maar eens geven waarmee je dit tot stand brengt.
Sil

Ik heb het nog eens even allemaal gelezen en denk dat ik ook wel begrijp wat "heaven" bedoeld. Wij zien het hier ook eigenlijk allemaal wel als een roze wolk (meestal!!!)
Wij hebben hier gewoon heel veel "geluk" gehad met onze dochter, ze huilt echt nooit, is super tevreden, lacht, verteld en noem maar op! Super makkelijke en vrolijke baby!
Als ik soms van mensen hoor dat baby's zoveel huilen denk ik...pfffff.... ik weet niet of ik daar tegen zou kunnen hoor (nou ja, goed, je  MOET natuurlijk wel op zo'n moment...)  
in ieder geval is het voor ons persoonlijk eigenlijk ook een roze wolk, MAAAAAAR ook onze dochter is wel eens uit haar doen (zoals vorige week nog) of verkouden of we zijn teveel weg geweest waardoor ze een beetje van slag is. Of zelfs het gevoel van: Oooooh het zoooooveelste flesje geven....ik heb geen zin!!!! maar goed, je bent nu eenmaal 24 uur per dag moeder!
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik hier mee wil zeggen. Ik bedoel dus dat we eigenlijk het perfecte kind (nooit huilen, altijd vrolijk etc etc) hebben maar dat ook IK  het niet ALTIJD een roze wolk vind hoor!

En ik snap echt heeel goed, dat als je een huilbaby hebt, zelf niet lekker in je vel zit, of wat dan ook dat het dan eerder grijs is als   roze af en toe!

Meningen worden echt wel gerespecteerd, maar een mening respecteren wil nog niet zeggen dat er geen reactie terug mag komen...

Als jij je happy voelt, dan voel je dat zo, en ik wil dat middel dan ook!

Terug
Bovenaan