Rustig hier!

Hoe gaat het dames. Ik voel me na die eerste 16 weken steeds weer beter! Heb meer energie en lust bijna alles weer. Ben nu 19,5 week en volgende week hebben we de 20 weken echo. Spannend!

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
 
Hee,

Inderdaad erg rustig hier zeg!!
Ik ben nu 16,5 week, maar nog steeds over vermoeid. En bonkende hoofdpijn iedere dag. Extra controles bij de VK. Zwangerschapsvergiftiging uitgesloten omdat mijn bloeddruk heel laag is. Nu wachten op de bloed uitslagen. Dus het kan beter ;-)

Voor jou nog even tot je je kleintje weer kan bewonderen.. Alvast veel plezier!!
 
Hier gaat het goed. Rug weer genezen maar wel last van bekken nu.
Voel me vrij futloos. Zit eraan te denken of ik vitamines zal gaan slikken. Tot nu toe niet gedaan omdat ze zeggen dat je daardoor een groter kind krijgt. Het liefst heb ik een kleine baby, ook omdat ze bang zijn dat die anders blijft steken met de schouders tijdens bevalling. Mijn dochter had daardoor een slechte start en moest bijna worden gereanimeerd.
 
Hier alles goed hoor! Wij hebben de 20 weken echo al gehad en alles zag er goed uit! Zoals ik al sterk vermoedde.. Word het een meisje! Geweldig!
M'n buik begint nu echt te groeien heerlijk!
Verder ben ik sochtends nog wel misselijk helaas maar heb het redelijk onder controle!

Veel plezier bij jullie echo straks!
 
Met mij gaat het ook goed...
ik ben nu 19 weken maar ik voel nog helemaal niets bewegen.
Krijg wel echt een buik... voel me verder echt prima nu... maar op dit moment zit ik dus in zo'n ''onwerkelijke" periode.....
Het lijkt (afgezien van mijn buik dan) wel of ik helemaal niet zwanger ben.
De 27e hebben we de 20 weken echo, dan kunnen we weer even kijken! Ik hoop dat ik ons kleine mannetje snel ga voelen... dat maakt het allemaal een beetje echter.

Maar Kiwietje.... geldt dat voor alle vitamines??
Ik slik nog steeds gravitamon.... ik weet eigenlijk niet of het handig is om daarmee door te gaan...
Krijg je daar ook een groter kindje van??
 
Bij mijn zoontje heb ik ook vitamines doorgeslikt. En hij was 3750 gram en 52cm bij de geboorte. Niet extreem groot.

Nu moet ik ook weer extra bij slikken omdat het toch wel nodig is.
 
@Linda ik heb ook Gravitamon geslikt bij mijn zoontje. Nu heb ik die ook geslikt tot de 12 weken. En sinds 2 weken slik ik weer opnieuw vitamine bij. Maar dan van de Etos voor zwangeren. Volgens mij kan het totaal geen kwaad. Anders raden VK's het niet aan te slikken toch?
 
Terug
Bovenaan