Rustig hier!

Hier gaat ook alles goed, alleen last van zuurbranden en een zwaar gevoel van onderen. Het zal mijn bekkenbodem wel zijn want daar had ik ook last van met de tweede.
Ik heb trouwens tijdens mijn hele tweede zwangerschap Davitamon geslikt en had wel een grote baby (4000 gram en 53 cm). Zij kwam ook vast te zitten (schouderdystocie) en we hebben met haar bij de fysiotherapie en kinderarts gelopen.
Ik heb daar nog nooit wat over gehoord dat je met vitamines een grotere baby krijgt anders had ik dit keer alleen foliumzuur geslikt net als bij mijn eerste (3400 gram en 50 cm).
Ik ben nu 16 weken en twee dagen zwanger en heb 13 december de 20 weken echo.
 
Dat heb ik ook nog nooit gehoord, ik slik ook Davitamon. Had trouwens niet zo hard moeten roepen dat het goed gaat, heb meteen buikgriep gekregen...
Maar wel leuk om jullie reacties te lezen. Wat jammer Annemarijn, dat je nog steeds misselijk bent 's ochtends. Je hoopt toch dat dat na de eerste maanden over is!

Succes met alle komende echo's, spannend!

 
Beterschap koekie!

Kan helaas geen onderzoek vinden over vitamines. Wel Dat placenta beter werkt en doorbloed blijft. En dat slikken van vitamines ziektes als adhd en autisme tegen gaat. Ga het dus toch maar slikken.

 
Ik vind het zelf ook de rustigste periode van de zwangerschap. Er gebeurt weinig dat je merkt, je voelt nog niet veel (meestal dan) en weinig controles. Vanaf de 20 weken echo vond ik alles veel echter worden, wie weet wordt het hier dan ook drukker?

Wij hebben dinsdag onze 20 weken echo, vind het weer erg spannend! Heb zelf ook geen gerust gevoel over deze zwangerschap, maar misschien komt dat doordat het de derde is en ik m'n handen vol heb aan onze 2 kinderen. Ik sta daardoor minder vaak stil bij het feit dat ik zwanger ben.

Wel veel last gehard al van harde buiken, maar dat kwam door weinig nachtrust en druk op het werk. Nu gelukkig weer rustig!
 
Heel herkenbaar sab. Ik heb dat ook, geen gerust gevoel waar ik de vinger niet op kan leggen.
En ook veel harde buiken. Bij mijn idd ook de derde, en momenteel handen vol aan de andere twee van 2 en 1.

Succes en plezier met de 20wk echo.
 
Dus ik ben niet de enige helaas. Bij jou Kiwietje zitten ze nog dichter op elkaar, die van mij zijn 3,5 en 1.

Hopelijk hebben we morgen een goede echo en kan ik echt gaan genieten. Nu nog hopen dat onze jongste eens wat beter gaat slapen, dat zou ook wel erg fijn zijn.
 
Hier ook de derde.... Vind de 20 echo ook echt spannend, omdat je al 2 gezonde kids heb. Wij mogen volg week dondérdag... Nog even afwachten!!
 
Hier ook de derde maar weinig last van harde buiken. Ook geen onbezorgde zwangerschap....maar ik moet nog wachten tot 13 december voor de 20 weken echo.
Ik heb mijn baby sinds zaterdag al een aantal keren gevoeld. Dat is wel heel fijn.
Ik wil heel graag genieten maar de tijd glipt mij door de vingers. Mijn kinderen zijn 7 en de jongste wordt aanstaande zondag 4jaar, dan mag ze naar school en heb ik mijn handen wat meer vrij om in het huis orde te scheppen. Dat lijkt mij wel even heerlijk.
 
Terug
Bovenaan