Rustig op dit forum

Het valt mij op dat er niet veel mensen op dit forum zijn. Zijn er dan zo weinig mensen met problemen met zwanger worden of zijn er andere forums die populairder zijn?

Ja, vind het hier ook rustig.
Er zijn wel wat andere forums, maar daar ben ik ook niet actief op....ik lees wel steeds mee iig.
Maar ik vind het jammer dat er niet een groep is, die elkaar volgt en elkaar kan helpen de moed erin te houden.
heb wel korte tijd bij n ander forum geschreven, maar die is gecrasht...jammer genoeg....
Dit forum werkt voor mij gewoon niet zo fijn als het vorige....

Ik heb een tijd geleden ook op het vorige jonge gezinnen forum geschreven maar dat was wel drukker en beter volgens mij?

Hallo,

Ik ben het er zeker mee eens.
Ik vind het hier ook heel rustig de laatste tijd.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik ook niet altijd behoefte heb om continu hier op het forum te zijn.
Ik lees meestal wel mee,maar merk dat ik niet altijd de behoefte heb om mee te praten.
Het is ook wel goed om zo nu en dan even afstand te nemen.Anders ben ik alleen maar bezig met het zwanger worden.Dat werkt ook niet echt bevordelijk.

Ja idd het is rustig. Maar ik denk dat iedereen ene beetje in de zelfde situatie is als Suusje, je wilt er niet elke dag mee bezig zijn. Dat is toch anders dan als je net begint. Het is een soort zelfbescherming denk ik ;-)

Bij mij gaat t met pieken en dalen merk ik: als ik net ongi ben dan wil ik graag mijn verdriet kwijt, daarna sla ik meestal even 'dicht' en doe uit zelfbescherming niet zo mee en de laatste spannende dagen dan heb ik ineens veel behoefte aan postitieve verhalen van anderen en het delen van de spanning. Herkennen jullie dat ook?

liefs en allemaal veel sterkte
Wenser
(ronde 22 dag 3)

hoi wener

ik herken dat zeker vooral de laatste dagen wil ik ook wat positieve verhaaltjes lezen.

ik denk dat het ook veel aan dit nieuwe forum ligt.
het vervelende vind ik dat de laatste berichten waarop gereageerd is niet boven aan komt te staan. je ziet dat de berichten die opschuiven na pagina 2 en 3 vaak niet meer gelezen worden. zo
raak je elkaar kwijt en kun je niet meer in 1 topic dicht bij elkaar blijven.

groetjes kim

Hi,

Ik heb er nooit zo bij stilgestaan, maar ik merk ook dat ik rond mijn NOD vaker op het forum ben en behoefte heb om mijn gedachten te delen.

Maar ook als je weer een zw.schaps bericht hebt gekregen in je nabijheid. Ik merk dat ik daar steeds moeilijker mee om kan gaan en naast verdrietig ook boos word.

Ik heb vandaag mijn NOD maar al de hele nacht krampen dus het zal er wel snel aankomen.

Liefs!

hoi,
Ja, het van je af schrijven en zoeken naar sprankjes hoop komt dus bij iedereen voor.

Gelukkig zijn er lotgenoten waar je dit mee kunt delen want alleen maar die zwangerschapsverhalen en tips van gelukkige moeders van 3 kinderen die niet weten hoe het is, daar wordt je ook niet blij van.

In het dagelijkse leven praten mensen er veel minder snel over en zo vind je de lotgenoten ook nauwelijks.

Alabama, veel sterkte, ik hoop dat de krampen ergens anders vandaan komen.
gr.
Wenser

Terug
Bovenaan