Rustig op dit forum

Hallo wenser,

Nadat ik ongesteld ben geworden voel ik mij niet heel goed nee.
Is toch weer een hele teleurstelling.En ik had de afgelopen dagen niet zo veel behoefte aan om op deze site te posten.Heb wel meegelezen hoor,maar probeer soms wat meer afstand te nemen van de site.Ene moment heb ik wel zin om te posten,maar ik wil ook proberen niet altijd met het zwanger worden bezig te zijn.Al is dat iedere x op moment van NOD heel moeilijk.

gr suusje

Hey suusje,
moeijlijk hoor.. sterkte ermee...

Volgens mij is het de bedoeling dat we met dit onderwerp verder gaan bij ' nieuw topic' zodat we niet steeds verder hoeven te klikken naar de page.

hier alles wel goed verder...ga weer vol goede moed de nieuwe ronde in. Maandag naar uroloog waar we weer meer horen, maar ben er nu niet zo zenuwachtig meer voor als ben ik nog wel ns beetje bang, dat er ineens toch weer n andere uitslag naar voren komt....zo van; oeps foutje, die was niet van jullie ;-)
onrealistisch misschien, maar het klinkt te mooi om waar te zijn...:)

grtjes!

Suusje: ik begrijp het heel goed. Ik had ook altijd richting de NOD veel meer behoefte om mee te schrijven en daarna even mijzelf af te sluiten, het forum gedag te zeggen etc. Maar dan ging het snel weer kriebelen.

Sparkle, ik post verder wel op 'nieuw topic', het is idd. helemaal niet handig om iedere keer door de bladeren heen te gaan om te zoeken waar iets gebleven is. Wat dat betreft was de vorige versie 1000 x beter.

Meiden, hou moed, het kan ineens toch zomaar raak zijn.

xxx

Meiden,

Bedankt voor alle lieve berichtjes en support.
Het gaat nu wel weer beter.Heb teleurstelling weer omgezet in hoop voor volgende poging.
Zo blijf je bezig he.
Al denk ik soms wel hoeveel teleurstelling kan een mens aan natuurlijk.Hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt denk ik.

Dit forum vind ik inderdaad ook super onhandig.Heb 10x liever het oude forum.
Helemaal niet handig dit.Ook niet met inloggen vind ik.Dan wordt je weer helemaal omgeleid naar home pagina.

xxSuusje

Terug
Bovenaan