Rustig op dit forum

hoi meiden

nou ik mag vandaag naar het ziekenhuis voor prikinstructies.
vandaag beginnen met hormonen spuiten en volgende week iui. erg spannend allemaal.

allabama veel succes vandaag. voel je je niet anders, geen gekke kwalltjes ofzo?

groetjes kim

Hi Kim,

Hoe was het in het ziekenhuis? Zie je er tegenop om te gaan spuiten? Lijkt mij heel eng bij jezelf! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat de IUI aanslaat. Houd je ons op de hoogte.

Bij mij nog geen ongi maar mijn borsten beginnen al minder pijn te doen en dat is bij mij altijd een teken dat het er aan komt.

Morgen gaan vriend en ik een weekje naar Spanje, dus even wat afleiding!

Succes allemaal meiden en laten we contact houden.

hoi alabama

het is me heel erg meegevallen. ik vond het best eng dus mijn vriend heeft op het zh eerst bij mij geprikt en je voelt er helemaal niks van. daarna heb ik met zoutoplossing ook een keer geprikt.
als het zo ver is dan hoef je er echt niet bang voor te zijn.
nu moet ik volgende week terug voor een follikelmeting en dan hoor ik wanneer we gaan insemineren.

veel plezier in spanje en geniet ervan.

groetjes kim

Gisteren wilden beide berichten niet laden, vandaar dat ik 2x iets heb achtergelaten. Ik ben vanochtend weer ongi geworden :( zoals verwacht, maar toch wel een teleurstelling als altijd!

Hoihoi

Ik lees al een tijdje hier mee, en dacht ik ga ook reageren, ik zag dat sommigen al verder zijn met insemineren.
Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen, ik ben bijna 31 getrouwd en heb een dochtertje van ruim 2,5jr. Nu zijn we al in ronde 21 beland voor ons tweede kindje, 1e kindje in ronde 2. Dus een heel verschil en nooit verwacht, maar ja. Nu ben ik gisteren weer naar gyn geweest om te kijken wanneer mn ei is, dat doe ik nu sinds maart, heb intussentijd wel HSG en kijkop gehad. Nu is eindelijk na aandringen van mij afgesproken wat de verder stappen worden, en als ik in dec nog niet zwanger ben gaan we over op insemineren, aan de ene kant geeft het een rust dat je nu een plan van aanpak hebt gekregen, maar daartegenover is het ook weer heel eng allemaal, wat gaat er dan gebeuren etc. En nu zag ik dat hummer al begonnen was met dat.
En alabama gaat ook beginnen????

Ik heb dus echt geen idee wat ze gaan doen, heb wel een foldertje gekregen, maar durf het nu nog niet goed te lezen, zelfbeschreming??? Ik weet het niet.

Succes meiden

Gr WEndy

Hoi Wendy,

Zo eindelijk de kogel door de kerk. Ik ga in oktober weer, ben benieuwd of ze ook in december al willen beginnen met IUI, we lopen wel aardig gelijk behalve dat ik nog geen kijkoperatie heb gehad. als die er eerst nog tussen komt zla eht wel langer duren weer.

Ik heb toevallig ook de folder gehad vandaag, samen met mijn afspraak bevestiging. Ben er gelijk ingedoken, ik wil alles graag weten. Vond t meevallen allemaal en 25% van de vrouwen wordt van IUI toch nog zwanger (max in 6 rondes), dus mwah niet heel hoog, maar toch wel een beetje hoop.

Meis, hou vol hopleijk kun je nu weer wat ontspannen tot december, dan moet je wel fit zijn en stevig in je schoenen staan natuurlijk, als ze beginnen.

Sterkte allemaal met de geplande IUI's.

(ps op pagina 4 staat het voorbeeld van Linda die met de 5e IUI zwanger is geworden. )

Terug
Bovenaan