Hoihoi
Ik lees al een tijdje hier mee, en dacht ik ga ook reageren, ik zag dat sommigen al verder zijn met insemineren.
Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen, ik ben bijna 31 getrouwd en heb een dochtertje van ruim 2,5jr. Nu zijn we al in ronde 21 beland voor ons tweede kindje, 1e kindje in ronde 2. Dus een heel verschil en nooit verwacht, maar ja. Nu ben ik gisteren weer naar gyn geweest om te kijken wanneer mn ei is, dat doe ik nu sinds maart, heb intussentijd wel HSG en kijkop gehad. Nu is eindelijk na aandringen van mij afgesproken wat de verder stappen worden, en als ik in dec nog niet zwanger ben gaan we over op insemineren, aan de ene kant geeft het een rust dat je nu een plan van aanpak hebt gekregen, maar daartegenover is het ook weer heel eng allemaal, wat gaat er dan gebeuren etc. En nu zag ik dat hummer al begonnen was met dat.
En alabama gaat ook beginnen????
Ik heb dus echt geen idee wat ze gaan doen, heb wel een foldertje gekregen, maar durf het nu nog niet goed te lezen, zelfbeschreming??? Ik weet het niet.
Succes meiden
Gr WEndy