Rustig op dit forum

Hey,

Nog steeds in spanning Wenser....pffff... duurt lang he? de dagen kruipen voorbij en je zit de helft van de dag op de wc :-D (of valt dat wel mee?)

Ik heb pedagogiek gestudeerd, dus van alles over de ontwikkeling van het kind en dus ook over gehandicapte kinderen, adoptieve kinderen etc.

K vind het ook gezellig dat het nu niet zo "rustig (meer is) op dit forum" :) vind het fijn om elkaar zo te volgen en n beetje steun aan elkaar te hebben.

lekker dagje vrij vandaag, ga ik lekker van genieten!

Hey,

Hoe is het met jullie allen...? wij zitten hier nog steeds in spanning, nog geen uitslag...Vertellen me steeds dat ik morgen nog maar n keertje terug moet bellen :-S naja, moet er ook maar niet teveel van hopen.... maar ik wil het toch wel heel graag weten nu!!
Anders moet ik maar afwachten tot 9nov. :-S

T is hier meteen wel stil nu Wenser hier niet meer schrijft ;-)

bye

Pfff wat een ramp dat je zolang moet wachten, dat is toch niet normaal! Lijkt me nog veel erger dan afwachten of je ongi wordt. Sterkte ermee meid en gewoon je poot stijf houden en elke dag bellen!

Sparkle, weet je al meer?
Balen is dat, dat je nog langer moet wachten. Elk uur is er één, denk ik.

Laat je t weten? Ik check vandaag nog wel een paar keer ;-)

groetjes
Wenser

@sparkle, hoe is het, weet je al wat meer? We leven met je mee, wachten is ind een ramp. Sterkte meid.

hier nog een week tot mn nod, we zien eht wel weer, denk da thet neit gelukt is, wel rond ei geklust maar 1 keer, ben te beroerd. Alvanaf het weekend, grieperig en hoesten. Niet leuk meer, en mn dochtertje heeft het ook. Dus we zien het wel weer, we gaan nergens vanuit,anders is het een toevalstreffer geweest.

Succes allemaal met wachten en klussen. Wat is zwanger worden een regelrechte ramp he als je er zo over nadenkt. Eerst ongi dan wachten dan klussen en dan weer wachten. En dat wachten is het ergste.

Maar hopelijk volgen we snel wenser en zonnetje en esk.

Gr WEndy

hey meiden,

zoo...eindelijk de uitslag gehad vandaag. Weer gebeld, en na 3 uur wachten eindelijk terug gebeld. Net voor vijven natuurlijk, had de moet al op gegeven.
Zeggen ze dat alles er OK uitziet....! :-o we zijn eigenlijk een beetje stom verbaasd! Hadden we niet eens durven hopen eigenlijk... Maargoed, durf nog niet helemaal blij te zijn, en we beginnen meteen aan allerlei dingen te twijfelen natuurlijk.
Wat de uitslag precies is, of er dan niets is met mij (ben nog nooit onderzocht, maar heb wel een regelmatige cyclus en zelf wel eens voor eisprong getest)
Ik vroeg wel of ik nummers door kon krijgen, maar dat wist de verpleegster niet, de arts had er naar gekeken en het zag er goed uit...Dus in principe weten we het nog niet echt precies, maar ben toch wel stiekem een beetje erg blij...!

Nu afwachten wat we van de uroloog te horen krijgen over twee weken.

Ben trouwens ook op mn NOD...grmm...door alle spanning kom ik natuurlijk weer n paar dagen achter...

doeei!

Wat een supergoed nieuws! Kan me voorstellen dat je het nog niet kan bevatten. En ook vraagtekens hebt waarom het de vorige keer niet goed was. Maar in ieder geval positief toch!

Terug
Bovenaan