Rustig op dit forum

Ha Sparkle,

Wat een super goed nieuws. En 'goed' was vergeleken met de vorige keer of met het gemiddelde? Dat zou echt een wonder zijn, van slecht naar goed! Ik ben erg benieuwd,laar je over twee weken ons weer wat horen?

En dat van die twijfel snap ik zo goed. Ik had het ook bij de onderzoeken die we hadden. Iedere keer als er een goede uitslag was, dan was ik blij. Maar dacht ook gelijk: 'wat is het dán'?

(en daar ben ik nu nog niet achter, wat het was.... ;-)....

gr.
Wenser

Hallo sparkle,

Wat een goed nieuws voor nu,maar kan mij voorstellen dat je nu denkt wat is het dan.
De 2de stap zou nu zijn dat ze jou onderzoeken.
Bij ons ligt ook de oorzaak bij mij.
Dat weet ik nu ook pas na 2en half jaar.Ik had nooit ergens last van,goede eisprong en cyclus,maar bleek wel vijandig baarmoederslijmvlies te hebben en lichte vorm van endometriose.
Nu dus gestart met IUI.
Ik hoop dat verder ook alles goed bij jou is.
Hoelang zijn jullie al bezig dan??

gr suusje

Hey,

wij zijn nu bijna 2 jaar bezig. Toen we de dokter geweest zijn was het zaad het eerste wat ze getest hadden. Dat bleek dus slecht te zijn, waarna we naar de uroloog zijn doorverwezen, die aangaf dat de ene kant waarschijnlijk niets doet en de andere kant dus een spat ader had. Die spat ader is nu weggehaald en na drie/vier maanden konden we daar de uitslag van krijgen.
Die paar maanden zijn nu dus voorbij, en is de uitlsag ineens goed! Dus het kan dat alle kansen nu weer open liggen, maar ben nog wel n beetje terughoudend, wil niet dat het straks ineens tegen valt.

bedankt voor jullie reacties allemaal...voelt fijn als mensen zo meeleven.

@ wenser, hoe voel je je nu? Wanneer mag je voor de echo?
@ suusje, hoelang moet je nog wachten tot je NOD?

x Sparkle

Ik voel mij eigenlijk best wel goed. Merk wel dat ik moe ben maar dat ben ik altijd met de wintertijd. Mijn biologische klok doet er een paar weken over om dat uurtje te verwerken. En daarnaast ben ik niet zo een wintermens.

Ik ga morgen mijn 6e week in. Pas in week 9 mag ik voor de echo, dus dat duurt nog laaaaang. Nou ja, het moet maar. en ik denk ook: hoe later het is hoe meer je al kunt zien.

gr.
Wenser

Hallo sparkle,

Oke nu snap ik het.
Hopen dat het nu lukt bij jullie dan.
Dan is het voor nu zeker positief nieuws.Nu afwachten voor jullie.Eigelijk beginnen jullie nu dus vanaf begin af aan weer.

Ik moet nog 5dg wachten eerder ik mag testen.
Kan vanaf zaterdag ongesteld worden.Afgelopen keer werd ik het namelijk ook op die dag van mijn cyclus.
Heb er ook een beetje hard hoofd in dat het deze keer gelukt is.
Voel zonu en dan zelfde krampen als normaal voor NOD en heb pijnlijke borsten.

gr suusje

hey,

Vandaag weer ongi gewroden :-S wel verwacht hoor, maar was 2 dagen overtijd, dus begon n beetje hoop te krijgen. Maar ik heb t wel vaker gehad dat het wat uitgesteld werd door spanning, dus dacht dat het nu deze maand, met alle spanning van het testen etc. wel weer zo zou zijn, klopte dus....

@ suusje, succes meid, nog n paar dagen wachten...spannend.
@ wenser, mooi dat je je goed voelt, ik zou me denk ook heel snel zorgen gaan maken, maar dat ik ook wel logisch als je er al zolang mee bezig bent om zwanger te raken denk ik...hopelijk kun je ook nog lekker genieten!

groetjes!

Balen sparkle.Ondanks je het wel had verwacht blijft het een teleurstelling.
Ik voel het ook alweer aankomen.Heb de bekende krampen al een paar dagen.Dus ga er ook vanuit dat het niet gelukt is deze maand,maar blijf toch een beetje hoop houden.

gr suusje

Sparkle, ook jij veel sterkte (Suusje heb ik in t andere topic al vele sterkte gewenst). Weer de teleurstelling, en dan nog 2 dagen extra lijden. Ik ben benieuwd wat de gyn nu fgaat doen, nog een weekje voor je afspraak he?

Ik hoop dat je de teleurstelling een plekje kunt geven met het goede nieuws in je achterhoofd!

Sterkte meid
Wenser

Terug
Bovenaan