Ik word echt af en toe helemaal gek van mezelf en mn man. We zijn alletwee moe en geprikkeld en dit lijdt tot enorme ruzies. Nu komt het ook allemaal wel weer goed maar ben toch bang dat dit 'blijvende schade' aanricht in onze relatie. Ik wil gewoon weer hoteldebotel verliefd zijn en dat hij dat op mij is en dat idee heb ik niet. Ik weet wel dat ie van me houdt hoor.. ben gewoon te veeleisend. Nu is er ook nog een familie probleem bij gekomen waar wij alletwee een andere mening over hebben.. ook niet echt bevorderlijk.
Ben gewoon bang dat ie mij in de steek laat voor een leuker iemand want zo leuk ben ik de laatste tijd niet meer.
Hoe ervaren jullie je relatie met jullie partner??
En wat kan ik veranderen. Wil leuk voor hem zijn maar heb af en toe nog geen tijd om mn haren te kammen. Mijn trui zit 9 van de 10 keer onder de spuug... verder zijn de sporen van mn zwangerschap ook nog op me te zien (striemen en flubberbuik). Als ik hem was zou ik ook niet met mij willen gaan... zucht.
Ben gewoon bang dat ie mij in de steek laat voor een leuker iemand want zo leuk ben ik de laatste tijd niet meer.
Hoe ervaren jullie je relatie met jullie partner??
En wat kan ik veranderen. Wil leuk voor hem zijn maar heb af en toe nog geen tijd om mn haren te kammen. Mijn trui zit 9 van de 10 keer onder de spuug... verder zijn de sporen van mn zwangerschap ook nog op me te zien (striemen en flubberbuik). Als ik hem was zou ik ook niet met mij willen gaan... zucht.