RW,maken wij hier ons hoekje?

Heey!

Goh we hebben regelmatig (onbewust)  dat we dezelfde dingen meemaken, doen op kopen merk ik; je schrijft over een airco; nou hier zijn we er ook al tijdje mee bezig...nou ja bezig; uitzoeken wat en waar en splitunit, 1 of 2 buiten units, enz enz. waar we nu offerte hebben kunnen ze pas in sept.plaatsen...ja dan is zomer bijna over. maar ik merk aan mn vriend nu t weer wat minder is de nood ook niet zo hoog is....we zien wel!Heb 1 andere prioriteit op dit moment he!!ha ha.
Hoe ist met je harde buiken? Merk laatste dagen ook dat kleine actiever is en vooral s avonds, vanavond net niet!
Hebben shoarma gegeten, is me een beetje verkeerd gevallen en smaakte me ook van geen meter!
Vanmiddag met mn ma geluncht en even gewinkeld en bij mn opa op bezoek; zit nu ter revalidatie in verzorgingstehuis. nou daar werd ik ook niet echt vrolijk van wat daar allemaal zat en rondliep! liep zo'n oud omaatje met een volle urine zak die onder uit de broekspijp gefloept was....verpleger zag het en zei; mevrouw.... loop maar vast snel naar de toilet, er moet nodig wat geleegd worden!
Mn opa was ook goed moe vandaag en wilt liever gister met therapie starten als maandag...beetje ongeduldig dus....merk ook dat t mn moeder zorgen baart....dochter die elk moment bevallen kan, vader die zo snel achteruit gaat en nu in verzorgingstehuis zit waar mn broer geboren is(was vroeger ziekenhuis)beetje dubbel dus....
Maar ik ben klaar voor die bevalling en heb er geen zorgen over, t komt wanneer t komt en kan niet wachten tot we die uk in onze armen hebben en de kraam tijd kan starten!

jij nog succes met de zooi vd airco en je harde buikjes en wie weet de bevalling snel!

tot snel weer! zuus

Hoi,
Grappig dat jullie ook aan een airco denken.
Vorig jaar was het zo heet, en nu we op zolder slapen...pfff
We hebben 1 buiten unit, en straks beneden in de woonkamer zo'n geval aan de wand [ minder leuke ervan..] en 1 op zolder.
Wel een heel duur apparaat geloof ik, ik hoop maar dat ie werkt!
Word morgen aangesloten, door bedrijf. Voorwerk deed vriend dus zelf, leidingen leggen etc.
Mijn ouders komen zo op de koffie, doen ze normaal nooit eigenlijk, maar ik zei dat ik nu met het kindje niet ingedaald, niet echt ver van huis ga..
De baby rommelt wat af, hopelijk betekent het dat het alsnog is ingedaald. De harde buiken komen zo af en toe nog voorbij. Ook vannacht nog ..
Moet pas donderdag weer naar de vk.
Heb vanmorgen nog lekker gepoetst..en klaar is maar weer klaar.
Dinsdag verjaardag van neefje dat 8 word, en ik weet niet ofdat ik wel ga. Je weet maar nooit.
Nou fijne dag, inmiddels schijnt de zon en is het hier 27 gr buiten.
Groet R

Heey!
ff een update vanuit noord limburg!
net bij vk geweest. Maar dat komt zo; vanmorgen zijn mn vliezen gebroken!SPANNENDDDDD!!!
stond onder douche en ging even door de knieen om wat te pakken en toen voelde ik iets...en toen voelde in wat lopen...maarja je staat onder douche he en was laatste dagen wel vaker wat incontinent ofzo iets...
maar na t douchen bleef t steeds aant lopen en even laten mn broek weer nat(ondanks maandverband)
dus vk gebeld en zij dacht t ook, maar moest toch om 13.40 er heen. ze vroeg of ik zelf nog wilde komen of zij naar mij. Maar ben even daar heen gereden en bloeddruk gecontroleerd ok, hartslagukkie ok, maar vliezen inderdaad gebroken!!
Dus nu moet ik afwachten tot weeen om 5 minuten komen. heb t idee dat t wel een beetje begonnen is maar nog niet regelmatig. Anders vanav even ctg in zh maken en kweek van vruchtwater.
Dus....binnen nu en 24 uur is onze ukkie er, sta er nog beetje versteld van Zeg!
(dacht dat ik zo'n 42 weken geval zou worden!!)
net nog even gepoetst en al mn geheime kleertjes geinstaleerd(je weet wel blauw of roze...nog even verrassing rw!)
maar ik ben er klaar voor!!kom maar op!
toch alvast mn vriend gebeld en toen ik zei; vanmorgen zijn de vliezen gebroken zei hij; is dit een grapje of echt!ha ha!!moet ik nr huis komen; nee werk maar 'rustig' door als er activiteit komt ofzo dan bel ik je.
verder zit mn pa dus nog in zeeland....weet niet zo goed wat ik ermee moet; hij zou woe nr huis komen, maar ja dat gaat dus eerder worden. Wil nog niemand ongerust maken dus wacht nog even met hem te bellen. mn moeder hoeft t ook nog niet te weten dat ze gebroken zijn...die zal zo wel bellen hoe t bij vk ging. ze hong straks ook al aan de lijn; denk dat ze iets aan haar eigen water voelde!!

Nou RW ik laat zsm wat weten hier of op de mail!!
x ZuuS

Hoi!!!!!!
Wat lees ik nu??
Zuus je gaat bevallen!!
Spannend joh, en zo lekker op tijd!
Ik wacht het wel even af hier..En wens je heel veel sterkte, en kom op..je kunt het!
Als je het echt niet meer ziet zitten is het bijna voorbij!!! Echt!!
Ik denk aan je!
Liefs R

Zuus,

Ik las net van RW op het andere forum dat je vliezen zijn gebroken!! Spannend en zet 'em op! Het is inderdaad zoals R al zei, als je denkt dat je echt niet meer kunt, dan is de baby er bijna.

Nogmaals heel veel succes en alvast veel kraamgeluk!

Groeten, Ruma

PS, als ik het goed heb, kom jij ook uit het diepe Zuiden, of niet?

Nou Zuus,
Ik denk de hele tijd aan je..
Ben zo benieuwd hoe je ervoor staat inmiddels.
Ruma is bevallen vanmorgen..leuk hoor, ik ben er zelf ook helemaal blij van..
Ik wacht het rustig af!
Groet R    

HEEEEEEEE Zuus!!!!!

Hoe is het nu met je? Ben je al bevallen???????

Ben zoooooooooo benieuwd!

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan