RW,maken wij hier ons hoekje?

Super!!!prachtig om dat hartje te zien kloppen he!! nou geniet ervan, want de tijd vliegt werkelijk!!
hoe was Guusje?die weet de sfeer altijd wel te brengen he!!
fijn weekend!
x zuus

He M3,

Wat fijn om weer van je te horen en vooral dat het zo goed met je gaat....geniet er maar fijn van.

Heb vandaag mijn eisprong (die moest ik weer meten van de gyn omdat ik precies een week na ei een bloedtest moet krijgen) en MIJN VRIEND IS ER NIET. Gisteren hebben we wel geklust.

Hij is met een kameraad naar de vliegshow in Volkel en hij belde net dat ze al sinds 5 uur muurvast staan op de parkeerplaats. Ze zijn nog geen cm opgeschoten. Kan wel 23.00 uur worden voordat ze terug zijn.

Vanavond zouden vrienden van ons komen die heb ik maar even afgebeld want we moeten toch nog wel 'klussen'. Heerlijk dat romantische en spontane,hihihihihi!

Gewoon blijven lachen, het is voor een goed doel.

Veel liefs en een fijn weekend.

Nataly

Goeiemiddag,

Het klussen is gisteren toch nog goed gelukt. Mijn vriend was om half tien thuis en we hebben het erg gezellig gehad.

Straks naar mijn ouders ivm vaderdag en vanavond naar mijn schoonouders. Nu maar weer gaan duimen dat ik deze maand mijn ei rechts heb gehad en dat er RAAK geschoten is, wordt wel een keer tijd.

Veel liefs en succes want Zuus en RW 72 jullie lopen al bijna op het laatst.

Nataly

Nou naatje; wij duimen voor jou hoor dat jullie raak geschoten hebben deze maand!!spannend!knap om zo op comando te sexen en t evengoed leuk te houden!!dat is erg balangrijk!
en hier inderdaad de laatste loodjes; nog 3,5 week....wordt al spannend!ben benieuwd wanneer en hoe t beginnen zal, hoe t zal zijn maar vooral dat onze kruimel alles erop en eraan en gezond is...
we houden jullie op de hoogte!!
xx

Hoi Nathaly,
Jullie gaan dus weer een spannende wachttijd tegemoet!!
Ik duim mee voor je..helpt vast..
Zuus en ik lopen over van de hormonen..hahah
Ja hier dus ook nog dik drie weken, en ik begin er wel een beeeeetje naar uit te kijken dat we het achter de rug hebben zeg maar..
Mijn lijf werkt niet meer altijd mee, en die voeten wil ik het liefst in bed laten liggen s'ochtends..
We zijn net uit eten geweest met de kids, ook voor vaderdag. En vanmorgen langs mijn ouders. Schoonouders zitten op Samos, dus daar hoefden we niet heen.
Morgen de envelopen schrijven denk ik, en verder nog een nieuwe bh kopen..ik ga geen bv geven, dus moet een nieuwe lekker strakke bh hebben..haha..Die borsten zijn toch nog wel even van dit formaat.
Heb al besloten dat ik meteen na de bevalling weer aan mijn figuur ga werken, want wil er alles af hebben..Erg he..Met bv moet je daar mee oppassen, maar nu dus niet echt.Ik snoep nu wel meer, dus dat gaat dan meteen weer stoppen..
Ik zit nu op 14 kg ofzo erbij..valt nog wel mee..maar meer dan de vorige keren..
En het past niet bij me..voel me er niet lekker bij ook.
Ik hou nu wel enorm vocht vast, dus dat zal ook wel mee wegen..ja toch??
Verder alles oke, en ik ben vooral benieuwd naar dinsdag bij de controle..hoe ligt de baby????
We zullen het zien, en jullie horen het wel..
Groet, en Nathaly succes!!
Zuus, fijne week ook weer, en ik spreek je..
Groet R

Hee RW!
Hoe wast vandaag bij VK??las bij andere topic dat ie nog niet ingedaald is?Maar is 'normaal' bij 3e?
ik gister; bloeddruk ok, ukkie prima ingedaald dus ma weer terug.
verder alles ok. de kleertjes net nog maar eens gestreken; die ''geslachts''kleertjes (roze of blauw....)had ik in kast opgeborgen, maar waren alweer gekreukt. heb ze dus nu maar even in kast gehangen. miss dat ik ze op zolder hang ofzo, maar niet meer in tas in kast...en ik vind ze nu in babykamer wel erg aandoenlijk staan, maar er hoeft maar net iemand spontaan binnen te vallen en die kast open te trekken....haha

op www.kixx-online.nl is nu bij baby outlett alles vr de helft. heb nog paar dingetjes besteld. vond ze ZO schattig en voor dat geld....
wanneer jij weer terug nr vk?di zeker?

x zuus

Hoi Zuus,
Klopt inderdaad, ik moet dinsdag weer terug naar de vk.
En ja..een derde kindje daalt soms pas later in..maakt niet veel uit, maar nu mag ik alleen niet doorlopen als mijn vliezen evt breken.
Moet dan gaan liggen en de vk bellen om te kijken hoe het kindje er voor ligt zeg maar.
Achja, wie weet komende week? Verder dacht ze dat het wel even zou duren en ik de 40 weken zeker ga volmaken..fijn..
Verder alles oke hier.
Zo wel nodig strijken..
Jij dus ook vanaf vandaag thuis bevallen..fijne gedachte he?

Ik ben helemaal happy, want mijn oudste mag as maandag afzwemmen voor A.
Ben ik er mooi voorlopig vanaf, want voor B is er weer een wachtlijst..
Komt wel goed uit straks met die kleine he!

Bij de gym van de week zei die begeleidster dat ze wel zeker dacht dat ik een meisje ga krijgen..lachen he!
Ik zei..nou ik denk zelf al die tijd al een jongen..hahahah
We zullen zien, maar ik twijfel nu wel vaker..

De meeste meiden daar verwachten een jongen..grappig he!

Moet de kids douchen, en morgen geen plannen. Alleen in de middag nog een extra zwemles, en verder lekker relaxen.
Al ben ik voor mijn gevoel nooit uitgepoetst..jij?
Mijn zus heeft gezogen vandaag van zolder naar beneden. Lekker is dat als iemand een handje helpt.
Ik dus zo de stijkwas wegwerken, en eerst de kids naar bed.
Spreek je later, groet R

Heey
heb je net nog op msn gesproken, maar had hier nog niet bijgelezen!
ja dat poetsen; ik vindt ook steeds weer wat!!Wil zo de ramen voor nog wassen, maar dat komt ook zo over van; kijk haar met dr nesteldrang!!ha ha.....is wel ECHT nodig, dus ik denk dat ik zo maar even de voortuin in duik.
Mn vriend heeft gister ook nog flink hier zn best gedaan; voordeur geverfd, voortuin inorde gemaakt, eetkamer lamp eindelijk verhangen, enz. dus alles zo goed als klaar!!....totdat we weer wat nieuws vinden he!!
is t alweer weekend, wat vliegt die week he, niet normaal...
nou fijn weekend, oefen ze met je dochtertje en succes voor haar maandag!
x zuus

Terug
Bovenaan