Hoi Zuus,
Ik gisteren ook naar de vk geweest. Binnen 10 min stond ik weer buiten..fijn..
Nee, ons kleintje ligt nog bbbi..hahaha. Wel goed dus, maar niet vast.
Daar baal ik wel van want mag dus niet doorlopen bij breken van de vliezen..jammer.
En moet ze meteen bellen om te laten kijken hoe en wat.Hoop dus maar dat we beginnen met weeen, want dan maakt het niet uit, en kan de beeb alsnog indalen.
Bloeddruk oke, alleen de bovendruk iets hoger, maar dat mag.
Vandaag dus 38 weken, en ineens weer last van schaambeen vandaag, De vk heeft er gisteren hard zitten wroeten om het hoofdje te checken..
En gisteravond bij de gym oefeningen gedaan, maar ws te veel van het goede..
Vannacht erg goed geslapen, werd wakker van de wekker om 4.30, en was er toen nog niet uitgeweest..Lekker he!
Vriend moest vroeg weg, en ik stond om iets voor 7 op.
Kids zijn naar school, en uit school neemt Bente een vriendje mee, en er is een ruilmiddag van de jetix knikkers bij de coop supermarkt...jajaja denk je misschien..
Dat was een actie waarbij je in een map knikkers spaart die je kreeg bij 10 euro aan boodschappen.Maar de actie is nu voorbij, en als je de map niet vol hebt kun je komen ruilen.
Bente heeft haar map wel vol, maar oma spaart voor ons neefje, en die map is niet vol. Aangezien oma op vakantie is...doen wij het maar.
Ze mag ook gaatjes in haar oren, nu, omdat ze haar zwemdiploma heeft gehaald.
Wat waren we trots..Ze deed het zo goed..
Echt knap hoor, mijn zus was ook mee om te kijken en die was echt onder de indruk dat ze dat zo goed deed..
Dus misschien vanmiddag even naar de juwelier..Als ze nog durft als we er zijn..haha
Verder vandaag rustig aan, want mijn voeten zijn iets beter met dit weer nu..lekker is dat. Maar na het weekend komt de zon weer he..
Van mij mag de beeb ook wel op tijd komen, gewoon eind volgende week ofzo..Dan is oma er voor de kids, en komt het wel uit..
We zien wel..Groet R