RW,maken wij hier ons hoekje?

Joehoe Ladies!?where are you??!!
nog nieuws? Hier nog alles rustig....van ene kant vliegen de dagen om maar van andere kant ben ik er ook ECHT klaar voor en mag ons ukje wel langzaam gaan komen!!nog 2 weken en 3 dagen dan ist 12 juli, maarja de kans dat ze op de dag zelf komen??!!
(dan maar iets eerder he!)
vanmiddag weer controle vk. Laat wel weten erna hoe t was!
xx ZuuS

Hoi!
controle vk was wederom; ok; bloeddruk ok, kindje prima ingedaald en ready for take off!!
hartje klonk ook goed dus we gaan weer met een gerust hart verder afwachten!!
weet iemand van jullie wat de bbbi, bibi, vibi op zw-kaart verloskundige betekend?heeft volg. mij iets met de ligging of indalen te maken maar wat precies?
rw; succes morgen ik hoor t wel erna!
x zuus

heb t ff gegoogeld; bbbi=beweegbaar boven bekken ingang, bibi=beweegbaar in bekken ingang en vibi=vast in bekken ingang. bij mij hebben ze er vandaag vibi neergezet dus ukkie zit vast; dit zei vk ook!

Hoi,

Leuk om te lezen dat bij jullie nu echt de laatste weken zijn aangebroken. Ik ga voor jullie duimen dat alles goed gaat en dat je een goede bevalling zult hebben.

Bij mij loopt het niet zo fijn, ben vandaag weer ongesteld geworden, ronde 19! snif.

Vrijdag bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek en dan 10 juli maar weer naar de gyn.

Veel liefs
Nataly

Hoi Zuus,
Ik gisteren ook naar de vk geweest. Binnen 10 min stond ik weer buiten..fijn..
Nee, ons kleintje ligt nog bbbi..hahaha. Wel goed dus, maar niet vast.
Daar baal ik wel van want mag dus niet doorlopen bij breken van de vliezen..jammer.
En moet ze meteen bellen om te laten kijken hoe en wat.Hoop dus maar dat we beginnen met weeen, want dan maakt het niet uit, en kan de beeb alsnog indalen.
Bloeddruk oke, alleen de bovendruk iets hoger, maar dat mag.
Vandaag dus 38 weken, en ineens weer last van schaambeen vandaag, De vk heeft er gisteren hard zitten wroeten om het hoofdje te checken..
En gisteravond bij de gym oefeningen gedaan, maar ws te veel van het goede..
Vannacht erg goed geslapen, werd wakker van de wekker om 4.30, en was er toen nog niet uitgeweest..Lekker he!
Vriend moest vroeg weg, en ik stond om iets voor 7 op.
Kids zijn naar school, en uit school neemt Bente een vriendje mee, en er is een ruilmiddag van de jetix knikkers bij de coop supermarkt...jajaja denk je misschien..
Dat was een actie waarbij je in een map knikkers spaart die je kreeg bij 10 euro aan boodschappen.Maar de actie is nu voorbij, en als je de map niet vol hebt kun je komen ruilen.
Bente heeft haar map wel vol, maar oma spaart voor ons neefje, en die map is niet vol. Aangezien oma op vakantie is...doen wij het maar.
Ze mag ook gaatjes in haar oren, nu, omdat ze haar zwemdiploma heeft gehaald.
Wat waren we trots..Ze deed het zo goed..
Echt knap hoor, mijn zus was ook mee om te kijken en die was echt onder de indruk dat ze dat zo goed deed..
Dus misschien vanmiddag even naar de juwelier..Als ze nog durft als we er zijn..haha
Verder vandaag rustig aan, want mijn voeten zijn iets beter met dit  weer nu..lekker is dat. Maar na het weekend komt de zon weer he..
Van mij mag de beeb ook wel op tijd komen, gewoon eind volgende week ofzo..Dan is oma er voor de kids, en komt het wel uit..
We zien wel..Groet R

Hoi Nathaly,
Weer een nieuwe ronde voor jullie,dus echt balen.
Inderdaad wel moeilijk ook voor jou, nu wij al bijna zover zijn..
Vind het knap dat je toch blijft reageren, en we gaan gewoon voor jou hier verder straks hoor, als de kleintjes er zijn.
Ben benieuwd of Zuus of ik eerst is, misschien wel tegelijk..haha
Zie Zuus op de msn nu..dus tot later. Groet R

Nou de vakantie is begonnen en dan is t zo'n weer....bleh!!kunnen je kids ook niet lekker buiten spelen he.
Heb net een appel, kruimel taart gebakken en is boven verwachting goed gelukt; qua uitzien, nog niet geproefd!
Tsja als je alles klaar hebt ga je van die dingen doen he, nu kan t nog, maar ik ben er ECHT klaar voor.
Gisteravond even flink steken van onder en erna zo'n menstrautiepijn...ik dacht; nu gaat t beginnen....NOT!
maar er is wel flink activiteit in mn buik en geregeld zo'n steek van onder, maar wil nog niks zeggen zei vk maandag.
ik ga denk ik even een middagdutje doen en dan toch wat spulletjes bij een leggen mochten we toch naar zh moeten; heb t ook op lijstje opgeschreven
en lijstje met kraam kado ideeen en lijstje met ideeen voor de fotografe wat en hoe te knippen....
fijn weekend alvast en tot snel weer!
x zuus

Hoi Zuus,
Ja wel balen van het weer, maar voor mij is het niet zo erg.
Echt weg gaan we toch voorlopig niet.
Had vannacht constant harde buiken..rot is dat toch he..Als ik bewoog ..hup..weer een harde buik.
Proberen om te draaien..hup..weer een harde buik.
Kleintje is best nog actief, gisteren ook nog wel.
Achja, wel lekker als er iets qua voorwerk gebeurt.
Scheelt straks weer he..
Voel me vandaag niet zo fit, beetje gammel eigenlijk. Zoontje was gisteravond ook ineens niet lekker. Koortsig, en hangerig.
Lijkt weer over..
Misschien komt het bij mij door het slechte slapen?
Wil zo nog even twee kaarten halen, en iest te eten voor vanavond.
Vriend is bezig met de voorbereiding van de airco, die word maandag geplaatst..Dus we zitten nog lekker in de rommel even een paar dagen.
Tot die tijd hou ik me koest, en moet daarna eerst weer tijd hebben de boel op te ruimen he!
We zien wel. Kids zo maar eens in de kleren hijsen..hebben ze echt geen zin in als we thuis blijven..hahaha,
Groet, en lekker weekend. R

Terug
Bovenaan