RW,maken wij hier ons hoekje?

Heey,

Tsjee wat erg voor m3. Ben meteen ff op forum langsgegaan.Erg jammer ja.
Ik vond de huishoudbeurs ook niet echt geweldig nee, wat een volk daar!!
Ik heb zwitsal basispakket, 2 rompers en truitje en shirt en buikband voor mezelf gekocht. Denk ook dat t wel anders zal zijn omdat jij al kinderen hebt...voor mij is al dat spul nog zo goed als nieuw!!oja, heb nog wat gekocht; babykamer!haha!Kregen nu beurskorting bij babypark kesteren en bleek dat hun ook ONZE kamer verkochten.stond nog niet in winkel want is van 2007!t wiegje is al bezorgt!!staat al bij ons op de kamer!

jij zuklt ook wel uitkijken naar volg week vrijdag(ik do)en wat skien betreft, ik zal niet zo gaan skien als andere jaren, maar wil t wel proberen en gewoon rustig aan en niet waart druk is. Als mn gevoel er niet goed bij is stop ik ook.

nou tot snel weer!
ik ga de aanstaande babykamer eens opruimen!!
xx

Shame on US!!!(afgezakt nr pagina 4, maar maar)
Hoe ist!?lekker weekend!?ik heb t weekend ook lekker vrij!Duik zo ff de stad in!
Nou de week van onze screeningsecho's is aangebroken, bijna!!!Ik zie er zo naar uit he!!En wil GRAAG weten wat t is!Hoop dat ze t kunnen zien!!De kleine is goed actief en gebruikt mn blaas volgens mij soms als springkussen; ietwat minder prettig!!
Ben jij al veel aangekomen?Ben int begin 3 kg afgevallen en nu pas weer 2 erbij, dus nog 1 eronder??Dacht dat je veel meer aan zou komen, maar ja de kleine groeit goed, dus ik moet me geen zorgen maken.Ik heb ook minder eetlust als voorheen en eet gezonder.
Moet nog 3 x werken en dan vakantie, heerlijk!!er mag nog wel wat sneeuw gaan vallen daar in oostenrijk!
Verder weinig nieuws!
fijn weekend!
xx

oh jawel!Nog wel nieuws!Do de erkenning geregeld! Was wel grappig, kennis van ons deed t en op t laatst toen begon die uk in mn buik wakker te worden, zo van; ja ik ben er ook bij hoor!ha ha!Was erg leuk!
xx

Hoi Zuus,
Inderdaad de week van de echo..ik vind het ook spannend.
We gaan niet vragen wat het is..we proberen het een verassing te laten blijven..
Ik wil het stiekum best weten, maar mijn buurvrouw die het wel weet, en nu dus bijna 33 weken is..zei; het is toch leuker om het niet te weten..
Dus ik twijfel..Mijn vriend wil het echt niet weten..dus lijkt me lastig als ik het wel weet..
Misschien moeten ze het maar op schrijven, en dan zien we wel wat we er mee doen..
Wij moeten die erkenning ook doen, denk deze week ook.
Ws vrijdag meteen na de echo..

Dat blaasgevoel ken ik ook ja!! Voelt rot aan he!
En wb de kilo's..ik denk dat ik nu drie kg ben aangekomen..Maar vergis je niet dat je volgens de boeken de laatse 20 weken een halve kg per week kunt aankomen..dus dat is 10 kg!!
Kloptte bij mij ook, want kwam beide keren toen ook 12/13 kg aan!
Achja, ik maak me er niet zo druk om..zie het wel straks.

Ga alleen deze keer niet aan borstvoeding beginnen, dus ben benieuwd of dat dat uitmaakt qua afvallen..
Ik heb niet echt de aanleg, dus we zien wel..

Ik ga voor de kleuren lime en donker groen denk ik voor het kamertje..
Als de baby er dan is kan ik het met evt turqoise, of fuchsia afmaken..
De houten lambrizering laat ik ws toch licht verven..is nu nog blauw nl..
Binnenkort word mijn zoontjes nieuwe kamer afgemaakt, en dan is de babykamer aan de beurt..
Wel weer erg leuk.

Hoe staat het bij jullie met de voorspellingen?
Bij ons hoor ik alleen maar dat mensen denken dat het een jongen word..haha.Zeiden ze bij de oudste ook, en toen kloptte het niet..hah verassing!
Ik denk het nu zelf ook..
Maar mijn vriend is overtuigd van een meisje..
Wel grappig he!

Morgen weer werken, een normale week..Volgende week vrij, en alleen maar de donderdag werken.
Heerlijk.

Mijn rug echter word steeds erger, en ik slaap daardoor echt slecht..
Heel rot maar ik weet dat dat nog duurt tot het einde..irri, maar niets aan te doen.

Fijn weekend, en liefs van mij R

Heey!!
De echo was super!!was wel gespannen vooraf!!ukkie ligt super op schema, groeit goed en ze zei; t is wel een actief kindje zeg!!jaja dat had ik al gevoeld!!haha
mooi om het allemaal te zien!!
op uitlsag staan allemaal afkortingen en erachter de mm. maar ja wat t precies betekende???ik net mn vriendin gemaild die gynaecologe wordt en ze heeft t me net allemaal duidelijk uitgelegd terug gemaild fijn!!
ze vroeg ook willen jullie weten wat t is??!!!wij; ja graag!!
en wat denken jullie dat het is; we dachten een jongetje, dat gevoel hadden we al vanaf het begin....
ze had t dus al een paar keer gezien en op t laatst zei ze; ik zal jullie nog even het geslacht laten zien!!haha erg leuk om te zien!!
we houden t wel voor ons en zeggen dat ze het wel gezien heeft, maar we het niet wilden weten, tenzij dat we t zelf zagen. maar dat hebben we niet!!

nou, we kunnen met een gerust hart op vakantie!heerlijk!!

ik kijk morgen nog ff hier voor jouw verhaal van jullie echo!!succes ermee en ik lees het wel!!
dikke x vanuit t zuiden

Hoi Zuus,
Hier ook een blije papa en mama!!
Alles was prima wat ze konden zien!
We kregen maarliefst 5 afdrukjes mee..
Twee hele duidelijke profielen van het gezichtje[ zijkant dus] , en een waarbij de kleine de tong uitsteekt.
Een van de onderkant van de voeten, en een van het gezichtje van voren, met de neus!!
Zo leuk, en ook bij ons een beweeglijk kindje..We weten niet wat het word..gelukkig gelukt!
Dat apparaat werd lekker door hem of haar weggedrukt naar boven..dat voelde ze, en ik ook.
Wel grappig, en gaaf om te zien.
Daarna zijn we naar gemeentehuis geweest voor erkenning,en even voorzichtig geiinformeerd hoe het hier werkt qua trouwen, hoever je het van te vornen moet aangeven etc..je weet maar nooit..hahaha  en even de stad in om lekker iets te drinken, en eten..
Daarna de kids opgehaald uit school, en ze spelen nu allebei met iemand.
Dochter is uit spelen, en zoontje speelt hier met iemand.
Ik breng haar zo naar huis.
Volgende week dus alleen de donderdag werken en de rest van de week tijd om te shoppen!
Ik ga er nu lekker van genieten!
Lekker dat het goed is voor nu he??
Geniet van je vakantie!!
Ik hoor je wel weer als je terug bent!!
Groet R

Gruss Gott!!we zijn weer terug van een zonnige, relax vakantie!!de mannen hebben lekker geskied/snowboard en de dames hebben zich ook goed vermaakt!!
we hadden op onze kamer 1 klein hoog hangend spiegel. dus gisteravond thuis weer lekker douchen in eigen douche; kijk erna in spiegel; tjee wat is mn buik gegroeid afgelopen week en er loopt die donkere streep ineens overheen!mn mannetje zei; ja ik vond ook al dat je goed gegroeid was deze week!maar ik ben er heel trots op dus ukje mag lekker doorgroeien!!
Hoe ist met jou?!
ook van het heerlijke weer aant genieten?!
tot snel! xx zuus

Terug
Bovenaan