RW,maken wij hier ons hoekje?

wat? 15 mei met zwangerschapsverlof???(ik las t op t andere forum!?)of heb je nog vakantie ervoor?jij bent toch ook rond de 12e uitgeteld of?
ik ga 1 juni met verlof.
xx

Hoi!
Ja, eerst vakantie voor mij dus!!
Lekker al twee weken ervoor, dus ben ik daarom al vanaf 15 mei thuis!!
Zou 20 sept weer aan de slag moeten, maar neem vrij tot 1 okt!!
En als de baby later komt tm de eerste week van okt!!
Dus in iedergeval 19 weken vrij!!!
Heerlijk!!
Hoe vaak ga jij naar de vk dan, als je de 15e weer mag?
Ik pas 7 maart weer!!
Inderdaad lees ik ook wel op de andere onderwerpen mee, maar reageer er verder weinig.Dit is inderdaad leuk, omdat het heel herkenbaar is.
Hier alles toppie, en ik voel me goed. Ook nauwelijks moe ofzo, ondanks dat het de derde is.
Wintersport..best wel eng lijkt me of gaan jullie zwangeren mee voor de gezelligheid??
Wel leuk dat jullie met meerderen zijn dan, alleen jammer van die ene, of   vind die dat geen probleem?
Wij willen in de mei vakantie nog weg een paar dagen.
Ik heb nl de week van 30 april ook vrij, en werk dan nog de week van 7 mei, en ben 15 mei voor het laatst ..dus dat gaat snel hoor!!
Wat een sneeuw ineens he??
Kids net voor het douchen nog een uur in het donker in de tuin gespeeld, lekker joh..
Gedoucht, en nu naar bed..wat zullen ze slapen..
Groet R

Heey!

Ga gewoon om de maand of wat is t nr de verloskundige. Ik zie al uit naar donderdag!!
Ik voel nu wel iedere dag wat, dus neem aan dat dat onze uk is!!Meestal als we net in bed liggen;ik zei al dat wordt een feestbeest, die wil nog niet gaan slapen als wij nr bed gaan!!
Ik las dat m3 van andere topic zwanger is!!Top he, dus dat wordt m4!!
Nu allen extra vr naat duimen!!
heb jij toevallig ook hyves!?

wat vakantie betreft denk ik niet dat ik de latten nog onderbind...beetje risci, maar we hadden al geboekt voordat 2 vd 3 t wisten, dus vandaar, en die andere vriendin, die willen geen kids, maar gaat net zo lief met de mannen skien; zij laat de mannen wel een poepie ruiken op de piste!!
Maar een weekje lekker relaxen, uitslapen lekker eten, zwemmen enz is ook heerlijk!
Als we zaterdag s morgens aankomen, moet ik eerst opzoek nr de bakker...ben zondag jarig!of t hotel moet zoiets serveren; kan ik dan trakteren!!
ik heb inmiddels ook al 2 jaar 'op ski-vakantie-gaan-en-niet-mogen-skien-ervaring' dus ik weet hoe t is, al mocht ik toen wel volop apres skien!!(1 keer was ik herstellende van een doormidden gescheurde achillespees en 1 x pees in vinger door)

ik ga eens ff de zuiger door de hut halen en wat strijken en dan op nr t werk!
tot snel!
xx

Helleuchen!
Da bin ich wieder!
Kom net van het werk, pfff ben wel moe na zo'n hele dag en als ik eraan denk zo nog te moeten koken....
Maar ik wilde even wat vertellen.
Vonden t gisteravond zo geweldig!
Sinds afgelopen week voel ik de kleine, en steeds als we net in bed liggen wordt die uk actief.
Nou gister avond lag ik er iets eerder in als mn vriend en die kleine was al actief,maar toen even rustig....legt mn vriend een hand of wat vingers op mn buik om even hallo te zeggen daarbinnen.....nou die kleine schrikt me toch!!Niet normaal!!of miss kietelde hij de kleine onder de voeten grapte ik al!
Maar t was zo mooi dat dit de eerste keer was dat hij reageerde op contact van buitenaf en al helemaal leuk dat mn vriend dat contact maakte!!!lief he!

ff by the way; wat zijn die hemeltjes/klamboe's prijzig zeg///tussen de 70 en 100 euro voor zo'n stuk stof....

daar ook nog alles paletti!
duim je donderdag morgen even; vindt t toch een beetje spannend om naar verlosk te gaan.weet ook niet waarom!
x zuus

Hoi Zuus,
Super joh dat je nu ook duidelijk de baby voelt..
Bij mij is het in bed vaak ook raak..dan voel ik met twee handen, en komt er ook wel vaak een reactie.
Lekker dat jij zo vaak mag naar de vk..
Bij ons om de vijf weken, duurt best lang dus!
Wanneer was je voor het laatst geweest?
Ik zal donderdag echt even aan je denken!
Altijd spannend, dat heb ik met de 20 weken echo..schiet ook al op.
Ik voel me keigoed, en heb alleen dus s'nachts die erg vervelende rugpijn..
En slaap dus niet echt fantastisch..Voel me echter niet heel moe..
Bij de prenatal hebben ze al zomerkleren liggen, ook wel leuke dingen bij joh..
Ik heb er een rok gekocht, zwart..met soort vlakken, en lekkere band bovenaan.
Zit heerlijk.
Hoe is het met de namen?? Hier wil het nog niet lukken!!
Wat ik leuk vond, vind vriendlief niets..oh oh..
En je blijft toch vaak in dezelfde soort namen hangen he!
Wel lekker hoor dat je er even tussenuit gaat, zou ik ook kunnen gebruiken.haha.
Las ook dat m3 zwanger is..gaaf hoor, maar inderdaad erg rot voor Nathaly..
hoop ook dat ze snel zwanger word..
Zuus tot later,ik moet voor werk nog het een en ander uitwerken..
Groet R

Heey!
Ik ben ook weer blij die zomerkleurtjes in de winkels te zien!!Gister nog een zomers shirtje op 9 mnd beurs gekocht!!ik wens je morgen alvast heel veel plezier want is erg leuk!! wel vermoeiend!!
Hier hebben we 2 namen, 1 jongens en  1 meisjes die we op t moment al een paar weken helemaal te gek vinden!!ik hoop dat t zo blijft want ze zijn top!!en we vinden ze beiden erg leuk gelukkig!!!

gister vk geweest; ukkie was goed gegroeid en weer mooi om dat hartje te horen!!mn bloeddruk was ook prima!!nu op naar 1 maart en jij de 2e, net foto's gezien van mn vriendin, die had de screeningsecho gister, was helemaal te gek geweest!!
en er is weer sneeuw gevallen in oostenrijk, dus kunnen we de dag erna lekker op vakantie. ik vroeg nog aan vk hoe ze over skien dacht; ze zei; ga lekker skien joh, je zult toch wel voorzichtiger zijn dan normaal!

nou meid; reserveer voor morgen avond maar alvast een lekkere voetmassage bij je vriend, want dat zal je nodig hebben!!
xx
ps onze baby kamer staat op de baby jou stand!!!joehoe!

Hoi!
Gisteren inderdaag helemaal moe thuis..
Buik voelde loodzwaar!
Ik was er met mijn zus, en vond het ook erg leuk.
De huishoudbeurs was echter niets aan vonden wij!!
We zijn rond twee uur weggegaan, en in Utrecht nog wat gegeten, en de stad in geweest!
We waren om 19.10 thuis ofzo..
Wel wat leuke dingen gescoord, maar sommige dingen vielen ook tegen had jij dat ook?
Wel Avent-flessenset gekocht oa.

Las net dat M3 ws weer een miskraam heeft!!
Erg, ze voelde zich al anders, en had weer een negatieve test, en bloedverlies!
Zo rot voor haar he!
Ik hoop dat het snel goed komt voor haar!

Lekker dat je toch mag skieen, maar doe je dat ook?
Zowiezo wel gezellig toch..
Carnaval doen we hier niet aan, ik heb er niets mee.
We gaan vanmiddag met de kids naar de bios..
Het is vakantie he, en ik heb morgen ook vrij dus..Gelukkig, want mijn rug is ook behoorlijk moe en pijnlijk na gisteren!

Verder alles top hoor!
Lekker weekend en groeten van mij...R

Oeps..
Super dat alles weer goed was bij de vk..
Dat maakt je weekend ook meteen weer goed.
Doei..

Terug
Bovenaan