RW,maken wij hier ons hoekje?

Hoi Zuus,
Lachen joh..
Dat Prenatal warenhuis op de woonboulevard is nog geen 5 min hier vandaan..
Ik was er woensdag ng, s'ochtends!!
En was vorige week ook in Kesteren, zaterdag..met de kids.
Hadden we elkaar zo tegen kunnen komen, zonder dat we het wisten! Al;s het dezelfde dag was dan he!!

Leuk om te neuzen, vind ik ook.
Ik kijk vooral naar kleuren, en koop nog niets tot na de 20 weken echo, die ik volgende week hoop te kunnen plannen bij de vk.
Ben benieuwd hoe het daar gaat, ws het hartje horen voor de eerste keer..
Spannend.
Mijn buik word door mensen om me heen steeds op een maand of 5 geschat..dus kun je nagaan, hoe het eruit ziet..
Maar wel leuk die gezichten als ik zeg, nee hoor 3,5 maanden pas!!
Ik moet nog lang hoor!

Achja, vind het wel lachen, en ik heb er geen last van..
Heb jij al een idee tot hoelang je gaat doorwerken?
Ik ga ws al met 32 weken met verlof, en begin dan 1-10-07 weer, of een week later, als de baby te laat komt..
Relaxed dus.
Wil daarna voor een dag in  de week ouderschapsverlof opnemen..En dan twee dagen blijven werken het eerste jaar.
Maargoed, nog wel kijken of dat dit op mijn werk kan..hoop het wel.

Moet de kleine ook nodig opgeven voor het kdv, hoe ga jij dit straks doen?
Oppassen als je werkt bedoel ik!
Wel weer een geregel..
He, Zuus, hou je goed, en tot later..
Duik mijn bed zo in. Werkte vandaag van kwart voor 9 tot 18.00 en toen vergadering tot 20.30 erachteraan..
Best moe nu, en morgen weer om 6.00 op!
Liefs R

Nou dat is inderdaad toeval!Dan heb je ook onze toffe mutsy kinderwagen op t plateautje mogen bewonderen!haha we hebben dezelfde; die beige bruine rib kleur!
Ik heb een goede uitslag vd risicobepaling; kans is 1 op de 4600 dat we kindje met down krijgen...dus ERG klein. Nou dan weten we dat!
Ik heb vanmorgen afspraak gemaakt vr de 20 weken echo; is 21 weken echo op 1 maart. wilde t graag voordat we op vakantie gingen; we gaan de 2e snachts.
mn buik is nog niet zo groot, maar wel goed zichtbaar. Maar is meestal bij de eerste minder toch?!
ik ga na mn verlof(dat 1 juni ingaat en begin geloof ik adhv uigerekende datum weer 2e van oktober of zoiets) maar ik ga erna 20 uur werken; de woensdagmiddag/avond en de vrijdag. de ene week 24 uur de andere 16; ligt eraan dat ik om t weekend moet werken. Op zondags is mn vriend thuis , op woe middag en vrijdag nr het KDV(heb gister de info aangevraagd) en voor de zaterdag vragen we een oppas(hebben ook al iemand in gedachten, die ik al eens gepeild heb en mega enthousiast is). maar nog geen concrete afspraken gemaakt!
jullie zijn ook niet getrouwd geloof ik he?!wij moeten ook nog alles regelen. valt ook best wel mee. hebben jullie de voogdij geregeld mochten jullie te overlijden komen??we twijfelen er nog aan en zouden zo niet weten wie we vragen. heeft zn voors en tegens er springt nog niemand uit hahaha!!
willen jullie t geslacht weten? wij willen t graag weten, maar zeggen dan niet dat we t weten. dan gaat iedereen zo gissen lijt me. als ze t me nu vragen of we t willen weten zeg ik; zijn er nog niet over uit.Heb echt t gevoel dat we een jongetje krijgen!!ben ZO benieuwd he!!
tot snel weer!!
xx zuus

Hoi!
Nou, ik moet je eerlijk zeggen..we hebben helemaal niets geregeld wb de kids.
Niet getrouwd, geen voogdij regeling, geen testament..en niet eens het ouderlijk gezag!
Nooit van gekomen, en nu twijfel ik wel eens of we niet gewoon even snel trouwen, en dat alleen voor het papiertje zeg maar. Alleen moet je dan nog steeds wel voogdij etc regelen, maarja, wat is het beste.
We moeten wel binnenkort vast de baby erkennen, voor het geval mijn partner iets overkomt. Anders hebben de kids niet de zelfde achternaam nl..lastig.
Krijgt jullie baby ook de achternaam van papa?
Je kunt nl kiezen bij de eerste.
Inderdaad duurt het bij een eerste langer voor je buik groeit hoor, heel normaal.
Ik voelde gisteravond toen ik in bed lag voor het eerst twee hele kleine plopjes tegen mijn hand!
Keileuk..Dat was echt denk ik!!
Raar gevoel als je je handen op je buik legt he, bolling, en een beetje hard..
Ik ga er s'avonds in bed echt even voor liggen..hahaha
Weet dat gevoel nog steeds..als je hele buik van links naar rechts beweegt..mooi joh.
Achja, dat duurt nog even.
Ik ben benieuwd wanneer wij de 20 weken echo krijgen.
Zal ook wel eind feb zijn ofzo.
we willen niet weten wat het word..Tenminste papa niet..ik misschien wel, maar als een van beide het wel weet lijkt me niet te doen..Dus ik wil het ook niet weten..
Lukt het met de namen?
Ik heb er wel een paar, maar net als jij meer het gevoel dat het een jongen word..
Ik had het al twee keer eerder fout..dus zegt niets hahah.
Doei Zuus, tot later. R

hoi zuus,
hoe gaat het?
alles top hier..
voel de baby nu volgens mij dagelijks!!
morgen weer naar de vk..ben benieuwd!!
typ even met een hand, dus vandaar geen hoofdlettres etc
hoe voel jij je nu??
tot gauw, ik laat weten hoe het was morgen..
groet R

sorry dat ik nu pas reageer!betrapte me er zelf net op dat ik de laatste week als ik internette niet eraan gedacht heb t forum te checken!!SORRIEEEE
ben jaloers dat je de kleine al voelt!!!!Wil ik ook!!zit er echt op te azen!!maar is bij 2e of derde meestal eerder he.....
hier alles paletti; merk goed dat ik 4 maanden gepasseerd ben; s morgens gaat t erg goed!!!gelukkig en voel me top, wel vaak moe en veel slapen. Verder is mn sex drive ook weer wat gestegen!;-)
donderdag gaan we weer nr kesteren en de babykamer bestellen. als je wil weten welke...www.bebejou.nl en dan nr de kamers en dan kamer vigo en dan sand kleur!thats himmmm!!ben er al helemaal blij mee!
hoe was t bij de vk!?
wij 15e weer!wil dat hartje wel weer eens horen zeg!heb zo'n houten doptone gekocht, maar geloof pas vanaf 5 maanden ist hartje ermee te horen!
Verder kijk ik iedere woensdagavond nr de verloskundige praktijk!leuk om te zien, nou ja meestal...ha ha dat gepers enzo moet ik nog aan wennen zeg!!
fijn weekend nog!!
xx

Hoi,
Toeval!! Ik check net even en je hebt een minuut geleden een bericht geplaatst!!
Dus ik hoop dat je dit ook meteen leest.
4 maanden zeg je..officieel is dat 18 weken he!!
Dus volgende week om precies te zijn..
Bij de vk was alles oke, en alles lag prima op schema, ze zei: Je buik is prachtig gegeroeid!!
Leuk he!!
Wel evne flink zoeken naar de hartslag..die kon ze lang niet vinden en ze vond het zelf ook spannend. Gelukkig dat ik de baby al voel..daarom was ik er zeker van dat het wel zou komen..
En ja, na lang zoeken was daar het mooiste geluid van de wereld!!
Ze dacht dat de placenta misschien voorlag!!
We hebben 2 maart, met 21 weken en 2 dagen de 20 weken echo! En pas de 7e maart weer naar de vk..jammer dat het maar zo weinig is he?
Errug spannend vind ik het.
Klopt inderdaad dat je het bij de eerste later voelt hoor, maar heb je ook niet zoiets als twijfel..dat je het soms denkt te voelen??
Had ik bij de eerste ook al met 15 weken, en met 18/19 weken zeker.
Heel laag in je buik, en het herhaalt zich.
Nu voel ik het links en rechts..en zelfs al met mijn hand op de buik duidelijk aan mijn hand.
Erg leuk, en fijn als je het de dag door af en toe even voelt.
De kids kunnen ook niet wachten tot ze het kunnen voelen, en later zien bewegen.
Dat is ook zo gaaf dat je gewoon een elleboog oid langs je huid ziet bewegen!!
Aangezien ik vrij slank ben, kon je het de vorige keer gewoon zien liggen in mijn buik als ik bijv op mijn zij lag..heel bijzonder..
Het tekende helemaal af.
De kamer van de oudste is zo goed als af, en morgen mag ze alles over zetten naar de nieuwe kamer.
Erg leuk geworden hoor.
Dan is de jongste aan de beurt..
Hij vind het nog moeilijk om iets te kiezen.
Ws iets met groen.
Ik zal eens kijken naar jullie babykamer, leuk is dat he?Ik ga pas echt iets kopen na die echo..gewoon voor mijn gevoel..
Zoals de kinderwagen bak, en badje, aankleedkussen etc.
Kamertje halen we van zolder, dus niet moeilijk.
He Zuus, tot later en een fijn weekend! R

ps wat die sexdrive betreft..ik heb soms best zin, maar het voelt zo anders..en ik heb vaak de hele dag erna een beetje raar gevoel in mijn buik, en dus staat het op een laag pitje..niet erg..komt wel...en anders maar even niet.Heb ik geen problemen mee, en vriend wil niets wat ik ook niet wil..gelukkig..haha.
Doeg..

Hoi Hoi!
wat is t toch gezellig dat we zo gelijk zwanger zijn!!!grappig dat jij 2 maart die echo hebt, ik 1 maart!Gezellie!
Ik heb inderdaad soms t gevoel dat ik iets voel ja, maar of t dat echt is. Gister hele warme soep gegeten. meteen erna had ik toch ff zo'n raar gevoel onder in mn buik. ik zei ukkie vindt de soep ook te warm!!
Wij moeten volgende week do de 15e weer nr vk. ik kan niet wachten om dat hartje te horen zeg....ik kijk er weer ZO naar uit. erna ga ik met mn schoonzusje naar de 9 mnd beurs!Ben jij er al eens geweest?!
Morgen gaan we weer op babykamer jacht. nou ja we hebben de keus dus al gemaakt en gaan hem bestellen en misschien box enzo.
verder ben ik verkouden en niet zo top eraan en ik slaap me vaak een gat in de dag zeg!
ik kan inderdaad ook niet wachten tot ik die kleine voel!!en zie ook zo uit naar die echo he!We willen graag weten wat het is. maar zeggen t tegen niemand.....
de dag erna gaan we op wintersport!!Kunnen we lekker fantaseren over de kleine enzo!lekker een weekje weg met 3 vriendenstellen en 2 kids, oh nee eigenlijk 5!!!ha ha 3 vd 4 dames zijn zwanger!!gezellie

lees je nog weleens mee bij forum van hee nataly? Ik wel en reageer ook nog wel, maar is toch zo anders als hier met jou. Hun moeten nog steeds die fucking duivel ontvangen. Vindt het echt erg voor hun en blijf hun ook steunen, maar is toch anders als jezelf wel zwanger bent.

hee meid! succes ermee en we spreken ons!
xx

Terug
Bovenaan