schema vraag en ben in de war?

Adama, ik denk dat een hoop van de wrevel hier komt door een taalprobleem, dat snap ik wel.

Maar meisje echt, als je zo'n last hebt van onzekerheid en verdriet, ga naar je huisarts om er over te praten! Daar is die man/vrouw voor hoor! Het kan best zijn dat je ergens last van hebt. Na een geboorte kun je bijvoorbeeld last hebben van je bloedsuiker, je ijzergehalte, je schildklier of een low-level PPD. Dat heeft allemaal invloed op hoe je hoe voelt en hoe je doet. Je huisarts kan met een simpel gesprek en bloedprikken helpen naar het zoeken van de oorzaak en de boel samen met je aanpakken.

dames ik bied me excusuus wie ik heb ook gekwets maar door die onzeker heid voelde ik me zo ik moet genieten van me baby maar ik kan niet geniten door die onzeker heid.ik wil elke dat jg genieten loveliman ik wwist niet dat je depressie had gekregen maar tuurlijkga ik er wat aan doen huisart gaan of zo sorry voor al me vragen dit forum heeft echt niet meer smaak door de discussie sommige dingen heb ik fout begrepen jullie ook ik bengeen nl .er zijn ook turkse formun zat maar daar doen ze hat nog ander dan hier ik wou van mening vershillen en loveliman ik bied me excuss voor de tweede keer.ik wil niet discussieren ik heb rust nodig niet praatjes die me pijn doen,.

ik ben na de bevalling net als een raket geworden wie mij aanraakt ontplof ik ik was echt niet zo voor de zwangerschap maar ik ga wat er aan doen hele dag zo   leven vind ik ook niet leuk ik wil een hele goeie moeder zijn die op ze eigen tenen kun staan en adviesen luister ik van jullie hoor.

Terug
Bovenaan