Om nog even op de discussie terug te komen, mijn dochtertje is woensdag 8 maanden. Ze krijgt van mij al een poosje wat te drinken, vooral bij haar warme hap. Ik kook zoutloos, maar ze wil echt drinken. Verder krijgt ze ook een danoontje toe want yoghurt houdt ze niet binnen. het cb zei dat trouwens ook, dat ze best een danoontje mocht. Soms drinkt ze op een dag wel 100ml (over de dag verspreid) maar meestal is het minder. Ze krijgt overdag ook wel een flesje in de box en als ze dorst heeft pakt ze m, en anders laat ze de fles gewoon liggen. Ze krijgt rond 8.00 uur een bord pap van 210ml, dan rond 11.00 uur liga met wat drinken, 12.30 uur fles van 180ml, 14.30 uur fruithap (soms wat drinken erbij als ze dorst lijkt te hebben), 17.30uur groentehap en 19.30 uur laatste fles van 180ml.
Iedereen heeft echt z'n eigen manier, en ook ieder cb is anders. Gelukkig worden (de kleintjes wel groot, normaal gesproken dan he? (ik wil niemand kwetsen hoor). En ik denk dat dat iedere moeder het wel een beetje anders doet, maarja, ieder kind is ook anders. 😀
Groetjes Koekeltje