schema vraag en ben in de war?

Dank je Sas! Je zegt precies wat ik ook bedoel! Blij dat iemand me begrijpt hier.
Ik denk ook wel eens waarom reageer ik uberhaupt nog...  maar we zijn er toch om elkaar te helpen he!

nou ik heb ook een poging gedaan om te helpen...lees andere onderwerpen..
maar dit wordt ook verkeerd opgevat..
dus je kan beter niet reageren blijkt...
maar ben dus niet de enigste die er zo over denkt

ik huil nu echt vn barstend ik noemde het niet goed en ik hou van jullie allemaal   ik ben heel onzeker doe je in mij plaats elke dag bang zijn of je goed doet of fout doet elke dag huilen ,als me baby doordaag als ik fout doe elke dag ben ik zo en door deze forum voel ik me lekker maar ik ga door voor echt naar een psychiatries woude ik niet zeggen maar daaraanlijd ik echt aan ik ga nergens heen maars als het jullie lastig is dat ik zoveel vraag zal ik   nodige dingen vragen en jullie adviesen doe ik hoor ik geef alleen water 3 theelepeltjes of zo voor de droge moond verder niet hoor jullie adviesen ik dank jullie allemaal .je heb gelijk sas ik wil dat iedereen naar recht zegt   aan mij.

jullie denken er allemaal zo overik heb een probleem dat weet ik wel hele dag onzeker voelen en sas misshien kun het echt de gouden ti pzijn die ik wacht wie weet alle tips is welkom hoor.

ik zit vol en daarom dat ik zo fel reageer en brutaal misshien elke dag nadenken of ik goed doetiemand moet zeggen je dot goed dan voel ik me lekker hoe ben ik zo geworden waarom ikben niet lekker ,ik moet energiek zelfvertrouwen moeder zijn

Ik heb het idee dat iemand zich dommer voordat dan ze is en dat ze gewoon veel aandacht wil. Ze zegt zelf erg tegenstrijdige dingen en sommige dingen worden ineens slecht opgepakt en andere dingen worden wel weer goed begrepen.
We zijn hier inderdaad om elkaar te helpen, maar bijv de reactie die lovemilan kreeg vond ik persoonlijk wel heel erg. Vooral omdat het zo goed bedoeld was. Maar jah ik ga me bezig houden met andere mensen die wel luisteren naar adviezen en met mn eigen vragen  Moest alleen even reageren, want zit mezelf al een tijdje op te vreten hier.

hoi marcosgirl..
dankjewel voor je reactie!!doet me wel goed dat ik niet de enige ben die er zo over denkt..
ik ben echt niet uit om hier een sfeer ofzo te verpesten.maar als ik iemand een goed gevoel wil geven en je krijgt dan een antwoord terug van jij weet niet hoe het is om zwangerschapshormonen te hebben en daar last van te hebben..nou sorry dan voel ik mij dus erg aangesproken!!!!en beledigt!!
heb elf een zoontje van 9 maanden en ben in het begin zo onzeker geweest dat ik echt depressief was..
maar ik moet knokken voor mijn mannetje en die heeft niets aan een onzekere mama ed..
en ik moet zeggen als je jezelf bij de kop(kunt pakken)dan wil en kun je de positieve dingen ook weer zien
en ik geniet nu alle dagen voor de 100%

Liefs

Om nog even op de discussie terug te komen, mijn dochtertje is woensdag 8 maanden. Ze krijgt van mij al een poosje wat te drinken, vooral bij haar warme hap. Ik kook zoutloos, maar ze wil echt drinken. Verder krijgt   ze ook een danoontje toe want yoghurt houdt ze niet binnen. het cb zei dat trouwens ook, dat ze best een danoontje mocht. Soms drinkt ze op een dag wel 100ml (over de dag verspreid) maar meestal is het minder. Ze krijgt overdag ook wel een flesje in de box en als ze dorst heeft pakt ze m, en anders laat ze de fles gewoon liggen. Ze krijgt rond 8.00 uur een bord pap van 210ml, dan rond 11.00 uur liga met wat drinken, 12.30 uur fles van 180ml, 14.30 uur fruithap (soms wat drinken erbij als ze dorst lijkt te hebben), 17.30uur groentehap en 19.30 uur laatste fles van 180ml.

Iedereen heeft echt z'n eigen manier, en ook ieder cb is anders. Gelukkig worden (de kleintjes wel groot, normaal gesproken dan he? (ik wil niemand kwetsen hoor). En ik denk dat dat iedere moeder het wel een beetje anders doet, maarja, ieder kind is ook anders. :D

Groetjes Koekeltje

Terug
Bovenaan